"באקה זה מועדון מדהים, בעיקר לשיתוף פעולה בין כל המגזרים הקיימים בארץ"

כך אמר אסי אלימלך מאמן הפועל באקה אל גרבייה בניצחון 1:3 על הפועל כאוכב. אלימלך הוסיף ואמר: "כל הכבוד לשחקנים שלנו שעשו קפיצת מדרגה גדולה מאוד במהלך העונה״

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 06-04-2022
  • 10:05

המחזור ה-33 ליגה א' צפון, הפועל באקה אל גרבייה ממשיכה במסע ההישארות בליגה א'. שחקניו של אסי אלימלך ממשיכים בכושר המצוין מאז הגעתו של המאמן, בסוף השבוע ניצחה הקבוצה בתוצאה 1:3 את הפועל כאוכב במסגרת המחזור ה-32.

 

אלימלך הצטרף לקבוצה במהלך העונה לאחר קריירת אימון קצרה בהפועל אשקלון ליגה א' דרום.

 

המאמן התייחס לניצחון על הפועל כאוכב: "הרגשה מאוד טובה, שיחקנו נגד קבוצה מאוד חזקה, ידענו שאם נסגור היטב את החלוצים שלהם יהיה להם מאוד קשה וכמובן תרגלנו באימון המסכם איך מנצחים את מרכז השדה שלהם בו משחקים שחקנים מאוד מוכשרים ומסוכנים וזה עבד לנו מצוין, למרות העומס של 3 משחקים בשבוע והחום הכבד בסוף המשחק. כמובן שמענו על שאר התוצאות הבנו סופית נשארנו בליגה. זה נתן לנו תחושת הקלה גדולה מאוד, למרות שהיה לנו סיכוי לעשות פלייאוף עליון, כמה תוצאות תיקו מאכזבות מנעו זאת מאיתנו. בעונה של 4 יורדות ועוד אחת למבחנים, בהתחשב במצב שהיה שקיבלתי את הקבוצה במחזור 18 נקודה ממקום אחרון אז נגיד תודה ולא ניהיה חזירים. כל הכבוד לשחקנים שלנו שעשו קפיצת מדרגה גדולה מאוד במהלך העונה, הבינו וביצעו בצורה מצויינת את הנדרש מהם".

 

ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו. מה הוביל לניצחון ?

"את האמת בעיקר משחק חכם, הגענו למשחק שלישי בשבוע והיה חם מאוד. במשחק ההגנה במקום ללחוץ גבוה כמו שאנחנו בדרך כלל עושים עברנו ללחץ בעיקר במרכז המגרש, משם התקפות מעבר לחצנו קרוב את מורג'ן השחקן המסוכן במגרש. במשחק ההתקפה החזקנו המון בכדור, עשינו המון שינוי כובד כדי לגרום ליריב להיפתח ולרוץ אחרינו בסוף זה נפתח לנו. אגב השער הראשון שכבשנו היה שער יוצא מן הכלל של מהלך התקפה שנגמר בבעיטה של רמי קייסי לבין החיבורים".

 

הצטרפת לבאקה אחרי אימון בהפועל אשקלון. לא חששת מירידה לליגה ב' ?

"ברור שכן, אבל ההבדל הוא מה שקרה לי באשקלון ששם ההנהלה הבטיחה דברים שיעזרו לקבוצה לשרוד ונעלמה ולא עזרה, למעשה ריסקה את המועדון. בבאקה יש הנהלה כל כך טובה בראשות חסן פדעוס ווג'די קאדן שנתנו לי כל מה שרציתי כדי להביא את הקבוצה להצלחה ולא כישלון, זה ההבדל. בלעדיהם באקה לא הייתה שורדת, באקה זה מועדון מדהים, בעיקר לשיתוף פעולה בין כל המגזרים הקיימים בארץ מקום מבורך".

 

אחרי מסע הישארות יוצא דופן. ​אסי אלימלך ימשיך בעונה הבאה על הקווים בבאקה ?

"אני יכול להגיד ששני הצדדים במקרה הזה יש רצון גדול להמשיך יחד קדימה, נסיים את העונה ונקבל יחד את ההחלטות הטובות ביותר עבור מועדון הכדורגל הפועל באקה אל גרבייה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברכה (בקאווי 06-04-2022, 18:25)
    אסי תבורך , מקווה שתישאר לעוד הרבה עונות בבאקה .עם גרעין השחקנים הקיים בתיספת חיזוק מתאים , איתך השמיים הם הגבול
  2. אסי אלימלך (שאייב 06-04-2022, 19:54)
    מאמן ענק בזכותו באקה נשארה בליגה הציג כדור רגל יפה לעין התקפי ומהנה כולי תקוה שימשיך אתנו בעונה הבאה הלואי הוא וכול הצוות מאמנים ושחקנים אישאלה