מרחק נגיעה: יבנה חזרה עם 3 נקודות מטדי

מכבי יבנה, הקבוצה במקום השני בליגה א' דרום ממשיכה בפתיחת העונה הענקית שלה כשהיא עדיין ללא הפסד ליגה והא רושמת שישה ניצחונות רצופים. אין ספק שאם יש מי מישהי שתוכל לקרוא תיגר על נס ציונה, זוהי מכבי יבנה! בשישי האחרון מול נורדיה (בטדי), יבנה חיכתה 65 דקות, עד שהגיע גיא אבן שבעט כדור שפוגע בדרך במגן ירושלמי וחודר פנימה. לאחר המשחק תפסנו את אלי כהן ותומר בן חיים לשיחה קצרה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-10-2017
  • 12:13

תגובתו של תומר בן חיים קפטן מכבי יבנה: "היה משחק לא קל, אומנם שלטנו כמעט לכל אורך המשחק אבל כמו כל המשחקים בליגה הזאת ובמיוחד משחקי החוץ, כך גם המשחק הזה היה קשה מאוד. לשמחתי הצלחנו בסופו של דבר לכבוש שער יקר ולשמור עליו עד הסיום, ולחזור עם 3 הנקודות הביתה והפנים כבר לשבוע הבא".

 

תומר בן חיים מוליך את קבוצתו לעונה נהדרת (מני בן ארי)

 

לקראת המשחק הבא מול: "מצפה לנו שבוע הבא עוד משחק קשה מאוד נגד יפו שגם ניצחו היום ומדובר בקבוצה חזקה מאוד, עם מאמן מצוין שמכיר אותנו טוב אבל עם כל הכבוד ליפו, הדברים תלויים בנו ואם אנחנו נבוא מוכנים ונשחק את המשחק שלנו, אין סיבה שלא ננצח".


על נורדיה: "רואים שיש להם לא מעט שחקנים טובים שכרגע נמצאים בתקופה קצת פחות טובה, הדברים לא הולכים להם כפי שהם מתכננים, אבל אני בטוח שהם יחזרו מהר מאוד לנצח והם יעשו עונה טובה כי יש להם סגל שחקנים מצוין".
על הקהל אמר בן חיים: "מגיעה מילה טובה כמובן גם לקהל הגדול שלהם שעודד ותמך בהם לכל אורך המשחק, זה תמיד כיף לשחק במגרשים כאלה כשיש קהל ואוירה טובה. וכמובן גם מילה לקהל שלנו שהגיע מיבנה לתמוך בנו ואנחנו שמחים שנתנו להם לחזור לשבת עם ניצחון קשה אך מתוק מאוד".

 

אלי כהן יודע שקבוצתו לא הציגה יכולת טובה, אבל 3 נקודות יש! (מנ בן ארי)

 

תגובתו של אלי כהן מאמנה המנצח של מכבי יבנה: "במחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק טוב אבל היינו מחויבים במגרש ונורדיה הצליחו לסכל את ההתקפות שלנו. במחצית השנייה זה כבר היה נראה יותר טוב והצלחנו לשלוט בקצב המשחק. לשמחתי גם כשלא היינו ביום גדול הצלחנו לנצח".

 

גם אלי כהן פרגן לקהל המקומי ולא שכח את הקהל של יבנה: "האווירה באצטדיון הייתה טובה והקהל של נורדיה לא הפסיק לעודד את הקבוצה שלו. מגיע כל הכבוד גם לקהל שלנו שהגיע עד לירושלים בכדי לעודד אותנו. הלוואי ובכל משחק תהיה אווירה כזאת". 

 

על היריבה מיום שישי אמר אלי כהן: "אני חושב שנורדיה בבית שלה היא קבוצה מאוד טובה. עמית ברבש מאמן מצוין שמעמיד אותם מעולה במגרש. מגיע להם קרדיט על המשחק נגדנו והיה חשוב לי להגיד להם את זה בסוף המשחק".

אלי כהן רושם ניצחון שישי רצוף! (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן ארוש (משה 29-10-2017, 13:35)
    תסיק מסקנות.
  2. תומר הברומטר של יבנה (we 29-10-2017, 13:59)
    חצי קבוצה זה הוא