"אף אחד לא נתן לנו סיכוי שנצליח להילחץ מהתחתית ולסיים נקודה מהפלייאוף העליון"

כך אמר אחמד סבע מאמן בני זלפה שהגיע במהלך העונה רשם הצלחה על הקווים זכה בחוזה לעונה נוספת כשהמטרה להתברג בחלק העליון

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 31-05-2022
  • 16:59

המאמן אחמד סבע בשנים האחרונות רשם לעצמו שם של מאמן מצליח בליגה א'. סבע רשם הצלחה גדולה בבני זלפה כאשר הגיע אליה הקבוצה היתה בתחתית הליגה. סבע הצליח לשדרג את הקבוצה ואף הייתה קבוצה נקודה מעליה למשחקי הפלייאוף. בבני זלפה זוקפים את ההצלחה למאמן מיהרו להחתים את המאמן לעונה נוספת במטרה להוביל את הקבוצה בעונה הבאה לחלק העליון בליגה.

 

מאמן בני זלפה, אחמד סבע סיכם את העונה: "הגעתי לזלפה במצב לא טוב, השחקנים היו ללא ביטחון. החזרתי לשחקנים את הביטחון בכל שחקן ושחקן. מהמשחק הראשון נתתי אמון בשחקנים ורצון להאמין שאפשר. היתה עונה מוצלחת מאוד, אף אחד לא נתן לנו סיכוי שנצליח להילחץ מהתחתית ולסיים נקודה מהפלייאוף העליון. יש כאן חומר שחקנים מצוין וטוב בשילוב הנהלה שאינה מחסירה דבר להצלחת הקבוצה. רוצה להודות להנהלה, לשחקנים ולקהל האוהדים שתמכו בקבוצה לאורך העונה".

 

אחרי ההצלחה עם הקבוצה בעונה שעברה חתמת לעונה נוספת. לאן מכוונים השנה בבני זלפה ?

 

"שהגעתי לבני זלפה ביקשו שאחתום עד לסיום עונה עם אופציה לעונה נוספת. חכיתי שנסיים את העונה , עשינו עונה מצוינת. הנהלה ישבו יחד איתי והחתימו אותי לעונה נוספת, יש כאן את כל התנאים שמאמן מבקש להצליח. שמח שחתמתי לעונה נוספת בקבוצה, הקבוצה תתבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף מספר שחקנים. המטרה ברורה להתברג במקומות 1-5".

אחמד סבע, עונה גדולה על הקווים כמאמן בני זלפה. צילום: חג'אג' ראחל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן גדול (נור 01-06-2022, 09:30)