״לצערי הקבוצה כבר לא תישאר, לא ננצח 4 משחקים"

המחזור ה-30 הפגיש בין מכבי טמרה להפועל איכסל כאשר בסופו איכסל הפסידה 1:2, הפסד שקירב את איכסל לליגה ב' בסיום העונה. אדיר דנין, שחקנה של איכסל, התייחס להפסד והוסיף: ״מאוכזב בשביל השחקנים״

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 28-03-2022
  • 10:49

המפגש בין איכסל לטמרה הסתיים בניצחון 1:2 של האחרונה. המארחת עלתה ליתרון בחלוף שש דקות של משחק, משער של סייד 0:1. שער היתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה, טמרה היתה עדיפה על פני האורחים מאיכסל לאורך המחצית הראשונה. המחצית השנייה נפתחה בלחץ של טמרה. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה המארחת הכפילה את היתרון משער של מחמוד חסאן' שערו הרביעי העונה בליגה, 0:2.

 

איכסל רדופת בעיות כלכליות וערפל כבד סביב המועדון בעונה הבאה צימקה בדקה ה-69' משער של עומרי עיסה, 1:2. עד סיום המשחק איכסל הגיע להזדמנויות מול שערה של טמרה הנסוגה לאחר במטרה לשמור על התוצאה. בסיום, ניצחון יקר למכבי טמרה במאבק על כרטיס העליה למשחקי הפלייאוף, איכסל רושמת הפסד 20 העונה בדרכה לליגה ב'.

 

אדיר דנין קפטן הפועל איכסל בסיום: "זאת לא קבוצה של לפני חודש שעשינו המון נקודות. לאחר שעשינו הרבה נקודות לא קיבלנו משכורות שמגיעות לנו, שחקנים עזבו ולא חזרו, ארבעה הורחקו ל3-4 משחקים ו3 נפצעו ככה שזאת קבוצה אחרת. כבר שני משחקים אני מביא שחקנים מהבית בלי אימונים, בלי כסף צריך להוריד בפניהם את הכובע. היה פה חדר הלבשה נדיר, שחקנים טובים ואנשים עוד יותר טובים. לבוא לשחק בטמרה שהם חייבים את הנקודות בשביל להיות בפלייאוף, אנחנו באנו רק להופיע. להפסיד 1:2 שהם 10 דק אחרונות רוצים רק שייגמר המשחק זה אומר הכל".

 

הפסד שקירב את הקבוצה לליגה ב'. איך האווירה בקבוצה ?

"אווירה מצוינת. הקבוצה בדרך לליגה ב' כמו שרואים, אבל זה רק בגלל ההתנהלות של המועדון. לא מגיע לשחקנים המצב הזה, בגלל זה לקחתי אחריות להיות איתם ולא ברחתי. יש שחקנים ששווים ליגה א' ויותר".

 

4 מחזורים לסיום העונה, יש את האמונה בקרב השחקנים לעשות את הבלתי ייאמן או להישאר בליגה ?

"לצערי הקבוצה כבר לא תישאר,  הקבוצה לא תנצח 4 ניצחונות ותתפלל לנס".

 

נשמע שאתה פגוע ומאוכזב.

"מאוכזב בשביל השחקנים, אני כבר לא נפגע מכלום בכדורגל, גם ככה אצלנו בליגות הנמוכות זה לא כדורגל הכל קומבינות".

אדיר דנין מאוכזב מהמצב של קבוצתו (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניצחון 1 יש לכם בכיס מול רובי שפירא במחזור האחרון. (אוהד 28-03-2022, 13:37)