בר שמש: "באקה זה היה מקום שהכי רצה אותי, מאמין שזה מקום טוב בשבילי"

קשר מכבי צור שלום בעונה שעברה, היה מבוקש על ידי מספר קבוצות חתם לבסוף בקבוצה של אסי אלימלך. שמש: "אנחנו קבוצה שתבוא ממשחק למשחק כדי להראות טוב ולנצח והשמיים הם הגבול".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 17-08-2022
  • 15:56

הפועל באקה אל גרבייה ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת עונת המשחקים 22/23. קבוצתו של אסי אלימלך שמרה על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף מספר שחקני רכש בניהם, בר שמש קשר מכבי צור שלום בעונה שעברה. שמש שיחק בארבע שנים האחרונות במכבי צור שלום כבש חמישה שערים בעונה שעברה היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בחר לבסוף לחתום בבאקה אל גרבייה. שמש התייחס לחתימה בבאקה אל גרבייה ואמר: "אני שמח לחתום בבאקה וחושב שזה המקום הכי נכון לי כרגע. היו לי הצעות נוספות אך שמעתי על אסי אלימלך שהוא מאמן מצויין והוא הראה לי שהוא רוצה אותי מאוד ובטוח שעשיתי את הבחירה הנכונה ונעשה עונה טובה ביחד".

 

אתה מצטרף לבאקה לאחר העונה שעברה במכבי צור שלום. מה הוביל לחתום בבאקה ?

 

"לאחר 3 עונות בצור שלום שאני חושב שזה אחד המועדנים היותר טובים בליגה א', מקום שהיה עבורי לבית ותמיד אשאר בליבי החלטתי לעשות שינוי בעיקר בגלל המרחק שהיה לי קשה ובאקה זה היה מקום שהכי רצה אותי, מאמין שזה מקום טוב בשבילי".

 

איך אתה מסכם את העונה שעברה בפן האישי.

 

"בפן האישי אני חושב שהיתה לי עונה טובה, אך תמיד אני מצפה ליותר כבשתי 5 שערים ו9 בישולים ונעצרתי באמצע בגלל פציעה וקורונה  בדרך. ללא העצירות האלה יכולתי לעשות עונה טובה יותר, בטוח שבעונה הבאה אני אתן עונה טובה יותר ".

 

בעונה שעברה באקה אל גרבייה רשמה מסע הישארות יוצא דופן בליגה. לאן פניה העונה של באקה אל גרבייה ?

 

"באקה עשו מסע מטורף מאז שאסי הגיע לקבוצה שחקו כדורגל מטובים בליגה ומגיע להם שאפו על כך. העונה נבוא לשחק כדורגל טוב וחיובי ונבוא לכל מגרש במטרה לנצח , אני בטוח שאסי והצוות יעשו הכל כדי שניהיה קבוצה טובה ואיכותית".

 

פחות מכרטיס עלייה לפלייאוף יהיה כישלון ?

 

"אני לא חושב שזה יהיה כישלון, יש הרבה קבוצות עם תקציבים יותר גדולים משלנו אך ללא ספק המטרה להסתכל תמיד לחלק העליון של הטבלה אנחנו קבוצה שתבוא ממשחק למשחק כדי להראות טוב ולנצח והשמיים הם הגבול".

 

משהו לסיום ?

 

" שתהיה לנו עונת כדורגל ספורטיבית וטובה ושנהנה מכדורגל טוב ואיכותי. תודה רבה לצור שלום על תקופה מדהימה שנתנו לי הכל ומאחל להם בהצלחה . תודה לבאקה על האמון בי  תודה רבה לאורך דניאל הסוכן שלי ושיהיה בהצלחה לכולם".

בר שמש, חיזוק מצוין לבאקה אל גרבייה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. באקה (אמנון 20-08-2022, 20:52)
    אחלה שחקן בהצלחה