הפועל הרצליה מציגה: המהפך

חניכיו של ארז בנודיס הפכו פיגור במחצית השניה, 2:1 לניצחון על מ.ס טירה שמקרב את הקבוצה מהשרון 90 דקות לפלייאוף. ארז בנודיס, מאמן הפועל הרצליה: "באנו ושחקנו את הכדורגל שלנו, השחקנים נתנו הכל ומגיע להם כל הקרדיט".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-04-2022
  • 18:12

המחזור ה-33 ליגה א' צפון, מ.ס טירה אירחה במגרשה את הפועל הרצליה למפגש צמרת מסקרן. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה להבטיח את מקומם במשחקי הפלייאוף. על כר הדשא הפתיחה היתה שייכת למארחת, 10 דקות מפתיחת המשחק ניר עזריה העלה את טירה ליתרון, 0:1. הרצליה נכנסה למשחק לאחר ספיגת השער והגיעה למספר הזדמנויות מול שערה של טירה. 

 

המחצית השניה נפתחה בקצב טוב. שחקניו של ארז בנודיס שחתם לעונה נוספת בקבוצה המשיכו לסכן את שערה של טירה. דקה 67' רוסלן קוזניצוב בשערו השמיני העונה קובע שוויון, 1:1. ארבע דקות חולפות האורחים מהשרון השלימו מהפך משער של רז פלברג, 2:1 הפועל הרצליה. רביד גזל ביצע מספר חילופים במטרה לכבוש שער שוויון עד לסיום המשחק ללא הצלחה.  בסיום המשחק קהל אוהדי מ.ס טירה הביע את זעמו בקריאות לשחקני הקבוצה לאור היכולת המאכזבת ואיבוד שלוש הנקודות. 

 

הפועל הרצליה חוזרת עם ניצחון חוץ יקר ושלוש נקודות יקרות במאבק על כרטיס לפלייאוף. מ.ס טירה רושמת הפסד 12 העונה. 

מאמן הפועל הרצליה, ארז בנודיס: "משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה טובה, מאמן מצוין. באנו ושחקנו את הכדורגל שלנו, השחקנים נתנו הכל ומגיע להם כל הקרדיט". 

 

ניצחון המאפיין את העונה של הקבוצה. מה סוד ההצלחה בהפועל הרצליה העונה ? 

"רעב של שחקנים צעירים, חדר הלבשה נדיר ללא אגו, מגובש ומלוכד מטרה". 

 

לאן מכוונים בהפועל הרצליה ? 

"המטרה העיקרית לסיים את העבודה במחזור הבא בניצחון, להעפיל לפלייאוף. יש כאן קבוצה מצוינת וטובה, מאמין בשחקנים שיעשו את העבודה".

שחקני הרצליה חוגגים מהפך גדול בטירה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק מכור (אוהד 09-04-2022, 18:56)
    מה יהיה ? עד מתי ? טירה תמשיך עם מכירת משחקים העניין הפך להיות תופעה מצד שני קהל תמים תבינו שהכל קומבינה חבל
  2. בתים (כמה טיטי קיבל 09-04-2022, 20:39)
    80אלף קיבלו טירה מהבתים בשביל שיפסידו