בועיינה הבטיחה את המקום בפלייאוף, פרדיס ירדה לליגה ב'

המחזור הכמעט האחרון במחוז הצפוני סיפק לנו המון דרמות ואירועים. בצמרת טירה הופתעה מול הרצליה ובועיינה הבטיחה את המקום בפלייאוף למרות הפסד מאכזב וטייבה עלתה למקום השני. בתחתית בני פרדיס נשרה לליגה ב'. כל תוצאות המחזור בפנים

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 08-04-2022
  • 17:24

הפועל מגדל העמק - בני ערערה 2:4

המארחת רצתה להבטיח הישארות מול ערערה שכבר ירדה לליגה ב'. הפתיחה הייתה מעודדת עבור ערערה שירדה למחצית ביתרון. בחצי השני מגדל העמק חזרה לעניינים אך בהמשך שוב נקלעה לפיגור מפתיע. בדקות הסיום מגדל ביצעה מהפך כשכבשה שלושה שערים והיא למעשה לא תהיה אחת מארבעת היורדות, כעת היא תנסה להימנע ממשחקי מבחן.

 

בני פרדיס - צעירי טייבה 3:0

הקבוצה של אדהם זועבי קיוותה להפתיע ולשמור על סיכוי להנצל אך זה לא קרה. לאחר 70 דקות מאופסות סלים עמאש העלה את טייבה ליתרון, בהמשך הקבוצה הצליחה לכבוש פעמיים ולעלות למקום השני בטבלה. פרדיס נפרדה מליגה א' בטונים צורמים.

 

הכוכב הצעיר של נשר, יגל פרץ יחד עם הבלם אדיר עטיה. שני המצטיינים היום במשחק. 

 

בני זלפה - מכבי טמרה 1:4

הקבוצה של אחמד סבע המשיכה את היכולת האדירה ורשמה ניצחון ענק מול טמרה. בחצי הראשון היה זה דווקא אורי מאיר רביבו שכבש ראשון אך חצי שני אדיר של זלפה נתן לה ניצחון גדול והשאיר עבורה סיכוי לפלייאוף עליון. מכבי טמרה שהגיעה לעונה בתקציב נמוך גם כן יכולה עדיין להיות בין חמשת הראשונות.

 

מ.ס טירה - הפועל הרצליה 2:1

הקבוצה של ארז בנודיס הוכיחה המון אופי כידעה לחזור מפיגור לעלות למקום החמישי בטבלה שמוביל בסוף העונה לפלייאוף העליון. מנגד, טירה אכזבה והיא ככל הנראה תסיים את העונה במקום השלישי.

 

מכבי צור שלום - הפועל בועיינה 0:2

הקבוצה של אבי סבג הרשימה היום מול קבוצת הצמרת עם ניצחון והבטחת המקום בליגה א' בעונה הבאה. מנגד, הפועל בועיינה הבטיחה את המקום בפלייאוף למרות ההפסד.

 

תוצאות נוספות

הפועל כאוכב - רובי שפירא 0:5

הפועל כפר כנא - עירוני נשר 1:1

צילום : אמיר חאג' יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. יום רביעי בשעה 16:30 טייבה מול טירה, בטייבה, על המקום השני בפליאוף. (אוהד 08-04-2022, 17:48)
  2. מגדל העמק (השכן 08-04-2022, 18:30)
    הבאתם את המומחה לכדורגל, ברוך סער, גם בלעדיו היינו מגיעים למבחנים, ונשארים בליגה, היה לכם מזל היום,בושה וחרפה איך שמגדל נראים ממש עצוב.
  3. לטייבה הופחתו 2 נקודות והם במקום שלישי , לידיעתכם (אוהד 09-04-2022, 03:30)