"נעשה את המקסימום והטוב ביותר להבטיח את המקום בפלייאוף״

כך אמר פטריסיו סייג, מאמן מכבי טמרה לקראת המשחק מול הפועל איכסל. סייג הוסיף ואמר: "יש לנו חמישה משחקים עד סיום העונה, כל משחק עבורנו כמו גמר גביע״

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-03-2022
  • 08:19
ליגה א' צפון נכנסת לישורת האחרונה במאבק על כרטיס עליה למשחקי הפלייאוף. מכבי טמרה סיימה במחזור האחרון בתיקו 2:2, חניכיו של פטריסיו סייג ספגו שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן, איבדו שתי נקודות יקרות במאבק על כרטיס העליה למשחקי הפלייאוף. 
במחזור הקרוב תארח מכבי טמרה את הפועל איכסל מתחתית הליגה, כל תוצאה פרט לניצחון ושלוש נקודות תרחיק את הקבוצה מכרטיס הפלייאוף. 
מאמן הקבוצה פטריסיו סייג התייחס לקראת המשחק מול איכסל: "נערכים למשחק בשיא הרצינות, אנחנו רוצים להעפיל לפלייאוף. יש לנו חמישה משחקים עד סיום העונה, כל משחק עבורנו כמו גמר גביע. איכסל תגיע במטרה לנצח במטרה להישאר בליגה, במגרש שלנו יחד עם הקהל חייבים להשאיר את שלוש הנקודות אצלנו".
במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 2:2 מול הפועל כאוכב. מה היה חסר לקבוצה לניצחון ?"חוסר ריכוז, במצב של 2:1 יכולנו לכבוש את השער השלישי להכריע את המשחק. לצערי יש משפט "מי שלא כובש סופג", כך זה היה, כאוכב יצאו להתקפה מתפרצת בתוספת הזמן וכבשו שער שוויון. הפנים קדימה למשחק מול איכסל".
חמישה מחזורים לסיום העונה. מכבי טמרה תעפיל למשחקי הפלייאוף ?"נעשה את המקסימום והטוב ביותר להבטיח את המקום בפלייאוף. יש כאן סגל שחקנים מצוין, הנהלה שדואגת אינה מחסירה דבר. טמרה הוכיחה לאורך העונה את יכולותיה, יחד עם הקהל שהוא השחקן ה-12 מאמין וסומך בשחקנים שיתנו את הכל בחמישה משחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה".

פטריסיו סייג רוצה לסיים את העונה בפלייאוף העליון (צילום: מאור אקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות