משחק על עונה שלמה עבור שתי הקבוצות: לקראת המשחק הפועל מגדל העמק נגד הפועל הרצליה

אחת חייבת לנצח על מנת להבטיח פלייאוף עלייה ללאומית, השנייה חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לא ללכת למבחנים. אחד המשחקים המסקרנים של מחזור הסיום בליגה א' צפון שייערך ביום רביעי הוא המשחק בין הפועל הרצליה לבין אחת מהקבוצות החמות של הליגה בחודשים האחרונים, הפועל מגדל העמק.

  • על ידי: אורי בן נון
  • 12-04-2022
  • 14:33

מחזור אחרון לעונה, וכנראה שרק עכברים אמיתיים של ליגה א' צפון זוכרים שהפועל מגדל העמק נחשבה למועמדת כמעט ודאית לירידה לליגה ב'. אחרי סיום חלון ינואר עמוס בהעברות והגעה של אדם שלישי במספר לעמדת המאמן, הקבוצה של ברוך סער ביצעה שינוי כיוון חד לעונה הזוועתית שעברה עליה. כעת, לאחר שניצלה מירידה אוטומטית עם ניצחון 4:2 על ערערה במחזור הקודם, עליה לנצח בהרצליה ושכאוכב תפסיד לעירוני נשר על מנת לברוח מהמקום המוביל למשחקי המבחן ולהבטיח עונה נוספת בליגה א'.

 

מי שחושב שהיסכויים הם לרעתם של מגדל העמק פשוט צריך להסתכל על הריצה המרשימה של הקבוצה בחודשים האחרונים: הקבוצה הפסידה רק במשחק אחד מתוך אחת עשר משחקיה האחרונים (גם ההפסד היחיד היה למוליכת הטבלה עירוני טבריה) ואפילו את התואר של אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה, היא הצליחה לשים מאחורה כשהיא כובשת לפחות שער אחד בכל אחד מששת משחקיה האחרונים. 

 

בצד השני של ההתמודדות נמצאת המארחת של המשחק הקרוב. הפועל הרצליה רצה בצמרת הליגה במשך כל העונה, ואל המשחק החשוב ביותר שלה היא מגיעה במומנטום מצויין אחרי ניצחון 2:1 מרשים על מ.ס טירה שהייתה במקום השני טרם ההפסד. מי שכבש את שער השוויון של הרצליה במשחק מול טירה הוא רוסלן קוזניצוב ששיחק בהפועל מגדל העמק עד חלון העברות של ינואר, קוזניצוב כבש העונה כבר שמונה שערי ליגה (שלושה מתוכם במדים של מגדל העמק). האם יחגוג אחד נוסף מול האקסית?

 

יום רביעי, 16:30, האצטדיון העירוני בהרצליה. הפועל הרצליה רוצה פלייאוף, מגדל העמק לא רוצה להגיע למשחקי המבחן מול המנצחת במפגש בין כרמיאל לטירת הכרמל.

אם הפועל הרצליה תגבר על מגדל העמק? (צילום: דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קלללל (מה שאלה פה 12-04-2022, 15:14)
    הרצליה מנצחת קל ועולה לפליאוף מגדל העמק תשחק מול הפועל כרמיאל במשחקי הישארות