"כשחתמתי אמרו לי כבר השלימו עם הירידה, שמח שהצלחנו להישאר"

כך אמר ברוך סער לאחר שקבוצתו הפועל מגדל העמק חגגה אמש (א') הישארות דרמטית לאחר שגברה על הפועל טירת כרמל בתום דו קרב פנדלים 2:4, לאחר 120 דקות 0:0. דקות ארוכות חגגו שחקני הקבוצה יחד עם מאמן הקבוצה ברוך סער וחברי ההנהלה את ההישארות בליגה א' על כר דשא. רחמים:"העונה הסתיימה הכי קשה והכי מתוקה שאפשר".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-04-2022
  • 12:21

עונת המשחקים 21/22 עבור הפועל מגדל העמק חוותה את אחת העונות בהקשות בשנים האחרונות במועדון, הקבוצה נאבקה נגד הירידה לליגה ב' לאורך העונה, הגעתו של ברוך סער לקבוצה הביא עמו שינוי והצליח לייצב את הקבוצה ולהשאיר את הקבוצה בליגה א' צפון.

 

מאמן הפועל מגדל העמק, ברוך סער בסיום: "שפנו אליי הפועל מגדל העמק אחרי ההפסד להפועל איכסל הם אמרו לי שמבחינתם הם כבר ירדו ליגה והם עושים ניסיון נואש לעשות את הבלתי אפשרי. היום הצלחנו להשלים את המשימה ולהשאיר את המועדון בליגה בניגוד לכל הציפיות. שיחקנו לא טוב היום, צריך לפרגן לחנא פרהוד והנהלת הפועל טירת כרמל על משחק מצוין מבחינה טקטית. הם ראויים להיות בליגה א', אני מאמין שהם יהיו שם בשנים הקרובות".

 

ניצחון המאפיין את העונה הקשה שחוותה הקבוצה. מה היה סוד ההצלחה  בקבוצה מאז הגעתך לקבוצה ?

"ניסיתי להביא לקבוצה דרך של מקצוענות. החיזוק בימים האחרונים של חלון ההעברות עם רז רחמים, ניב עיני ויובל יוסיפוביץ' שדרג מאוד את הקבוצה. רז רחמים חתום על ההישארות זו. שאפו להנהלת הקבוצה שעשתה כל מה שביקשתי, קובי ודרור אנשים יקרים ואהובים, אני שמח בשבילם מפעל החיים שלהם לא קרס".

 

ברוך סער ימשיך בעונה הבאה בהפועל מגדל העמק ?

"נחגוג את ההישארות, ננוח. הכל אפשרי".

 

רז רחמים, שמר על רשת נקיה ועזר לקבוצתו לשרוד בליגה א. צילום: יח"צ.

 

שוער הפועל מגדל העמק, רז רחמים: "שמחים מאוד, הישג המדהים. עשינו ריצה באמת מדהימה בחודשיים האחרונים והסוף אמנם נגמר בצורה הכי קשה אבל גם הכי מתוקה".

 

ניצחון מול יריבה עיקשת דמות הפועל טירת כרמל. מה מאפיין את הניצחון ?

"לאורך כל המשחק האמנו שאנחנו הולכים להישאר בליגה. טירת כרמל באמת נתנו 120 דקות מצויינות ולא הורגשו הפרשי הליגות. אני שמח שאנחנו יוצאים בצד השמח, השגנו את המטרה שלנו".

 

הצגת יכולת מצוינת בשער הקבוצה. שתף בהרגשה אחרי פתיחה עונה בליגה א דרום לחגוג הישארות בליגה.

"התחלתי את העונה במכבי יבנה שגם הוא מקום מדהים בליגה א׳, לאחר מכן כבר הייתה לי ירידה קטנה בחשק ולא חשבתי שאשחק עוד השנה. הגיעה שיחה מברוך סער, יש בינינו קשר מדהים והיה לי קשה להגיד לו לא, בסופו של דבר אני הכי שמח בעולם שעזרתי למועדון המדהים הזה להישאר בליגה. יש המון אנשים שהקבוצה הזאת זה כל החיים שלהם, אני שמח שעזרתי לשמח אותם".

ברוך סער, חתום על אחד הקאבקים הגדולים בשנים האחרונות כנגד כל הסיכויים. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן בלוף (ברוך גודן 25-04-2022, 17:09)
  2. אחמד (פרדיס 25-04-2022, 19:12)
    אתה מאמין לסיפורים לעצמך מספיק כבר לך לישון מאתים כתבה עשית
  3. מאמן הכי טוב בליגה (מאמן אלוף 26-04-2022, 12:51)
    מתאים ללאומית
  4. להחתים אותו מהר (מאמן גדול 27-04-2022, 06:34)
    הנהלה מאמן שוער דחוף להחתים
  5. הנהלה של נעליים (אבו עלי 28-04-2022, 09:44)
    רק הנהלה כמו שיש במגדל העמק יכולה להאמין לשקרים שלך, אבל באמת תגיד תודה ענקית לכפר כנא ולנשר שתרמו לך ארבע נקודות, אחרת אתה בליגה ב, בקושי נצחתה את טירה בפנדלים, זה, רק אומר שבלי עזרה אתה אפס מאופס, ויורד ליגה בטוח