נקודה למחשבה: 1:1 בין צעירי טייבה למ.ס טירה

שתי הקבוצות המכוונות לכרטיס העליה במסגרת משחקי הפלייאוף נפרדו בחלוקת נקודות. היימן עלי העלה את טייבה ליתרון במחצית הראשונה. ויאם עמאשה כבש שער שוויון דקה לסיום 90 הדקות. צעירי טייבה תפגוש את הפועל הרצליה במסגרת הפלייאוף. מ.ס טירה תפגוש את הפועל בועיינה. יגאל אנטבי: "נגיע מוכנים ונעשה הכל על מנת לנצח את כל המשחקים עד לסיום"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 14-04-2022
  • 07:35

צעירי טייבה אירחה אמש (ד') באצטדיון בטייבה לדרבי מסקרן את מ.ס טירה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בציפייה לסיים את העונה עם ניצחון לקראת משחקי הפלייאוף. האורחים פתחו את המשחק טוב, שחקניו של רביד גזל שלטו והיו מסוכנים מול שערה של טייבה.

 

שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, היימן עלי העלה  את המארחת ליתרון 0:1. במחצית השנייה המשחק התאזן. טייבה החלה להגיע למצבים מול שערה של טירה. דקה לסיום 90 הדקות, כדור קרן של טירה שהוגבה לרחבה היישר לויאם עמאשה שמקרוב כובש שער שוויון דרמטי, 1:1.

 

צעירי טייבה ארח במסגרת משחקי הפלייאוף את הפועל הרצליה. האורחים מטירה יפגשו את הפועל בועיינה.

 

מאמן צעירי טייבה, יגאל אנטבי: "פתחנו את המשחק בצורה גרועה מאוד, במחצית הראשונה טירה היתה טובה יותר וצריכה להוביל. למרות זאת משחק לא טוב שלנו הצלחנו להוביל לרדת למחצית הראשונה ביתרון 0:1. חצי שני היה נראה אחרת ומאוזן, יכלנו להבקיע את השער השני, לצערי זה לא קרה. לקבל גול בדקה 90' מכדור קרן זה הכי אכזרי שיכול להיות. הפנים קדימה למשחק הבא בפלייאוף מול הפועל הרצליה".

 

הקבוצה סיימה במקום השלישי את העונה הסדירה. איך נערכים לקראת המשחק מול הפועל הרצליה בפלייאוף ?

"נערכים למשחק הבא כמו לכל משחק, נגיע מוכנים ונעשה הכל על מנת לנצח את כל  המשחקים עד לסיום. יש כאן קבוצה טובה יחד עם קהל אוהדים התומך ומעניק אווירה יוצאת דופן לקבוצה".

 

כל תוצאה מלבד כרטיס עליה לליגה הלאומית ייחשב ככישלון ?

"כישלון ? ממש לא. עשינו דרך נפלאה עד עכשיו, המשכיות זאת המטרה".

יגאל אנטבי רוצה להוביל את טייבה לעלייה מהפלייאוף

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם כמה שחקנים גזל רב (סמיר 14-04-2022, 08:08)
    גזל מאמן מעפן חושב המציא את הכדורגל רב עם השחקנים איכס מאמן שכונה מתאים לטיטי שהוא הכי מגעיל בכדורגל