עכשיו זה רשמי: עירוני טבריה עלתה לליגה הלאומית

ברכות לעירוני טבריה! חמישה מחזורים לתום העונה הסדירה, הקבוצה מעיר הכנרת גברה על מ.ס טייבה 0-1 משער של עבאדי פרחאת, ועלתה באופן רשמי לליגה הלאומית, זאת לאחר ההיעדרות של 7 שנים. ההשקעה בקבוצה העונה השתלמה, וזוהי חגיגה גדולה עבור העיר טבריה שרק בעונה הקודמת נלחמה על חייה בליגה א׳, ובעונה הבאה תשחק בליגה השנייה בישראל

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-03-2022
  • 14:59

במחוז הצפוני מתחילת העונה לא היה ספק לגבי זהות העולה לליגה הלאומית העונה, ועירוני טבריה שעשתה דרך מרשימה חגגה היום (שישי) באופן רשמי עלייה לליגה הלאומית.

 

החבורה של אלירן חודדה רשמה עונה מרשימה שכללה 20 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו והפסד בודד אחד, וצברה 68 נקודות כאשר היא מעפילה לליגה הלאומית כשהיא בפער של 16 נקודות מהמקום השני בטבלה. אחרי עונה מרשימה כזאת אף אחד לא זכר שרק בעונה הקודמת אותה טבריה נלחמה על חייה בליגה א׳ צפון והייתה קרובה לירידת ליגה.

 

 

חגיגות גדול של עירוני טבריה (צילום: עודד חסין) 

 

העונה החליטו להשקיע בטבריה, העמידו תקציב גדול וראוי לעלייה והחתימו לא מעט שחקנים שוברי שוויון בליגה כמו: אופיר מזרחי, אסי גומה, תימור אביטן, ישראל ראש ועוד. לבסוף ההשקעה השתלמה, וטבריה חוגגת כל הדרך אל הליגה הלאומית חמישה מחזורים לתום העונה הסדירה. 

 

טבריה פגשה היום (שישי) את מ.ס טייבה, אחת מהקבוצות האיכותיות ביותר בליגה א׳ צפון שחולמת על עלייה מהפלייאוף. אחרי משחק צמוד וחמש דקות לסיום התשעים, אביתר ברק חטף כדור שלושים וחמישים מטרים מהשער של טייבה, ובמסירת אומן מצא את עבאדי פרחאת ששיחרר פצצה מ-25 מטרים שטוח לפינה הימנית וקבע את תוצאת המשחק, תוצאה שהעלתה את עירוני טבריה באופן רשמי לליגה הלאומית, במגרש נרשמה חגיגה גדולה כיאה למעמד.

 

ברכות לעירוני טבריה, על עונה מרשימה והעפלה לליגה הלאומית!

טבריה חוגגת כל הדרך לליגה הלאומית (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זוכר אותם עוד משנת 1961 (מאיר 18-03-2022, 15:19)
    עם גולדפרב..סוסנובסקי.... ליגה ראשונה מזל טוב
  2. אמיר כהן (שלום 18-03-2022, 15:33)
    זוכרים ולא שוכחים את המנחוס הזה אמיר כהן שמנה לעקוץ את הבעלים המדהימים של טבריה מקווים שבתאחדות לכדורגל יבינו מי עומד בראש איגוד הנוכלים