1:2 להפועל כפר שלם על צעירי טייבה, תפגוש במשחק המבחן את הפועל ראשל"צ

הקבוצה של עומר פרץ כבשה שני שערים במחצית הראשונה שהספיקו לניצחון היקר ומפגש מול הפועל ראשון לציון במשחק המבחן. קדוסי: "תמיד סיכוי לנצח כמובן שהקבוצה מהלאומית פייבוריטית אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה אבל אנחנו במומנטום חיובי"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 07-05-2022
  • 16:57

גמר המחוזות ליגה א', הפועל כפר שלם וצעירי טייבה נפגשו באצטדיון בנתניה למשחק בו המנצחת תעפיל למשחק המבחן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. 3,900 צופים צבעו את האצטדיון בנתניה. איתן שמואלביץ' שופט ליגת העל הוציא את המשחק, הנפסק בתחילו לפרקים בעקבות אבוקות הנזרקו לכר הדשא.

 

הפועל כפר שלם לפני המשחק. הביחד ניצח את המשחק שלהם. צילום: אמיר חאג יחיא. 

 

כפר שלם פתחה טוב את המשחק  על שערו של דן דרורי. דקה 15' הלחץ הוביל לשער יתרון. כדור חופשי לכפר שלם, סהר ברמי הגביה לרחבה היישר לראשו של ספיר יתאח המנצל יציאה לא טובה של דן דרורי, 0:1 כפר שלם. טייבה נכנסה למשחק הגיע למספר מצבים מול שערו של עידו שרון. דקה 33', אוהד קדוסי מסר כדור לאדגיי הייפורד שבועט לשער, בלם צעירי טייבה  דן פרידריך הסיט את הכדור לשערו 0:2. עד סיום המחצית הראשונה טיייבה בסדרת החמצות היתה קרובה לשער מצמק.

 

ויקטור מרעי, טייבה היתה שווה גולים בפתיחת המשחק. צילום: אמיר חאג יחיא

 

המחצית השניה הייתה בשליטה של צעירי טייבה היתה מסוכנת מול שערו של עידו שרון. ויקטור מרעי וסלים עמאש בסדרת החמצות היו קרובים לשער מצמק. דקה 63' סלים עמאש פורץ לרחבה, הגנת כפר שלם מרחיקה לא טוב את הכדור שמגיע לסתיו בן אהרון שכובש מקרוב, 1:2. בתוספת בזמן צעירי טייסה זכתה לכדור חופשי 18 מטר מהשער. טל איילה בעט חלש לידיו של עידו שרון. בסיום שחקני הפועל כפר שלם חגגו דקות ארוכות את הניצחון ועליה למשחק המבחן מול הפועל ראשון לציון ביום רביעי באצטדיון בנתניה. צעירי טייבה מסיימת עונה מצוינת, קבוצתו של יגאל אנטבי הציגה כדורגל מצוין לאורך העונה ומשחקי הפלייאוף עד למשחק גמר המחוזות.

 

יגאל אנטבי, הכין מצוין את קבוצתו. יכול לסכם עונה טובה בטייבה. צילום: אמיר חאג יחיא.

 

חלוץ הפועל כפר שלם, אוהד קדוסי: "משחק פחות טוב שלנו אבל שמח שניצחנו. טייבה גרמו לנו להיראות לא כמו שאנחנו רגילים לשחק. נקווה שנגיע נגד הקבוצה מהלאומית  ביום רביעי וננצח כי אחרת כאילו לא עשינו כלום כל הפלייאוף הזה. היה כייף לראות הקהל שלנו שתמך בנו ומילא את היציעים בנתניה. מתרגשים ומחכים למשחק הבא". קדוסי התייחס למשחק מול הפועל ראשון לציון ואמר:ש תמיד סיכוי לנצח כמובן שהקבוצה מהלאומית פייבוריטית אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה אבל אנחנו במומנטום חיובי".

 

קהל גדול הגיע לצפות במשחק. כל הכבוד לקהל צעירי טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא.

 

שוער צעירי טייבה, דן דרורי: "היה משחק טוב שלנו, אני חושב שפתחנו את המשחק מעולה הגענו לכמה מצבים ולצערי לא הצלחנו לנצל אותם. כפר שלם לעומתנו כן הצליחו לנצל את המצבים שלהם מטעות שלי וזה כנראה מה שעשה את ההבדל. חושב שהגיע לנו יותר אבל זה הכדורגל לפעמים המזל לטובתך ולפעמים לרעתך,אני גאה בכל שחקן ושחקן בקבוצה הזאת, נתנו פייט עד הסוף חבל שאנחנו צריכים לסיים את העונה היום אבל אני שמח שהייתי חלק מהדרך הזאת של הקבוצה. מפה אני רוצה גם להודות לקהל המדהים שלנו, נגמרו המילים באמת איפה עוד תמצא קהל כזה? מאחל להרבה קבוצות מליגת העל קהל קהל כזה תומך ואוהב. לסיום, רוצה להתנצל בפני הקהל על הטעות שלי בשער הראשון טעות שלי אני לוקח את האחריות".

רגע לפני המשחק, צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי והבה פינוקיו (פלחינו 07-05-2022, 17:04)
    בכפר שלם לא רוצים אותך לא בטוב ולא ברע כי אתה איש משתמש סמרטוט ריצפה אוהד רון למה אתה מחזיק איש אפל
  2. פינוקיו לא לבוא לכפר שלם נרקיס גדול (כפר שלם כתום 07-05-2022, 17:05)
    כפר שלם בלעדייך עולים ליגה אתה איש עלוב לך לצלחת למיקרו סמרטוט רצפה
  3. פחות לבילו להיות ב גולר (אוהד רון אתה מלך 07-05-2022, 17:46)
    זה שלומי נרקיס גדול סמרטוט רצפה שלא יבוא לכפר שלם שיהיה לך לגמילה סמרטוט פינוקיו
  4. אוהדי יפו (אדומים אשדוד 07-05-2022, 20:54)
    ‏לכו תחפשו מי יזיין ‏אתכם והבה מיספר 1
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 09-05-2022, 00:12)
    כל הכבוד! אוהבים!