צעירי טייבה גוברת על טירה בפנדלים, אנטבי:"לא מוותרים עד שלא נגמר"

הגמר הצפוני הבטיח וגם קיים, 1,300 צופים בתצוגת עידוד יוצאת דופן ראו בסיום את שחקני צעירי טייבה חוגגים ניצחון בתום דו קרב פנדלים לאחר 120 דקות בתוצאה 1:1. אנטבי: "יש לי שחקנים עם אופי ונשמה, שאפו גדול מגיע להם שעשו הכל על מנת לשמח את האוהדים הנפלאים של טייבה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 30-04-2022
  • 17:41

גמר המחוז הצפוני הפגיש בין מ.ס טירה לצעירי טייבה. שלום בן אברהם הוציא את המשחק לעיני 1,300 צופים באצטדיון בטירה. שש דקות מפתיחת המשחק צעירי טייבה הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק, איימן עלי בבעיטה מ-16 מטר סמוך לשער של טמיר ללו. ארבע דקות חולפות, אסמרה פרץ באגף ימין הגביה לרחבת ה-16 היישר לראשו של טל איילה שמקרוב נוגח סמוך לקורה. תנאי מזג האוויר והחום הכבד על כר הדשא הובילו להפסקת מים במחצית הראשונה. טירה חזרה רעננה מהפסקת המים, דקה 27' דודו אדרי בכדור עומק לעסאם עיאשה מול דן דרורי בועט מעל למשקוף. חמש דקות חולפות וטירה בהזדמנות הגדולה ביותר במחצית הראשונה לעלות ליתרון. עסאם עיאשה פרץ באגף שמאל הגביה לרחבת ה-16, אנור מוראד נוגח, דן דרורי בעצירה ענקית הודף כדור קרן לטירה. 

 

הרבה קהל הגיע לצפות במשחק המסקרן. צילום: ניסים קמחי

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של מ.ס טירה. תשע דקות במחצית השנייה, שלום אדרי במהלך אישי נהדר מוסר לאנואר מורד בועט לידיו של דן דרורי. דקה 62' יהב אפריאט פרץ באגף ימין, מוסר כדור רוחב לרחבת ה-16 חולף מידיו של דן דרורי ביציאה לא טובה מגיע לשלום אדרי בועט חלש החוצה. שלוש דקות לסיום המשחק, שלום אדרי בעט כדור מ-18 מטנר, דן דרורי המצטיין בשורות צעירי טייבה הודף מבין החיבורים לקרן. שתי הקבוצות נכנסות להארכה.

בסיום 90 הדקות, החלו קהל אוהדי הקבוצות בהשלכת בקבוקים וחפצים בין הקהלים. שופט המשחק שלום בן אברהם הפסיק את המשחק הורה לשחקני הקבוצות לרדת מכר הדשא. לאחר 20 דקות והתערבות כח משטרה ואבטחה חודש המשחק. 7 דקות בהארכה, וויאם עמאשה עלה כמחליף במחצית השניה, כבש שער יתרון, 0:1 מ.ס טירה.  9 דקות לסיום ההארכה, טל איילה בכדור קרן הגביה לרחבה, אחמד רביע בנגיחה לפינה הימנית קובע שוויון, 1:1. בדו קרב פנדלים צעירי טייבה מנצחת, 4:3 העפילה למשחק גמר המחוזות מול הפועל כפר שלם.

 

מאמן צעירי טייבה, יגאל אנטבי בסיום: "היה משחק מאוד קשה, מול קבוצה טובהה ואיכותית, השחקנים נתנו הכל על המגרש גם ברגעים פחות טובים במשחק. לא עזבנו עד הסוף גם שהיינו בפיגור כבר חשבנו שטירה ינצחו.יש לי שחקנים עם אופי ונשמה, שאפו גדול מגיע להם שעשו הכל על מנת לשמח את האוהדים הנפלאים של טייבה. עם רוח גבית בתצוגת עידוד יוצאת דופן, פשוט מדהים. הפנים עכשיו לקראת המשחק מול כפר שלם שהיא קבוצה מצוינת, שעלתה כמעט בסיום העונה הסדירה מהמקום הראשון, כל העונה נאבקה על הכרטיס לליגה הלאומית, כמובן שיהיה קשה אבל טייבה באים לעבור עוד שלב להשיג את המטרה בסופו של דבר".

 

יגאל אנטבי, מגיע כדי לנצח את כפר שלם. צילום: חגאג רחאל

 

ניקח אותך בחזרה למשחק. הקבוצה סופגת שער, שתף בהרגשה באותם רגעים מה עובר לך בראש ?

"ספגנו, ממשיכים לשחק עד הסוף, זאת הגישה והדרך שלנו לא מוותרים עד שלא נגמר. אני שמח מאוד שהראנו אופי והצלחנו להשוות ובסוף השמחה הייתה גדולה".

 

כשחקן עבר החווה דו קרב פנדלים במהלך קריירת המשחק. מה המסר לשחקנים היה ?

"אני סומך, בוטח וגאה בהם. בטוח שתעשו את מה שצריך ובסוף ננצח".

 

צעירי טייבה רחוקה שני משחקים מעליה לליגה הלאומית. טייבה תעלה לליגה הלאומית ?

"הפנים למשחק מול כפר שלם בשישי, לא מתעסקים בדבר אחרים. נעשה הכל על מנת לעבור, זה מה שחשוב כרגע"

שמחה גדולה בטייבה. צילום: ניסים קמחי

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים בסרט (המוכתר משעריים 01-05-2022, 15:55)
    כפר שלם ינשנשו אתכם כמו במבה.3:0 חלק
  2. חחח (חחח 02-05-2022, 12:40)
    גם לטייבה יש כמה עידן ויצמן חחחח