"הצלחנו לעמוד במטרה של תחילת העונה להישאר בליגה"

כך אמר שלומי פרץ, הבעלים של עירוני נשר מליגה א' צפון. המועדון הוא מפעל החיים שלו ושל אמיל יוסיפוב, בו הם מפתחים אחת ממחלקת הנוער הטובות בצפון. נשר היא ללא ספק הקבוצה המפתיע של העונה, כולם סימנו אותה כיורדת הבטוחה. סיבוב שני מצוין של עומר לוינזון מאמן הקבוצה יחד עם שחקניו הובילו את הקבוצה לעונה נוספת בליגה א' צפון.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 31-05-2022
  • 13:47

עירוני נשר עברה עונה לא פשוטה בכלל שנגרמה בצורה מתוקה בדמות הישרדות בליגה א'. כזכור, הקבוצה פתחה את העונה עם רצף הפסדים ותוצאות מאכזבות ובזכות ניהול יוצא דופן שלומי פרץ הבעלים הנתן את השקט והגיבוי המלא לצוות המקצועי ושחקניו הקבוצה עמדה במטרה.

 

הבעלים, שלומי פרץ סיכם את העונה: "עונה לא פשוטה, המבנה של הליגה בה 4 יורדות ואחת למבחנים ידענו מראש שהולכת להיות עונה קשה,לחוצה ומטורפת. היינו בחששות כבדים בתחילת העונה ונשמנו לרווחה בסיום העונה. מבנה שפגע מאוד ברמת הכדורגל בליגה, קבוצות עניין אותם להביא נקודות והדרך פחות. המבנה גרם לקבוצות לאבד את הראש ולהשקיע כסף יותר מהתקציב שלהם. היה מתסכל לנצח ולא להתקדם בטבלה שמספר היורדות גדול. למרות פתיחת עונה לא טובה אחרי 7 משחקים היינו עם 4 נקודות בלבד, זה היה רק מבחינת הנקודות הפתיחה הלא טובה, היינו טובים וסבלנו מחוסר מזל בפתיחת העונה, שילמנו גם שכר לימוד על חוסר ניסיון של שחקנים צעירים. היינו אופטימים למרות הפתיחה, ראינו קבוצה עם הרבה צעירים שלנו מהבית, קבוצה מחויבת, קבוצה עובדת עם מאמן שיודע להכין ולהעמיד אותה במגרש ברמה גבוהה שהקשתה על כל קבוצה, ראינו את הקבוצה במשחקים ובחדר הלבשה החזק, המגובש וידענו שהתוצאות יגיעו. פרץ הוסיף: "לא היה כל מחשבה לפטר את עומר, ההיפך המאנו בו, הוא קיבל גיבוי ושקט וההצלחה הגיע ביחד עם שינוי מקצועי שעשינו ולמזלנו הצלחנו לשים את היד על עיזאת חליאלה שהיה אקס פקטור שלנו יחד עם השחקנים הותיקים: אדיר עטיה, דוד אמזלג,אלמוג אוחיון,גדי מלסה בשילוב צעירים המוכשרים שלנו הצלחנו לעמוד במטרה של תחילת העונה להישאר בליגה, משימה שהיתה קשה מאוד מאחר וקבוצות שירדו כמו: ערערה,ופרדיס היו קבוצות טובות מאוד שיכלו להישאר בליגה בקלות. רוצה לברך את עירוני טבריה שעלו בצדק ובצורה משכנעת. בעונה כזאת לחוצה ומתוחה צריכים להודות לאנשים יקרים שלא באור הזרקורים ועובדים קשה שאינו יחסר דבר לשחקנים, איש המשק דודו פרץ, מנהל הקבוצה אילן זנו וחבר ההנהלה שלמה נחמני. אנחנו סוגרים עונת בר מצווה למועדון, 13 שנים עם הצלחות רבות, מועדון שהפך למפעל חיים שלי ושל אמיל. ברמה אישית אני מאחל לכל אחד חבר ושותף כמו אמיל".

 

אחרי עונה לא פשוטה הקבוצה מבטיחה עונה נוספת בליגה א' צפון, איך נערכים לקראת העונה הבאה ומה המטרות ?

 

"אנחנו נפרדים מעומר לוינזון לאחר שנתיים נפלאות במועדון ומאחלים לו בהצלחה ובטוח שעוד ניפגש בעתיד. לאחר שנגבש תקציב בימים הקרובים לעונה הבאה נמנה מאמן. גם העונה התקציב הוא יהיה לא גבוה ביחס לשאר הקבוצות בליגה. נמשיך להתבסס העונה על השחקנים הצעירים המוכשרים שלנו בנוסך לשחקנים שעולים מקבוצת הנוער ויקבלו במה בצירוף שלושה-ארבעה שחקנים בכירים. המטרה שלנו היא לסיים את העונה כמה שיותר מוקדם ולא להסתבך במאבקי ירידה עד הסוף".

שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב, עושים את המיטב להצלחת המועדון. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי ואמיל (נשר 31-05-2022, 14:49)
    זכינו בכם בלעדיכם הקבוצה ממזמן בליגה ג'
  2. שלומי (דוד 31-05-2022, 16:10)
    אתה עושה עבודה ענקית בשקט למועדון יאללה הלוואי ונגיע לליגות הגבוהות
  3. שלומי ואמיל (הגו'קר 31-05-2022, 21:19)
    עם יש מגיע אז זה לשני אלה עם רוגע שקט למערכת ומחשבה נכונה בלי להשתגע הגיע להם לראות פרי בעמלם והלווא