אסף בוסקילה: "זה מה שיפה במשחקי הפלייאוף, הכל יכול להיות"

כך אמר עוזר מאמן הפועל בועיינה לקראת משחק הפלייאוף מול מ.ס טירה. המנצחת תעפיל למשחק גמר בפלייאוף מול המנצחת בין צעירי טייבה להפועל הרצליה. בוסקילה: "דרך משחקי הפלייאוף אפשר לעשות מסע יפה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 17-04-2022
  • 13:18

עוזר מאמן הפועל בועיינה, אסף בוסקילה התייחס לסיום העונה בראיון לאתר גולר, כשהיא כמובן מרוצה מכך שקבוצתו הצליחה לעמוד במטרותיה: "שמח מאוד שהצלחנו לעמוד במטרה. לאורך כל העונה הצגנו כדורגל התקפי וחיובי. בחודש האחרון היכולת הייתה פחות טובה, (5 שחקנים פצועים), שאדי ואני העדפנו לתת להם מנוחה במטרה שיחזרו כשירים למשחקי הפלייאוף".

 

איך נערכים לקראת המשחק מול מ.ס טירה?

"זה מה שיפה במשחקי הפלייאוף, מפגש אחד הכל יכול להיות. את טירה פגשתי במשחק הראשון שהצטרפתי לקבוצה, לשמחתי ניצחנו. טירה תהנה מיתרון ביתיות, קבוצה התקפית עם שחקנים מצוינים. אצלנו בקבוצה יש לב ונשמה, את זה אנחנו דורשים מכל שחקן שקודם יהיה מחויב, הגולים יגיעו בהמשך".

 

מה סוד ההצלחה העונה בהפועל בועיינה ?

"סוד ההצלחה בבועיינה זה המחויבות, ההזדמנות שהשחקנים הצעירים מקבלים ומוכיחים משבוע לשבוע. מובן מילה טובה מגיעה להנהלת בועיינה, דואגת לשקט ואינה מחסירה דבר לשחקנים ולצוות המקצועי, עם מוסר תשלומים בזמן". רגע לפני משחק הפלייאוף מול מ.ס טירה.

 

לאן מכוונים בהפועל בועיינה ?

"לאורך כל העונה דאגנו להתקדם ממשחק למשחק, כך גם הפעם לא חושבים יותר מידי, מתרכזים במשחק הקרוב והקשה מול טירה. דרך משחקי הפלייאוף אפשר לעשות מסע יפה".

 

לסיום, שתף בהרגשה לעמוד על הקווים לאחר קריית משחק על כר הדשא.

"הזדמנות טובה להודות לשאדי חמודה על ההזדמנות לעבוד יחד. על הקווים אני מרגיש סיפוק אדיר ! אני כריזמטי וחי את המשחק כמאמן ושחקן, אני תמיד אוהב לכוון, לדרבן את השחקנים. אומרים שנולדים עם זה, אני אגיד תודה לאל שבורכתי בזה".

אסף בוסקילה, "שמח שעמדנו במטרה. עכשיו יש מטרה חדשה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוסקילה את בוסקילה (כולכם אותו דבר פוזות על רייק 17-04-2022, 21:05)
    יש בוטנים
  2. משפחה חרא (כולכם אותו דבר פוזות על רייק 18-04-2022, 11:20)
    מאומצים כולכם אבא דלמטי רפי מהקהילה בארום
  3. איך היה נגד צור שלום ובקה ?אימון בליגה א זה לא צחוק מר בוסקילה (קובי 18-04-2022, 19:57)