ניצחון חשוב: פרדיס גברה על בועיינה 3-4

הקבוצה של אדהם זועבי השיגה שלוש נקודות יקרות מול הפועל בועיינה. אדהם זועבי מאמן הקבוצה: "גאה בשחקנים שלי, הוכיחו מחויבות באו מרוכזים במטרה אחת, לנצח"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 27-03-2022
  • 08:41

בני פרדיס השיגה אמש (שישי) ניצחון אדיר על הפועל בועיינה בתוצאה 3:4 לאחר שבוע סוער בו שחקני הקבוצה הודיעו להנהלה שלא יגיעו לאימון הקבוצה בעקבות בעיות כלכליות סביב המועדון, הוכיחו שחקני הקבוצה אופי ומחויבות על כר הדשא באצטדיון בקרית ים מול האורחת מבועיינה בניצחון גדול שמרחיק את הקבוצה מעט מהקו האדום.

 

אדהם זועבי מאמן בני פרדיס, בסיום: "משחק משוגע, ידעתי שננצח. גאה בשחקנים שלי, הוכיחו מחויבות באו מרוכזים במטרה אחת, לנצח".

 

שבוע סוער על הקבוצה במישור הכלכלי. איך זה השפיע על הקבוצה ?

"היה שבוע קשה מאוד, ההנהלה רוצה לעזור אבל אין יכולת כלכלית, שמח לבסוף הגיעו להסכמות. ליבי ליבי עם השחקנים, אבל הם גברים פשוט אין לי מילים, התאמנו חצי אימון השבוע, כולם התאמנו לבד ובאו וניצחו את המשחק. לצערי במהלך השבוע קרה רצח בכפר , דבר שהוסיף לאווירה היתה קשה, מכאן אני מוסר את תנחומי למשפחה שלא ידעו עוד צער.

 

לאן פניה של בני פרדיס לאחר הניצחון על הפועל בועיינה ?

"מקצועית יש לנו משחק מאוד קשה נגד עירוני טבריה, הם גם בהרכב השני יכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו ממשיכים עד הסוף, אנחנו במקום שמוביל למשחק מבחן בסיום העונה, נמשיך לשמור עליו בכל הכוח. כל שאר הדברים מקווה שההנהלה שעובדת יום ולילה תצליח לפתוח יחד עם הרשות המקומית את הבעיות. אני מאמין אבו יונס ראש המועצה יתמוך ויעביר לנו את התקציב בימים הקרובים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח ידעת שתנצח? כל העולם ידע שתנצחו .בועיינה תקבח מכם 4?בדקה דומיה אתם לא יכולים לתת להם גול. על מי (ינ 27-03-2022, 10:14)
  2. משחק מכור (ישראל 27-03-2022, 12:18)
  3. פרדיס של הפועל בלב (פרדיס 27-03-2022, 15:39)
    למגיבים המטומטמים חבל לא הייתם במשחק והייתם רואים מלחמה הלכה שם פרדיס קבוצה של גברים אין לנו כסף לקנות משחקים יא דפוקים בשלישי אינשאללה ננצח את טבריה שנה שעברה עזרנו להם יד לוחצת יד יא אהבלים