האם הפועל כאוכב הרימו ידיים והשלימו עם הירידה?

הפועל כאוכב נמצאת 3 נקודות מירידה ועדיין לא החתימה מאמן ומי שהוביל אותה במשחק האחרון היה מאמן השוערים. האם בכאוכב הרימו ידיים? האם הקבוצה השלימו עם הירידה לליגה ב? אחרת איך מסבירים שהמועדון שידע הצלחות גדולות בשנים האחרונות עדיין לא מצאו מחליף לעילא נוגידאת שעזב לפני מספר מחזורים?

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-03-2022
  • 13:39

הפועל כאוכב מסובכת חזק בתחתית. המועדון נמצא במרחק של שלוש נקודות בלבד מירידה לליגה ב׳ ועדיין לא החתימו מאמן - זאת למרות שהמאמן האחרון שלהם, עיסא נוגידאת, עזב לפני מספר מחזורים. 

 

האם זה מראה שכאוכב, מועדון שידע הצלחות אדירות בשנים האחרונות כשהיה צמוד למקום הראשון ברוב בעונות שחלפו, השלים למעשה עם הירידה לליגה ב? 

 

מי שהוביל את הקבוצה במחזור האחרון למשחק מול מכבי טמרה היה מאמן השוערים שאמנם נסיון יש לו כמאמן שוערים, אבל כמאמן ראשי על הקווים זה קצת מוגזם, בטח כשהמועדון נמצא במרחק 3 נקודות מהמקום שמוביל לליגה ב.

 

מה זה משדר לשחקנים, לקהל? לכל מי שהמועדון הזה חשוב לו? נקווה שמישהו שם יתעשת לפני שיהיה מאוחר מדי.

קהל אוהדי כאוכב, מגיע להם יותר ממאמן שוערים על הקווים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה זה עניינך (קומבינטור 20-03-2022, 17:22)
    היית כותב על צור שלום שהשקיעו מיליונים מה אתה מנסה להעיר אתה גם שותף בכיפה האדומה אתה יותר מדי שקוף אוהד חביבי
  2. מאמן השוערים בכוכב יותר טוב מחמשה ששה מאמנים בליגה א היום (ראמי 21-03-2022, 13:44)
  3. הפועל כאוכב (אכרם מוחמד 26-03-2022, 08:37)
    לא לדאוג, הפועל כאוכב במשך שנים רבות יודע להוביל מהלכים גם כן בתקופות קשות ויודע כיצד לצאת ממצוקות . בקשר למאמן , אני חושב שאין צורך למאמן והקבוצה תצליח לשרוד את התקופה הזו עם מאמן הכושר בלבד. שחקני הפועל כוכב מוכשרים ויכולים לעבור את התקופה הקרובה בהצלחה.