תחזית פלייאוף: ליגה א׳ צפון

מחר זה קורה!! שני משחקים, רק שתיים עולות: הרגעים הכי מותחים בליגה א׳ צפון מגיעים ואיתם גם התחזית, מי תעלה לגמר הפלייאוף? ומי תסיים מחר את העונה? האם טירה יכולה לעלות לליגה הלאומית? ומה עם טייבה? והרצליה או בועיינה יכולות להפתיע? מחר הכל מתחיל...ולא ברור איך זה יסתיים..

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2022
  • 18:07

לקראת משחקי הפלייאוף העליון שייערכו מחר, הבאנו לכם את הניתוח של אתר גולר ומה אנחנו חושבים לגבי המשך הדרך של כל אחת מהקבוצות.

 

רק מבקשים מהקוראים, נא לא לשכוח שנכון שיש המלצות - ונכון שיש עדיפות לקבוצות, אבל לא לשכוח את ההפתעות הגדולות שתמיד אנחנו חווים במשחקי הפלייאוף - ועל אף שיש קבוצות עדיפות - במשחקים האלה, שהם כמו משחקי גביע, יש הפתעות גדולות - ורק נקווה שהטובה תנצח!

 

שחקני טירה. שווים ליגה לאומית אבל שיזהרו מהפתעה של בועיינה. צילום: עודד חסין

 

מ.ס. טירה - הפועל בועיינה
קבוצתו של רביד גזל מטירה רוצה לעלות לליגה הלאומית. טירה כבר שנים מנסה לעלות ומשקיעה הרבה כספים כדי להגיע ליעד הזה. טירה הביאה סוללה של כוכבים העונה ואפילו החזירה את המאסטרו שלהם, שלום אדרי. שלום שחקן מעל הליגה ורואים את זה, אבל זה לא מתבטא בנקודות ואנחנו חושבים ששחקנים גדולים מופיעים במשחקים גדולים ולדעתנו הוא יביא את הניצחון על בועיינה. בועיינה פתחה את העונה והיתה חזק במקום השני אך במחזורים האחרונים עושה רושם שהם התעייפו מעט ולא היה חסר שהיו מאבדים את המקום שלהם בפלייאוף. טירה קבוצה טובה יותר, בטח במשחק בית ואנחנו לא חושבים שתהיה פה הפתעה - וטירה העדיפה תנצח ותמשיך במאבק על המקום בליגה הלאומית בעונה הבאה.

 

יגאל אנטבי, חיבור מצויין יש לו עם השחקנים שלו ורואים שכל שחקן מציג יכולת נפלאה. הם עדיפים על הרצליה. צילום: חגאג רחאל

 

צעירי טייבה - הפועל הרצליה
רק לפני כשלושה שבועות טייבה אירחה את הרצליה וגברה עליהם 1-0 קטן גדול. טייבה לדעתנו היא הקהוצה הכי חזקה בפלייאוף של ליגה א צפון ואנחנו מהמרים עליה כקבוצה שתגיע למפגש מול הנציגה של הדרום. טייבה לדעתנו בבית תחת המאמן יגאל אנטבי נראים פשוט מעולה, סגל שחקנים מצוין ואנטבי מוציא משחקניו את המקסימום וראינו זאת בתוצאות האחרונות.

 

שחקני הרצליה חוגגים. הוציאו את כל מה שיש להם או שיפתיעו גם את טייבה? צילום: חגאג רחאל

 

מנגד קבוצתו של ארז בנודיס מהרצליה עושים עונה נהדרת, קבוצה צעירה שהאמת, לדעתנו כבר סחטו את הלימון מעל ומעבר. ארז עושה עונה אדירה ואולי הוא עושה את העונה הכי טובה בקריירה שלו, אבל לדעתנו הם כאמור סחטו את הלימון מעל ומעבר ולמרות הרצון לראות הפתעה באחד המשחקים, לא חושב שפה תהיה הפתעה וטייבה ינצחו את הרצליה, גם בגלל הקהל הגדול של טייבה - שכאשר השחקנים הצעירים של הרצליה יראו את הקהל הגדול, הם לא יעמדו בלחץ ולדעתנו המשחק יסתיים במחצית הראשונה ולא יהיה קרב צמוד במשחק בזה. טייבה ינצחו.

קהל טירה, קהל גדול וססגוני יש לטירה..ינצחו את בועיינה? צילום: ניסים קמחי

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה תיקח (ירון 19-04-2022, 19:00)
    הרצליה תיקח את תפלאוף
  2. סייג לחכמים שתיקה (הפועל הרצליה 19-04-2022, 20:07)
    הייתי מאד ממליץ לטייבה לא לזלזל בהרצליה להזכירם את המשפט פעם שלישית גלידה טייבה ראו הוזהרתם הרצליה לא פראיירים !!! יאללה הרצליה
  3. אבל הרצליה ,כל שנה לא מצליחה בפליאוף (אוהד 19-04-2022, 21:51)
  4. טייבה כמו כדור שלג טירה תפרק אותם (אוהד 20-04-2022, 04:52)
  5. מי שתעלה לגמר רק הרצליה (הוגה דעות 20-04-2022, 13:43)