״עם כל הכבוד לערערה במגרש הביתי שלנו מול הקהל, חייבים להשאיר את שלושת הנקודות בבית"

לאחר ההפסד לעירוני טבריה בצעירי טייבה יוצאים מעודדים למרות ההפסד הדחוק, ומתכוננים למחזור הקרוב מול בני ערערה. קשר הקבוצה סמיר עבד אלחי סיכם ואמר: "אם נגיע לכל משחק באותה מחויבות ורצון אין קבוצה שיכולה להתמודד איתנו״

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-03-2022
  • 17:49

ביום שישי אירחה עירוני טבריה באצטדיון בבית שאן את צעירי טייבה מפגש צמרת מסקרן בסיומו ניצחה המארחת 0:1 חגגה עלייה לליגה הלאומית.

 

האורחים מטייבה הציגו לאורך 90 הדקות יכולת נהדרת נעצרו ביכולת מצוינת של של אסף רז שוער עירוני טבריה. בטייבה שיבחו בסיום את השחקנים למרות ההפסד, הקבוצה שלטה ברוב הדקות, שיחקה כדורגל התקפי והייתה מסוכנת מאוד. מחר (שישי) טייבה תפגוש את בני ערערה שמתמודדת על ירידת ליגה, וקשר הקבוצה סמיר עבד אלחי ינסה לעזור לקבוצתו לקחת נקודות חשובות. 

 

סמיר עבד אלחי קשר הקבוצה התייחס למשחק: "למרות ההפסד אני גאה בקבוצה שלנו. רצנו, נלחמנו והיינו מחויבים לאורך כל המשחק, לצערי המזל זה חלק מהמשחק. אם נגיע לכל משחק באותה מחויבות ורצון אין קבוצה שיכולה להתמודד איתנו. מגיעה מילת כבוד והערכה לקהל האדיר על התצוגה הנפלאה שמראה אהבה,הערכה, גאווה וכבוד. ברכות לעירוני טבריה ובהצלחה לנו בהמשך הדרך".

 

בסיבוב השני הקבוצה מגלה שיפור הבא לידי ביטוי בתוצאות. לאן מכוונים בצעירי טייבה ?

"קודם כל ידוע שהליגה עוד לא נגמרה, יש לנו משחקים קשים. רוצים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף, הליגה צפופה וכל קבוצה רוצה להעפיל לפלייאוף. שנהיה שם אז אפשר לחלום".

 

העונה נראה הפיקו לקחים מהעונות האחרונות בקבוצה. מה השינוי החל בקבוצה ומאפיין את צעירי טייבה העונה ?

"המון דברים טובים קוראים העונה בטייבה. זה הצלחה של הנהלה שיודעת לתת שקט תעסוקתי ונחת כלכלי, אינה מחסירה דבר ונותנת לנו הרגשה של בית. יש לנו חדר הלבשה עם שחקנים נפלאים, שילוב של צעירים ומנוסים כולם יחד משפחה אחת. כמובן התמיכה של הקהל שמלווים אותנו בכל משחק ובכל מגרש, הם השחקן ה-12 שלנו".

 

במחזור הקרוב הקבוצה תארח את בני ערערה שניצחה בסיבוב הראשון. איך נערכים לקראת המשחק ?

"כל משחק זה סיפור בפני עצמו, במשחק הראשון היינו עדיפים והפסדנו. צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים במטרה לנצח את המשחק, עם כל הכבוד לערערה במגרש הביתי שלנו מול הקהל, חייבים להשאיר את שלושת הנקודות בבית".

סמיר עבד אלחי רוצה לנצח את ערערה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חזקים על חלשים...ביום שלישי נפרק אותכם יא עגלות (אוהד 27-03-2022, 00:04)