"גאה בבחורים שלי, על כל העונה שהם עושים״

כך אמר עומר לוינזון מאמן עירוני נשר לאחר ניצחון 1:2 על מ.ס טירה מצמרת ליגה א' צפון. לוינזון הוסיף ואמר: "עשינו משחק הכי גדול שלנו העונה״

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 30-03-2022
  • 19:35

המחזור ה-31 ליגה א' צפון נערך אמש (ג'), באצטדיון בנשר אירחה עירוני נשר את מ.ס טירה למפגש המסקרן בין שתי קבוצות. המארחת הגיעה למשחק לאחר המחזור האחרון בו סיימה בתיקו 2:2 דרמטי מול הפועל הרצליה.

 

האורחים מטירה, ניצחו במשחק חוץ 3:1 את הפועל רובי שפירא חיפה. האורחים פתחו את המשחק טוב עלו ליתרון בדקה הראשונה משער יתרון של יהב אפריאט, 1:0 טירה. נשר החלה ליזום להגיע למצבים מול שערה של טירה עד לסיום המחצית הראשונה.

 

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, האורחים נותרו בעשרה שחקנים, מוחמד מחאג'נה הורחק בכרטיס אדום.

 
המחצית השניה נשר הוכיחה אופי ורוח לחימה על כר הדשא. דקה 77', כדור חופשי 35 מטר אלכסוני לזכות נשר הוגבה לרחבת ה-16, עזאת חלאילה משתלט על הכדור ודוחק מקרוב פנימה, 1:1. נשר ניצלה את המומנטום היתרון המספרי על כר הדשא.
 
שתי דקות חולפות משער השוויון נשר משלימה מהפך. אדיר עטיה מקבל עומק חודר לרחבה בועט לפינה השמאלית, 1:2 ענק לעירוני נשר. הנשמר עד לסיום המשחק. ניצחון יקר עבור נשרה במאבקי ההישארות בליגה.
 
עומר לוינזון מאמן עירוני נשר, בסיום: "גאה בבחורים שלי, על כל העונה שהם עושים. לא מובן מאליו מה שהקבוצה הזאת עושה. משחק שלישי בשבוע האחרון, כל משחק מאוד קשה ולחוץ, באנו אחרי הרצליה לאחר תיקו מאכזב. פתחו את המשחק עם ספיגת שער מהיר, ידענו להרים תראש, עשינו משחק הכי גדול שלנו העונה. יש עוד עבודה, עשינו צעד משמעותי היום".
 
מה הוביל לניצחון על טירה ?
"האופי שפיתחנו במהלך העונה זה מה שגרם לנו לא ליפול אחרי השער המהיר של טירה, להמשיך להאמין בנו. גם שהפסדנו נראינו טוב, בתקופה האחרונה הקבוצה עושה תוצאות טובות".
 
3 מחזורים לסיום העונה. עירוני נשר רושמת עונה מצוינת תחת סגל שחקנים צעיר. שתף בהרגשה.
"הסיפוק אדיר, התחלנו את העונה לא טוב יצרנו פער מאוד גדול מיתר הקבוצות. ההנהלה המשיכה להאמין בי, שזה לא פשוט לעמוד בלחץ בליגה א' צפון. הסיפוק הוא אדיר, לראות את ההתפתחות של הצעירים אצלינו בקבוצה. אני שמח שעומדים מעל הציפיות שהצבנו בפתיחת העונה".

עומר לוינזון רוצה להשאיר את נשר בליגה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק מכור (מחמוד 30-03-2022, 22:37)
    מה אתה מתלהב עלה לכם כסף המשחק הזה .טירה ביום רגיל עם עם 7 שחקנים מנצחים אותכם .למה אדרי לא שיחק
  2. לא יודעים להפסיד בכבוד....ככה תעלו לאן? (מחמוד אצלכם כל הפסד זה מכור.... 31-03-2022, 10:07)
    כל עוד לא תתנהגו כמו בני אדם לנצח תשחקו בליגה נמוכה. הכל מתחיל בחינוך.
  3. ביזיון (בקרה תקציבית 31-03-2022, 15:50)
    מריח כמו משחק מכור. הפסד לנשר מביא אותה לסכנת ירידה ולטירה המשחק היה חסר חשיבות. הלואי שתהיה בקרה תקציבית בליגה א. ליגות נמוכות מושחתות ללא שום ערך ספורטיבי. ניהול הזוי ותנאים מחפירים לשחקנים. סוכנים מושחתים שהורסים כל חלקה טובה.