היסטוריה : איחוד בני שפרעם ומכבי נוג'ידאת עלו לליגה א'

באופן מעשי, נקבעו העולות לליגה א' מהמחוז הצפוני. איחוד בני שפרעם, עם הקהל הגדול בליגה עשתה פלייאוף אדיר והשכיחה את האכזבה מהשנה שעברה. מכבי נוג'ידאת חתמה עונה יוצאת מן הכלל כשגם היא לא התקשתה במשחקי ההכרעה. הקבוצות הבטיחו את העלייה שני משחקים לסיום הפלייאוף

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 19-03-2022
  • 07:51

לאחר שמונה מחזורים, שני הבתים בפלייאוף העלייה לליגה א' הגיעו להכרעה סופית וכעת אפשר להכריז ולברך את איחוד בני שפרעם ומכבי נוג'ידאת על עליית ליגה היסטורית ומרגשת.

 

איחוד בני שפרעם, הוקמה לפני שלוש שנים בלבד ובזמן קצר צברה כמות קהל אדירה לליגות הנמוכות. למעשה, הקבוצה הוקמה לאחר פירוקה של הפועל שפרעם ששיחקה בעבר בליגה א' צפון. אשתקד הקבוצה השקיעה המון משאבים וכשלה בפלייאוף העלייה כשהיא ראתה את צעירי כפר כנא חוגגת העפלה לליגה א'. במשחקי המבחן שפרעם הגיעה למעמד הגמר והיא הייתה רחוקה משחק אחד מעלייה, אך במשחק שזכור עד היום היא התפרקה מול עירוני טבריה כשהמשחק הסתיים בהפסד טכני מביש בעקבות הרחקת שישה שחקנים כחולים.

 

העונה נתנו בקבוצה את המושכות לפיראס מוגרבי על הקווים. המאמן צירף כמה שמות בכירים דוגמת אמיר אבו ניל שעונה קודם חגג עלייה ללאומית עם ריינה, השוער ראני עודה והבלם עלי זבידאת מפרדיס ועוד. את העונה הסדירה שפרעם סיימה במקום הראשון בבית עם הפסד בודד. את הפלייאוף הקבוצה אומנם פתחה בצורה מאכזבת עם הפסד לאחווה כפר מנדא אך בהמשך היא חיברה ניצחונות וביססה את המקום הראשון. בשישי היא סיימה בתיקו 0-0 עם הפועל כרמיאל אך בעקבות מעידה של צעירי טמרה, הקבוצה הבטיחה עליית ליגה.

 

שפרעם רשמה עונה אדירה ובשנה הבאה היא תשחק בליגה א' (צילום : חגאג רחאל)

 

מכבי אחמד נוג'ידאת הוקמה לפני כשש שנים ולראשונה היא תשחק בעונה הבאה בליגה א'. עליית הליגה הזו רשומה קודם כל על איש אחד - עבאס סואן. מי שהיה גדול שחקני המגזר, מתגלה גם כמאמן מוכשר ויצירתי. נוג'ידאת הציגה העונה כדורגל התקפי ויפה לעין. את העונה הסדירה נוג'ידאת סיימה במקום הראשון בבית בפער ניכר מהיריבות ויחד עם זאת היא הגיעה מוכנה לרגעי המאני טיים כשהיא הציגה פלייאוף אדיר ללא הפסד. בשישי היא הביסה 1:5 גדול את טירת הכרמל והבטיחה את המקום בליגה א'. איתן אדרי סיים כמלך שערי הקבוצה עונה שנייה ברציפות כשהוא כבש 14 שערים.

 

נוג'ידאת סיימה עונה יוצאת מן הכלל עם הכרטיס לליגה א' (צילום : עודד חסין)

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממליץ למס הכנסה לבקר בשפרעם (מאוקלי 19-03-2022, 08:04)
    ולראות איך שופכים כסף שחור