"הולכים למהלך שיקצץ הרבה מחובות המועדון, במטרה להעמיד קבוצה שתישאר בליגה"

כך אמר האני פייסל, האיש החזק בטמרה. בעקבות בעיות כלכליות, בוחנים במועדון את האפשרות למנות נאמן. האני: "ברגע שימונה נאמן לקבוצה נראה איזה תקציב הוא נותן לה ולפי זה נפעל"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 07-06-2022
  • 12:20

עונת המשחקים בליגה א' צפון תפתח בחודש ספטמבר, כאשר במכבי טמרה, אחד המועדונים האיכותיים בליגה א' צפון, טרם החלו בהכנות לקראת עונת המשחקים בשל בעיות כלכליות במועדון. הקבוצה סיימה בצמרת הליגה בשנים האחרונות ובעונה האחרונה הייתה מרחק 2 נקודות מהפלייאוף העליון. במועדון שוקלים ללכת להליך של חדלות פירעון ולמנות נאמן דרך בית המשפט בכדי למחוק חלק מהחובות. משמעות הדבר היא שטמרה תפתח את העונה הבאה עם מינוס תשע נקודות.

 

יו"ר הקבוצה, האני פייסל התייחס: "מדובר בתהליך שאין מנוס ממנו, הקבוצה סוחבת חובות של כמה שנים. תקציב העירייה עם התרומות לא מספיקים לפעילות הקבוצה בתקציב של מיליון שקל. עם כל הצער שבעניין זה באמת כואב מאוד, הולכים למהלך שיקצץ הרבה מחובות המועדון במטרה להעמיד קבוצה מספיק טובה שתישאר בליגה בעונה הבאה. העורך דין מכין את הניירת והבקשה, מאמין שבשבוע הקרוב תוגש הבקשה לבית המשפט המחוזי".

 

איך זה ישפיע על הקבוצה בהכנות לעונה הבאה?

"ברגע שימונה נאמן לקבוצה נראה איזה תקציב הוא נותן לקבוצה ולפי זה נפעל. לא נשתולל, מקווה שאנשי העסקים ירתמו לקבוצה כדי להפעיל אותה. מאמין שבסוף תהיה קבוצה חזקה שתצליח להישאר עונה נוספת בליגה א' צפון".

האני פייסל, מקווה לימים טובים יותר בטמרה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות