כשר או לא? האם בני זלפה יביסו את צעירי כפר כנא?

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, בני זלפה צפויה לנצח את צעירי כפר כנא בתוצאה גבוהה של מעל 5 שערים. ואיך אנחנו יודעים? כי במקרה של תיקו בהרצליה, בני זלפה יגיעו לפלייאוף. האם אנחנו גאונים או חושדים שיש משהו לא כשר....

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-04-2022
  • 14:52

השבוע ביום רביעי צפוי המחזור האחרון בליגה א׳ צפון. המקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון עליו מתמודדות הפועל הרצליה ובני זלפה. הרצליה מתמודדת מול מגדל העמק, משחק שקול שצפוי להסתיים בניצחון של הרצליה, אבל במקרה שיסתיים בתיקו, בני זלפה (אם ינצחו בתוצאה גבוהה מעל 5 שערים) יעברו את הרצליה ויגיעו לפלייאוף העליון על האפשרות לעלות לליגה הלאומית. 

 

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, יש חשד גדול שהמשחק בין בני זלפה וצעירי כפר כנא אכן יסתיים ביחס שערים גבוהה מעל 5 שערים מה שיאפשר לבני זלפה להגיע לפלייאוף העליון.  האם זלפה תנצח בהפרש גבוהה? האם צעירי כפר כנא תשחק ספורטיבי מול בני זלפה? 

 

אחד האנשים החזקים בליגה א צפון אמר: ״כל הליגה בצפון מכורה. אין ספורטיביות ואל תצפו לספורטיביות. איפה ההתאחדות ואיפה ויצמן יער שצריך לחקור משחקים? המשחק מול בני זלפה וצעירי כפר כנא סגור מראש. וככה הליגה גם נראית".

האם דרושה חקירה לגבי המשחק בין בני זלפה וצעירי כפר כנא?

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני זלפה מנצחים בתקופה האחרונה בלי הכרה!!!! אז יכול להיות שינצחו את כפר קנא. (אוהד 11-04-2022, 17:15)
    אין מה לקנות או למכור, תיבדקו את התוצאות שלהם ותבינו שהם לא צריכים לקנות משחק.
  2. בדיוק אותם מילים על יבנה ו אזור (לקי ליפס 11-04-2022, 17:51)
    עשו המון גלים. המון רעש ויבנה בסוף הביסה את אזור. אההה...יגידו שזה בגלל הכתבה. שוין. שיגידו.
  3. רק נגד קבוצות המגזר אתם כותבים!!! (אבו דאהש 11-04-2022, 22:51)
    מה עם מגדל העמק שקנו כל המשחקים, צור שלום שקנו ומכרו, נשר שקנו משחקים, אתר מסריח מגזענות, כל הזמן נגד קבוצות המגזר, גועל נפש של כתב גזעני... ומכור, מושחט... בושה שאנשים כמוכם מקבלים במה וכותבים, ממש תת רמה...
  4. למה אתם לא מדברים על המשחק של מגדל נגד ערערה אין לכם מקורות??? (קובי 11-04-2022, 23:31)