המטרה הושגה: הפועל הרצליה גברה על מגדל העמק והבטיחה את מקומה בפלייאוף

חניכיו של ארז בנודיס חגגו עליה למשחקי הפלייאוף בניצחון על הפועל מגדל העמק. הרצליה תפגוש את צעירי טייבה במסגרת הפלייאוף. מגדל העמק תשחק במסגרת משחקי המבחן מול המנצחת בין הפועל כרמיאל/הפועל טירת כרמל. ארז בנודיס: "המטרה הושגה. כיוונו לפלייאוף מתחילת העונה"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 14-04-2022
  • 12:26

מחזור סיום עונת המשחקים הסדירה ליגה א' צפון. הפועל הרצליה אירחה באצטדיון העירוני את הפועל מגדל העמק, המארחת המשיכה בכושר המצוין על כר הדשא.

 

האורחים ממגדל העמק הגיעו לאחר ניצחון במחזור האחרון על הפועל בני ערערה. רוסלן קוזניצוב העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-45', 0:1. ארבע דקות חולפות אייל דנין הכפיל את היתרון, 0:2. 15 דקות לסיום המשחק, דנין השלים צמד שערים, 0:3 גדול להפועל הרצליה שמעפילה למשחקי הפלייאוף מול צעירי טייבה.

 

הפועל מגדל העמק תשחק במסגרת משחקי המבחן מול המנצחת בין הפועל כרמיאל/הפועל טירת כרמל על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון.

 

מאמן הפועל הרצליה, ארז בנודיס: "המטרה הושגה. כיוונו לפלייאוף מתחילת העונה. השחקנים שיחקו כמו גברים ונתנו הכל על המגרש. הפנים כעת למשחק הקרוב מול צעירי טייבה, כל משחק זה גמר גביע. נעשה הכל כדי לנצח".

 

ניצחון המסכם עונה מצוינת של הקבוצה. המטרה עליה לליגה הלאומית ?

"המטרה מעכשיו להגיע לכל משחק לתת את ה-100% במטרה לעבור שלב. יש כאן סגל שחקנים מגובש, מלוכד מאמין בכל אחד ואחד".

רגע לפני שריקת הפתיחה במסגרת הפלייאוף.

 

מה המסר לקהל אוהדי הקבוצה ?

"השחקנים יעשו הכל על מנת לעלות שלב בפלייאוף במטרה לשמח את כל האוהדים. בואו להיות השחקן ה-12 שלנו, זה הזמן לתמוך בקבוצה".

ארז בנודיס מוביל את הרצליה לפלייאוף (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דיה דיה הרצליה (ירון 14-04-2022, 17:11)
    כל הכבוד המשיכו כך
  2. אילת (דויד 14-04-2022, 18:13)
    משה דוברה מס 1
  3. זה לחם לעניים (פנחס 16-04-2022, 10:24)
    היתהלכם תקופה של 10 משחקים שלרק שלא הפסדתה אלה היו נצחונות רצופים לא יודע מי אשם בנפילה שבאה אחרי זה