"כל המשחק האמנו וידענו שאין סיכוי שאנחנו מסיימים את העונה הזאת מול טירה"

כך אמר דן דרורי שוערה המצוין של צעירי טייבה בניצחון בסופ"ש (יום ו') במסגרת גמר המחוזות על מ.ס טירה בתום דו קרב פנדלים לאחר 120 דקות בתוצאה 1:1. דרורי הוסיף: "נתנו משחק עם לב ענק"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 01-05-2022
  • 16:36

  צעירי טייבה העפילה אמש (ו') למשחק גמר המחוזות מול הפועל כפר שלם לאחר ניצחון בתום דו קרב פנדלים על מ.ס טירה בתוצאה 4:3 לאחר 120 דקות, בתוצאה 1:1. חגיגות הניצחון בקרב שחקני הקבוצה עם קהל אוהדי הקבוצה נמשכו דקות ארוכות. בצעירי טייבה שבחו את שוער הקבוצה דן דרורי, השוער המוכשר הצטיין בשער הקבוצה לאורך 120 דקות ודו קרב פנדלים.

 

דן דרורי שוער הקבוצה בסיום: "היה משחק מטורף, מהרגע הראשון ידענו מתחילת השבוע שיבוא הרבה קהל משני הקבוצות, היה לחץ טוב והתרגשות. נתנו משחק עם לב ענק, לא חושב שהיינו יותר טובים מטירה, אבל ראו שהיה לנו יותר חשוב לחזור הביתה עם ניצחון, גם בהארכה שהיינו בפיגור האמנתי שנחזור כי זה הקבוצה שלנו, אנחנו לא מוותרים אף פעם. הצלחנו להגיע לפנדלים, בסופו של דבר שם כבר המזל הולך עם הטובים".

 

ניצחון מול יריבה עיקשת וטובה. מה הוביל לניצחון ?

"בעיקר האמונה שלנו, לפני המשחק ידענו שנשחק נגד יריבה קשה, שיחקנו נגדה כבר פעמיים העונה, בשני המשחקים היה קשה מאוד. כל המשחק האמנו וידענו שאין סיכוי שאנחנו מסיימים את העונה הזאת מול טירה. בהארכה הרגשנו שנחזור, ידענו שמשהו יקרה, אני שמח שהצלחנו לחזור ולנצח, הגיע לנו".

 

אתם רושם עונה מצוינת בשער הקבוצה, מה סוד ההצלחה של דן דרורי העונה ? "בעיקר זה שאני מאמין ביכולת שלי ועובד קשה כל יום כדי להשתפר. אני עושה הרבה מעבר לאימונים עם הקבוצה. כמובן החברים לקבוצה שתמיד מאמינים בי ועוזרים לי להשתפר, יש לנו הרבה שחקנים מנוסים בקבוצה שעברו הרבה דברים בכדורגל הישראלי, זה נותן לנו המון ביטחון, ניסיון במטרה להשתפר ולתקן את הטעויות".

 

מילה לקהל אוהדי טייבה ? "הניצחון מוקדש להם. אין דברים כאלה, לאורך 120 דקות דחפו, עודדו ונתנו תצוגת עידוד יוצאת דופן. מכאן קורא לכולם ותושבי העיר, להגיע למשחק מול הפועל כפר שלם להיות השחקן ה-12 שלנו".

אמיר חאג׳ יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. 4 היית צריך לקבל (מוחמד 01-05-2022, 19:05)
    מה אתה מבלבל את המוח היית צריך לקבל 4 טירה עלתה עליכם 5 דרגות נגד כפר שלם תקבל 4
  2. טייבה לא יכולה להתמודד עם קבוצה מליגה לאומית (ליגה א 01-05-2022, 19:55)
  3. למספר 1 היה צריך (חמד 01-05-2022, 20:26)
  4. דן דן שוער תותח… (בני 01-05-2022, 21:51)
    בלי רעשי רקע, מרוכז ביכולת שלו וזה מצליח, בדרך לליגת העל…