לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ צפון מחזור 32

נותרו מחזורים בודדים עד לתום העונה הנוכחית, טבריה כבר עלתה ליגה, ערערה ואיכסל ירדו ליגה ומתחילה להתבהר לנו תמונת הפלייאוף העליון וגם תמונת התחתית. במחזור הקרוב אני חושבת טירה תחזור למסלול הניצחונות, זלפה תגבר על פרדיס ובאקו וכאוכב יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 31-03-2022
  • 15:48

מכבי צור שלום- הפועל איכסל 

צור שלום בתקופה לא כל כך יציבה, וחבל כי היה לה רצף של יכולת טובה ואם היא הייתה ממשיכה במומנטום החיובי היא הייתה כבר מזמן מבטיחה הישארות בליגה. הקבוצה של אבי סבג התרחקה מהמקום שממנו יורדים ליגה, אך נמצאת 3 נקודות מהמבחנים והיא חייבת לקחת נקודות במחזור הזה. מולה איכסל המפורקת , שבמחזור הקודם חתמה את גורלה ותשחק בעונה הבאה בליגה ב׳, זה עצוב לראות מועדון שעד לפני עונה אחת היה בליגה הלאומית מתפרק בצורה כזאת ואני מקווה בשביל איכסל שהם יפיקו לקחים ויחזרו לליגה א׳. ניצחון לצור שלום

 

מ.ס צעירי טייבה- הפועל הרצליהֿ

משחק על טהרת הפלייאוף העליון, אחד המשחקים המסקרנים של המחזור. שתי הקבוצות רוצות לשמור על מקומן בפלייאוף והכל צמוד מתמיד. מצד אחד החבורה של יגאל אנטבי , אחת מהקבוצות הכי איכותיות בליגה שעשתה דרך מדהימה עד לפלייאוף העליון וממוקמת במקום השלישי בטבלה והמרשים יש לומר.טייבה מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד לזלפה, ותרצה להתאושש על חשבונה של הרצליה שעשתה עונה נהדרת אך מתקשה לייצר יציבות , ואם לא תתעשט היא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף מאחר וטמרה נושפת בעורפה. במשחק הזה אני הולכת על ניצחון לטייבה.

 

האם הרצליה תגבר על טייבה? (צילום: צילום: דן יידוב) 

 

 

מכבי טמרה- עירוני טבריה

כבר אמרנו לא פעם שלטמרה מגיעות כל המחמאות על העונה המרשימה שהקבוצה הזאת עושה, ואם יש מגיע בכדורגל אז לטמרה מגיע להיות בפלייאוף. החבורה של פטריסיו סייג נמצאת במקום השישי בטבלה, עם אותו מאזן של 50 נקודות כמו הרצליה ולכן במשחק הזה היא חייבת לקחת נקודות. מנגד, עירוני טבריה כבר הבטיחה את מקומה בליגה הלאומית ובגדול יכולה ללכת לים. בטבריה לא אהבו את ההפסד לזלפה לפני שני מחזורים, והחליטו לעשות הכל כדי לסיים את העונה בצורה הכי ספורטיבית שאפשר.במשחק הזה אני צופה תיקו. 

 

הפועל רובי שפירא- הפועל כפר כנא

משחק שמיותר לדבר עליו יותר מדי, רובי שפירא כבר מזמן ירדה לליגה ב׳ והקבוצה מפורקת מנטלית אבל מגיע לשחקנים כל הכבוד על הניסיונות לייצר כדורגל במחזורים האלה גם אחרי שהקבוצה ירדה. כפר כנא כבר ארבעה מחזורים ללא ניצחון ועדין לא הבטיחה רשמית הישארות, המשחק מול רובי שפירא יהיה זמן טוב בשבילה לעשות את זה אני הולכת עם כפר כנא. 

 

בני פרדיס- בני זלפה

בפרדיס בהחלט מאמנים שהקבוצה יכולה להישאר בליגה, וכל הכבוד על הרצון והאמונה בשלבים האלו של העונה בעיקר שהקבוצה נמצאת כרגע במקום שממנו יורדים ליגה, אבל יכולה להתנחם שמעליה בטבלה הכל יחסית צפוף אבל כדי להילחלץ מירידה ואולי להתמודד על מבחנים היא תצטרך לקחת נקודות במשחק הזה. זלפה, מוכיחה שהיא רוצה להבטיח עונה נוספת בליגה א׳ והיא התרחקה משמעותית מהתחתית הבוערת וכבר הבטיחה הישארות. זלפה רושמת שני ניצחונות מרשימים במחזורים האחרונים על טבריה וטייבה, ולדעתי היא תמשיך את המומנטום גם מול פרדיס.

 

הפועל באקה אל גרבייה- הפועל כאוכב

שתי קבוצות שרוצות להבטיח הישארות בליגה , אבל עדין לא עשו זאת ולכן זה משחק חשוב עבורן. מצד אחד החבורה של אסי אלימלך שעושה עבודה נהדרת בבאקה, היא מגיעה למשחק הזה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ואחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון ולכן היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, כואכב מנסה להתאושש עם המאמן החדש ישן נידאל שלאעטה והיא מגיעה למשחק הזה אחרי תיקו עם צור שלום. אני צופה תיקו במפגש הזה.

 

בני ערערה- מ.ס טירה

בני ערערה ירדה במחזור הקודם באופן רשמי לליגה ב׳, וזאת למרות הכוונות של אנשי המועדון לנסות להשאיר את הקבוצה בליגה. טירה רוצה לשמור על המקום השני בטבלה ולנסות להעפיל לליגה הלאומית מהפלייאוף, אך היא מעדה במחזור הקודם מול נשר המפתיעה. במשחק הזה טירה תשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של ערערה. 

 

האם טירה תחזור למסלול הניצחונות? (צילום: עודד חסין) 

 

עירוני נשר- הפועל מגדל העמק

החבורה האטרקטיבית של עומר לוינזון רושמת עונה פנטסטית ואם יש מגיע בכדורגל, נשר צריך להמשיך לעוד עונה בליגה א׳ בטח אחרי שהקבוצה שרדה עונה כזאת וגם הסתכלה לכל קבוצה בלבן של העיניים, כך גם לטירה במחזור הקודם למרות הבדלי הכוחות הברורים נשר גברה על טירה ולקחה שלוש נקודות שמקרבות אותה להישארות. מנגד, החבורה של ברוך סהר נמצאת בתקופה טובה אחרי ניצחון על רובי שפירא ואחרי רצף יפה ללא הפסדים. המפגש הזה יסתיים בתיקו.

 

צעירי כפר כנא- הפועל בועיינה

שתי קבוצות שעשו עונה פנטסטית וראויות להרבה מחמאות. מצד אחד צעירי כפר כנא, תוקעת יתד בליגה בעונתה הראשונה ועושה עונה טובה, מנגד בועיינה שהפתיעה את הליגה וראויה להיות בפלייאוף העליון. בועיינה מרבית העונה הייתה במקום השני בטבלה אך היא רשמת שני הפסדים מאכזבים שהורידו אותה למקום הרביעי. מתחת לבועיינה יש קבוצות כמו הרצליה וטמרה שנלחמות על הפלייאוף ולכן בשלב הזה כל נקודה חשובה. ניצחון לבועיינה.

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשר (בוזגלו 31-03-2022, 20:44)
    נשר יש דיבורים שאתם נותנים את המשחק למגדל העמק, אני אחד שמקורב ,שומע כל מימי דיבורים, אז הכל עובר לויצמן יער
  2. נשר (גלזר .א 01-04-2022, 09:03)
    בוזגלו , אכלת פיטריות הזיה מקולקלות . נשר מנצחים או במקרה הרע מסיימים בתיקו .
  3. חחח אתה דפוק כנראה איך נשר יתנו למגדל? אח יפסידו הם יהיו 2 פור רק מהירידה שישארו 6 בקופה ! אז לך בוז (נשר 01-04-2022, 09:27)