שחקנה המצטיין של בית"ר פ"ת בחסות לזרוביץ: ישראל גורן

ישראל גורן (26), היה לשחקן המצטיין בשורות קבוצתו - בית"ר פ"ת שמשחקת בליגה ב' דרום א', והוא זוכה לארוחה זוגית מתנת לזרוביץ...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-06-2017
  • 12:09

ישראל (26) סיים את גיל הנוער במכבי פ"ת, לאחר תקופה קצרה בבוגרים הוא שבר את הרגל ונאלץ לא לשחק בכל העונה. לאחר שהשתקם מהפציעה שיחק בשקמה רמת חן ובבקעת הירדן, שנתיים לאחר מכן ישראל לקח הפסקה של שנתיים, טייל קצת, ניקה את הראש על מנת להחזיר את החשק לשחק...

 

ישראל, נבחרת לשחקן המצטיין של קבוצתך בעונה האחרונה ואתה זוכה לארוחה זוגית מתנת לזרוביץ. ברכות...
"תודה רבה לאתר 'גולר' ולמסעדת לזרוביץ".


ספר לנו על העונה שעברת עם בית"ר פ"ת...
"הגעתי לקבוצה בסיבוב השני אחרי שהקבוצה עברה הרבה שינויים... דודו שרון וטל לוי עשו מעל ומעבר כדי שלא נגיע לסיוט של הפלייאוף התחתון ומגיע להם כל הכבוד על כך... עברו הרבה שחקנים בקבוצה במהלך השנה ובשל כך בכל משחק היה לנו הרכב שונה, ככה שקשה מאוד להגיע ככה לחלק העליון של הטבלה... אני רוצה לציין גם את רמי צבי וגל יער, שנותנים הכל כאילו הם שחקני נוער בכל אימון וכל משחק".


מה קורה איתך בעונה הבאה? 
"בינתיים אני ממשיך בבית"ר פ"ת, אבל נשאר הרצון לשחק בליגה יותר גבוהה אז נראה מה יהיה, הכל פתוח". 

מילה לסיום: "רק שנהיה בריאים! זה הכי חשוב".                        

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיחקתי נגדו בגילאי הילדים והנוער (אורח 18-06-2017, 12:18)
    הבלם הכי טוב ששיחקתי נגדו . לא האמנתי שהגיע רק לליגה ב'. הצטערתי לשמוע שעבר פציעה כזו שפגעה לו בקריירה. מקווה שיש לו עוד זמן להשתקם ואולי להגיע לרמות הגבוהות שהוא ראוי לו. מאחל לו המון הצלחה ואמשיך לעקוב!
  2. שיחקתי נגדו במחלקת הנוער (איש 18-06-2017, 17:25)
    הבלם הכי טוב ששיחקתי מולו. מאכזב לראות שמצא את עצמו בליגה ב' ומצער לראות שעבר פציעה כזו. מקווה שעוד יש מספיק זמן לשקם את הקריירה ולהגיע לרמות הגבוהות. מאחל לו רק בהצלחה!