ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-13 בחסות ה"לזרוביץ"

המחזור ה 13 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה ויבנה ממשיכות לנצח. מכבי יפו ממשיכה להרשים וכובשת את המקום השלישי, אזור מרשימה ומנצחת את הכח. ובקעת הירדן מפתיעה את כפ"ס. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? מי קבוצת המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-12-2017
  • 12:07

מצטייני הדרום:

שוער:

ניל אברבנל ('ירמיהו' חולון)

שוערה של חולון, ומי שנחשב לאחד השוערים הטובים שיש בליגה א' העונה, הציל את קבוצתו מספר פעמים מול נורדיה בעיקר דקות הסיום, ואפשר להגיד שניל הביא עוד נקודה חשובה לקבוצתו. 

 

ניל אברבנלך הביא נקודה חשובה לקבוצתו (מני בן ארי)

 

הגנה:

עדן אולירי (מכבי יפו)

בלמה של מכבי יפו, עושה עבודת הגנה נהדרת ומול הוד השרון הוכיח איזה ווינר ענק הוא כשהעניק לקבוצתו את הניצחון, עם שער חשוב שהקפיץ את קבוצתןו למקום השלישי בטבלה. עדן בלם חזק וחסון שיודע להבקיע שערים מכריעיים. 

 

גיל קיין (הפועל אזור)

בלמה של אזור היה אחד מהבולטים בשורותיה של אזור בניצחונה מול הכח ר"ג. קיין הוביל את מרכז ההגנה של אזור למשחק נהדר, ולמעט מצב אחד טוב של הכח, הגנת אזור כמעט ולא הייתה בסכנה. משחק שקט ונהדר לבלמה של אזור.

 

מתי אפללו (הפועל אזור)

מגנה הימני של אזור, עשה עבודת הגנה נהדרת ותמך רבות בהתקפה. הכין לחבריו מצבים רבים לכיבוש ולא שכח לסגור חזק בהגנה את הכנפיים של הכח ר"ג.

 

קישור:

יוסף חיים (בקעת הירדן)

קשרה הצעיר של בקעת הירדן. ניהל את המשחק של הבקעה והיה נהדר נגד בית"ר כפ"ס. הקשר הצעיר כבש שער והיה מעורב בכל ההתקפות המסוכנות של הבקעה. 

 

דניאל תרועה (נס ציונה)

קשרה של נס ציונה, קשר פיזי שמשחק חזק לכדור. נמצא בכל מקום במגרש והוא היה השחקן הכי מסוכן של נס ציונה מול כפר קאסם. בונה התקפות וגם נלחם על כל כדור כדי לחלץ ולהוציא להתקפה. שחקן ששייך לרמות הגבוהות. 

 

דניאל תרועה, שייך לרמות הגבוהות (מני בן ארי)

 

שחר בלילטי (בקעת הירדן)

קשרה המצוין של בקעת הירדן. ניווט את המשחק של קבוצתו והוא ללא ספק בעל הבית במרכז השדה של קבוצתו. כבש שער יפה מכ-20 מטר בבעיטה. שחקן שחזר מפציעה ומוכיח את כישוריו הרבים ממשחק למשחק. 

 

גיא אבן (מכבי יבנה)

קשרה הוותיק של מכבי יבנה, מיעט לשחק לאחרונה אבל השובע מול קרית גת במשחק החוץ הוא הוכיח את יכולתו הרבה עם המסירות וניהול המשחק המצוין כמו שרק גיא יודע. שחקן טוב שיכול לעזור ליבנה במאבקיה עד סוף העונה.

 

גיא אבן הוכיח את יכולותיו!

 

התקפה:

מאור עידה (הפועל אזור)

חלוצה של הפועל אזור, חזר לכבוש לאחר בצורת של חודשיים, ואיזה שער נהדר הוא כבש! לאחר חטיפת כדור נהדרת, עידה בעט בעיטה מסובבת שנעצרה רק בחיבורים! שער ענק לעידה, שאם יחזור לכושר הבקעה, אזור תהנה ממנו כל כך.

 

שער ענק של חלוץ גדול, מאור עידה (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג (נס ציונה)

לא משחק גדול של יוסי, ולא שהוא היה מהבולטים בקבוצתו, אבל חלוץ גדול נמדד בעיניי לא בנגיעות הרבות שהוא נוגע בכדור, אלא במה שהוא עושה איתן... איזה טאצ' יש לבחור!? לא נגע הרבה בכדור אבל כשנגע קיבל כדור ארוך, השתלט עליו נהדר ומול שוער כפר קאסם גלגל באלגנטיות פנימה. חלוץ גדול כבר מזמן אמרנו...

 

עידן גמליאל (בקעת הירדן)

הטריד את הגנת כפ"ס ולא נתן לה לנשום. היה מסוכן מאד בחלק ההתקפי של קבוצתו ובישל את השער הראשון החשוב כל כך. גמליאל שחקן מהיר עם שליטה נהדרת בכדור. 
 

מאמן המחזור: חנן אזולאי (בקעת הירדן)

יוסי חכים, מהאמנה של הפועל אזור, עשה ניצחון יפה ומכובד על הכח ר"ג. אבל השבוע הרשים במיוחד חנן אזולאי, מאמנה של בקעת הירדן שיצא למשחק חוץ קשה מול מול בית"ר כפ"ס החזקה והביס אותה 3-0. שאפו ענק לחנן שמוכיח שלגיל יש יתרון בניסיון. שאפו!!

 

לגיל יש ניסיון, חנן אזולאי (איתן ידגר)

 

קבוצת המחזור: בקעת הירדן

ללא ספק הניצחון הגדול של המחזור הגיע מכפ"ס שם הביסה בקעת הירדן את בית"ר כפ"ס 3-0, והוכיחה שהיא ראויה לחלק העליון של הטבלה. מקום טוב בקעת הירדן ואנשים שמנהלים את המועדון מנהלים אותו ברמה גבוהה ולכן מגיע להם כל הכבוד על הניצחון. 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-13 בחסות ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתנה לבקעה (יוסי 19-12-2017, 21:50)
    בקעת הירדן לא זכתה בארוחה ? לכבוד קבוצת המחזור