קבוצה ביום: הפועל באקה אל גרבייה

הקבוצה שרשמה מסע הישארות יוצא דופן בעונה שעברה בליגה א' תחת המאמן אסי אלימלך מכוונת העונה לצמרת הליגה. אלימלך: "המטרה להגיע כמה שיותר גבוה ועם זאת להישאר צנועים לעבוד קשה ולנסות לייצר הצלחה כמה שיותר".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 31-07-2022
  • 16:42

אחרי עונה נהדרת אשתקד, הפועל באקה אל גרבייה פותחת עונת משחקים במטרה להתברג בחלק העליון כאשר לקראת העונה החדשה הקבוצה פתחה את אימוניה והחלה בהכנות לקראת עונה במטרה להתברג בחלק העליון. לשם כך בקבוצה ערכה הכנות והתאמות הצפוי להתבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה. המאמן, אסי אלימלך שהוביל בהצלחה בעונה שעברה במסע הישארות יוצא דופן ימשיך עונה נוספת על הקווים. 

 

בשער הקבוצה דוד בן לולו לצידו של עמית סרוסי. אור שטיינברג ימשיך להוביל את החלק האחורי לצידו של גיא מונסטריסקי מוחמד כעדן מגן ימין וקפטן הקבוצה יוסף עוואדי . רותם ברוך מהפועל אשקלון יחזק את חוליית הקישור יחד עם יותם וייס  ובחוד מאיר כהן ימשיך להוביל את החלק ההתקפי בשילוב 4-5 שחקנים מנוסים.

 

 

דוד בן לולו, חיזוק מעניין להפועל באקה אל גרבייה. צילום: יח"צ

 

שחקנים שעזבו: עבדאלה טהה, מג'ד אגבאריה, פז בלנדר, גל שלום, מוחמד סאבר.

 

מאמן הקבוצה, אסי אלימלך: "באקה זה מקום מעולה לצעירים שרוצים להתקדם ולהתפתח, יש לנו מתקן אימונים מצוין צוות מקצועי ברמה גבוהה ובכלל מועדון בריא וטוב. אנחנו מתנהלים בצורה סופר מקצוענית, העונה לא קיבלנו תקציב גדול ולכן אנחנו מכוונים לקבוצה צעירה עם תוספת של 4-5 שחקנים מנוסים שתרוץ חזק בליגה. כרגע אנחנו בוחנים מספר רב של שחקנים ובמשא ומתן עם עוד מספר שחקנים שאנחנו מעוניינים בהם, עם הזמן נקווה שהכל יסתדר אנחנו בין הראשונים שהתחילו לעבוד מוקדם מאוד במטרה להגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר המטרה להגיע כמה שיותר גבוה ועם זאת להישאר צנועים לעבוד קשה ולנסות לייצר הצלחה כמה שיותר".

 

 

אסי אלימלך, ימשיך עונה נוספת על הקווים בבאקה אל גרבייה. צילום: יח"צ

 

תחזית גולר: אחרי העונה שעברה בבאקה אל גרבייה מכוונים לחלק העליון. אסי אלימלך ימשיך להוביל את הקבוצה על הקווים עונה נוספת. סגל הקבוצה התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף מספר שחקני רכש. מה שכן, בבאקה יודעים שאת הטון האמיתי יצטרכו לתת במציאת שחקני הרכש. בנוסף לשחקנים שעזבו, פז בלנדר נחשב לאחד השחקנים המרכזיים במסע ההישארות של הקבוצה בעונה שעברה שזה מאוד משמעותי מבחינתה של באקה אל גרבייה. אסי אלימלך ניצב בפני עונה מאתגרת במטרה להוביל את הקבוצה לחלק העליון. באקה ידועה כקבוצה שזוכה לתמיכה נרחבת מקהל אוהדים יהיה מעניין לראות האם הקהל יהיה השחקן ה-12 של הקבוצה השנה מול יריבותיה לליגה.

 

תחזית גולר: הקבוצה תסיים במקמות 5-8.

 

 

שחקני באקה אל גרבייה, ישחזרו את ההצלחה מהעונה שעברה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מאמן (חליילאלה 01-08-2022, 14:09)
  2. בהצלחה (אלון תורגמן 02-08-2022, 12:01)
    בהצלחה רבה, תעלה ותצליח
  3. שיהיה מברוק (חאמד מנסור 28-03-2023, 13:21)
    מגיע לו, תעשה את המקסימום אלוף
  4. מאמן ברמה! (שאדי גנאיים 13-04-2023, 10:12)
    הטוב ביותר!
  5. אחלה אסי (בשארה פתפות 17-04-2023, 13:31)
    אסי אלימלך, עוד יגיע רחוק המאמן הזה!