דורון דריי ועבד סרסור חתמו בצעירי טייבה

קבוצתו של אילן אטלי, צעירי טייבה מליגה ב דרום א החלה בהכנות לעונה הבאה ואמש החתימו את השוער עבד סרסור ואת הקשר דורון דריי. אילן אטלי המאמן:"אלה שחקנים שלי. אני מאמין בהם. הם ישדרגו אותנו בעונה הקרובה. המטרה היא לעלות ליגה".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 29-06-2016
  • 13:13

צעירי טייבה מליגה ב דרום א החלה להתכונן לליגה כשהחתימה את הקשר המצויין דורון דריי מי ששיחק אשתקד בקרית אונו ואת השוער המצויין עבד סרסור, מי ששיחק אשתקד בשועאע כפר קאסם. השניים חוברים למאמן אילן אטלי מי שאימן אותם בעבר ומאמין בהם הרבה. יש לציין שהשניים עלו ליגה בעבר עם אילן במ.ס. כפר קאסם מליגה ב לליגה א כשאילן אימן לפני שלוש שנים. 

 

ללא ספק צעירי טייבה מאותתים לליגה בהחתמתם של שני השחקנים הללו, שהם מתכוונים לעלות ליגה העונה. יש לציין שטייבה נמצאת במו"מ עם עוד מספר שחקנים בכירים שיעזרו לה במטרה לעלות ליגה. 

 

דורון דריי, אחד הקשרים הטובים בליגה ב חתם בטייבה. 

 

דורון דריי בתגובה:"שמח לחתום בקבוצה עם שאיפות לעלות ליגה העונה. שמח לחזור לשתף פעולה עם המאמן אילן אטלי שהוא מאמן מצויין אולי הכי טוב בליגה. מאחל לכולנו שנעמוד במטרות ושתהיה עונה מוצלחת לכולנו".

 

עבד סרסור בתגובה:"שמח לחתום בטייבה. שמח לחזור לשתף פעולה עם אילן אטלי המאמן. בע"ה אני מקווה לעזור להם להשיג את המטרות שהקבוצה הציבה. שיהיה לנו בהצלחה. "

 

אילן אטלי, מאמן הקבוצה בתגובה:"שני השחקנים האלה הם שחקנים חשובים מאד למערכת. הם שחקנים שמעבר להיותם שחקנים מצויים על המגרש, הם שחקנים שעושים את החדר הללבשה מגובש ובריא. ואלה שני שחקנים שלי שחקנים של מאמן. שיהיה להם ולנו בהצלחה"

עבד סרסור, שוערה החדש של צעירי טייבה. (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיזוק משמעותי יהיו קבוצה חזקה (אורן 29-06-2016, 15:35)
  2. בהצלחה אחים החתמות גדולות.. (שפורקין 30-06-2016, 08:24)