ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-1

מחזור ראשון בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כפר קאסם מראה עליונות ובעיקר כוונות כשמביסה את הוד השרון 5-0. נס ציונה מתקשה מול הבקעה אבל מנצחת... וכפ"ס מנצחת בחוץ את מכבי יפו... אבל מי היה כוכב המחזור...? מי מאמן המחזור...? ומי בנבחרת הכי טובה של ליגה א' דרום בחסות לזרוביץ... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-09-2017
  • 18:20

נבחרת הדרום:

שוער:

עמית שמש (נס ציונה)

איתי כהן מהפועל אזור הרשים ביכולתו מול בית"ר נורדיה, רז רחמים משעריים היה אחראי לניצחון המרשים של שעריים על קרית גת, אבל עמית שמש היה פשוט מצוין מול בקעת הירדן שעצר לא פחות מ-3 מצבים בטוחים של אחד על אחד לטובת בקעת הירדן, ובעיקר השאיר את קבוצתו במשחק בדקות פחות טובות ובדקות היותר טובות הם ניצחו. עמית שוער עם ניסיון רב והוכיח את זה.

 

הגנה:

סולי צמח (בית"ר כפ"ס)

בלמה של בית"ר כפ"ס, היה מצוין במשחק ההגנה שלו, עצר את התקפות יפו, עם משחק הגנה עם אפס טעויות. המנהיג האמיתי של כפ"ס והוא כמו מאמן על המגרש, מכוון ומלמד את השחקנים לידו להשתפר. 

 

נדב מוניס (מכבי שעריים)

בלמה של שעריים, אולי מהיחידים שנשאר מעונת הנפל של עונת אשתקד, בלם ללא ספק מעל הליגה, שחקן חכם, קורא את המשחק, נטרל את חלוצי קרית גת ולמרות שקבוצתו הייתה ב-10 שחקנים, הוא שמר על השער ולמעשה היה המצטיין בקבוצתו בניצחון הגדול והמפתיע על קרית גת.

 

דור אלברמן (מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה, הוא ללא ספק המנהיג האמיתי של מחנה יהודה במגרש. משחק עם הרבה חוכמה, שקט ובעיקר מכוון את חבריו. מול הכח ר"ג הוא היה מהבולטים במגרש והוא הסיבה שמחנה יהודה גם העונה תעשה עונה מוצלחת.

 

קישור:

מוחא בדיר (כפר קאסם)

אומנם כפר קאסם כבשו חמישייה מול הוד השרון אבל מי שעצר את הוד השרון ולמעשה לא איפשר לה להגיע לחצי מצב הוא מוחא בדיר הקפטן המצוין של כפר קאסם, שמנווט את המשחק של קבוצתו, ולמעשה מוציא את כל ההתקפות של הכפר לידי מצב מסוכן. 

 

מוחה בדיר, מנווט את משחקה של כפר קאסם (דן יידוב)

 

יוני רביבו (כפר קאסם)

קשרה של כפר קאסם הוא הסיבה שאנשים באים לראות כדורגל, כל נגיעה שלו זה מלאכת מחשבת, כל נגיעה פשוט תענוג לראות, שחקן שכל פס שלו מביא למצב מסוכן, כבש שער ובישל אחד נוסף. 

 

יוני רביבו - פשוט תענוג לקהל (דן יידוב) 

 

יוסף אברה (בית"ר כפ"ס)

קשרה של בית"ר כפ"ס, היה נייד, היה בכל מקום במגרש, הניע את משחק קבוצתו והחזיק את קבוצתו בחלק ההתקפי, וכבש את השער הראשון הכל כך חשוב נגד מכבי יפו.

 

איציק בן סולומון (ירמיהו חולון)

קשרה של חולון, היה כהרגלו מצוין. שחקן שנותן הכל על המגרש, נלחם ונותן את הנשמה שלו בכל התקפה למען הצלחת קבוצתו. איציק היה מעורב בהתקפת קבוצתו שבאחת מהן לקח כדור לבד, עבר מספר שחקני הגנה והגיע למצב מול שוער יבנה אבל החמיץ. דריבל טוב בנוסף למשחק הגנה משובח.

 

עוז ברנדווין, הוכיח שמקומו בהרכב הפותח (מני בן ארי)

 

עוז ברנדווין (הפועל אזור)

רק לפני שבוע בגביע הוא לא שותף, ושחקן גדול לא מתרגש שהוא מקבל את ההזדמנות, והוא הוכיח איזה שחקן הוא. היה מספר אחד על המגרש, חילץ כדורים, בנה את התקפת קבוצתו ובעיקר הוכיח שמקומו בהרכב הפותח. 

 

התקפה:

מתן לוטטי (כפר קאסם) - כוכב המחזור!

הקשר - חלוץ של כפר קאסם היה מצוין מול הוד השרון, שחקן מהיר עם ובלי הכדור. עובר שחקנים מתי שהוא רוצה ובמשחק עצמו כבש שער ובישל עוד שני שערים תוך כדי מבצעים קבוצתיים נעים שלו ושל קבוצתו. 

 

כוכב המחזור! מתן לוטטי (דן יידוב)

 

יוסי אסייג (נס ציונה)

חלוצה של נס ציונה, אולי היחיד שתפקד במשחק מול בקעת הירדן בחלק ההתקפי של קבוצתו, יוסי כבש שער ובעיקר הראה את כישוריו בכל נגיעה שלו בכדור. שחקן טוב שלמרות הרבה חיסורים של קבוצתו הוא ידע לבלוט ולמעשה לקחת אחריות ולהביא את הניצחון החשוב. 

 

יוסי אסייג, הראה מה יש לו ברגליים. אין ספק שהוא יכול לתרום המון לנס ציונה (איתן ידגר)

 

מאמן: שי מאור (כפר קאסם)

יוסי חכים מאמן אזור הרשים עם תיקו בחוץ מול נורדיה, מוסא בן חיים הרשים עם חולון כשחילץ תיקו מול יבנה החזקה, שלומי עמר משעריים הרשים עם קבוצתו כשניצחה בקרית גת, אבל מי שהכי הרשים השבוע הוא ללא ספק מאמנה של כפר קאסם, שי מאור שהביא את קבוצתו לרמת יכולת מעולה כשהביסו את הוד השרון בפשטות ובקלות. שאפו למאמן המחזור! 

ליגה א׳ דרום: נבחרת המחזור ה-1

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר אתם פשוט בושה תמשיכו להתעלם משעריים (כחול בנשמה 11-09-2017, 18:57)
    אם התוצאה הייתה הפוכה הייתם חוגגים אבל לנו זה טוב אל תתיחסו ואל תכתבו עלנו רק תאכלו את הלב ותפוצצו מקנאה
  2. רק מוניס בנבחרת ? כאילו נצחנו 1-0 ... חחח (אוהד רון 12-09-2017, 01:55)
    גולר אתם בושה ! אתר לא מקצועי ! רק שעריים וכפר קאסם הצטיינו השבוע ! מאמן המחזור הוא ללא ספק מאמן שעריים שב10 שחקנים מדקה 20 במשחק חוץ הביסו 4-1 אתר שתמיד מגמד אותנו ! אפילו סיכום של המשחק אין באתר מרוב שאתם מקנאים ! קחו דוגמא לשאלת סקר באתר שלכם : כמה אתה שונא את שעריים ? 1. שונא מאד 2. מתעב 3. גורם לי לבחילה 4. מה זה
  3. תשובה ל1 (הוגה דעות 12-09-2017, 14:13)
    עדיף ככה.שחקנים צעירים ואלמונים שלא יעלה להם השתן לראש....יבואו קטנים ויצאו גדולים.הלוואי.יאללה שעריים