''זו הייתה חד וחלק העונה הכי טובה שלי''

עירוני נשר עמדה במטרות ושרדה בליגה א' לאחר עונה לא פשוטה, מי שהצטיין והיה חלק בלתי נפרד ממסע ההישרדות הוא החלוץ עזת חלאיילה שהגיע באמצע העונה ולהט עם 19 שערי ליגה. כעת הוא חושב קדימה: ''''אני רוצה לחזור ללאומית מהדלת הראשית''

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 22-04-2022
  • 15:32

עירוני נשר עברה עונה לא פשוטה בכלל שנגרמה בצורה מתוקה בדמות הישרדות בליגה א'. כזכור, הקבוצה פתחה את העונה עם רצף הפסדים ותוצאות מאכזבות ובזכות אמונה במאמן הצעיר עומר לוינזון ושינוי חיובי בסגל השחקנים הקבוצה עמדה במטרה.

 

מי שסימן יותר מכולם את השיפור ביכולת ובתוצאות הוא החלוץ עזת חלאיילה שהגיע באמצע העונה מהפועל כפר כנא וכבש 17 שערים ב-21 הופעות. שערים אלו מצטרפים לעוד שניים שכבש בקבוצתו הקודמת. כעת החלוץ (27) רוצה לעבור פריצה מחודשת ברמות הגבוהות.

 

עזת, איך אתה מסכם את העונה של עירוני נשר?

''הליגה השנה הייתה ממש קשה כי היו 4 יורדות ועוד אחת למבחנים, עבדנו ממש קשה ובסוף השגנו את המטרות שלנו ועוד נשארנו בסטייל''

 

היה לך חשש להגיע לנשר ולהיאבק על החיים בליגה?

''כשדיברו איתי מנשר פחדתי בהתחלה כי היה להם רק 9 נקודות אבל רציתי אתגר קשה בשביל להשיג אותו. מבחינתי עומר הוא המאמן הכי טוב בליגה למרות שהוא צעיר הוא מקצוען ברמות גבוהות. שמח שעמדנו במטרה והשארנו את נשר בליגה.

 

ברמה האישית רשמת עונה אדירה, מרגיש שזו העונה הכי טובה שלך?
''חד וחלק העונה הטובה שלי, כבשתי 19 שערים ועזרתי לקבוצה שלי לעמוד במטרה.''

 

מה היעד אליו אתה מכוון בעונה הבאה?
''אני רוצה לחזור ללאומית מהדלת הראשית, אם תהיה הצעה טובה אני לא אפסול''

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. עיזת חלילה (אמונה 24-04-2022, 09:17)
    עיזת אתא גדול נישמה בהצלחה בי מלי אושר