תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 29: לירן ביטון מארחת את עו״ד שי אבני

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה של העונה הזאת, ומצפים לנו לא מעט מפגשים מסקרנים שישפיעו על זהות היורדות העונה, כי עולה בליגה א׳ צפון אפשר לומר שכבר יש לנו וזוהי טבריה, שניצחון על טייבה ויכולה להוציא את השמפניות מהמקרר. השבוע החלטתי לארח את סוכן השחקנים עו״ד שי אבני, שמכיר את הליגה מקרוב וחושב שבועיינה וזלפה יפרדו בתיקו, טירה תגבר על באקה וטבריה תנצח את טייבה. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-03-2022
  • 13:14

המשחקים:
הפועל בועיינה-הפועל בני זלפה

שי אבני:  בועיינה במקום השני וכבר הבטיחה תיאורטית פלייאוף עליון. זלפה צברה נקודות רבות בתקופה האחרונה ותיקו במשחק זה יוכל להבטיח את הישארותה בליגה.
הניחוש שלי: תיקו.

 

לירן: בועיינה רושמת עונה נהדרת, והיא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ובצדק, למשחק מול זלפה היא מגיעה אחרי שני מחזורים ללא ניצחון. מנגד, האורחת מזלפה מגיעה במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים והתרחקה מהתחתית אבל עדין חייבת נקודות כדי להבטיח הישארות. בועיינה טובה יותר, אבל זלפה צריכה את הנקודות והיא זו שתנצח. 

 

הפועל הרצליה-מ.ס רובי שפירא
שי אבני: הפועל הרצליה כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וקיבלו בזמן את רובי שפירא לניצחון ושלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל הרצליה.
 

לירן: הרצליה ספגה מכה קשה השבוע, לאחר שהתבשרה שהגולר הכי גדול שלה עידן דוד, קרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה. הרצליה נמצאת במשבר ותהיה חייבת להתאושש ממנו כדי לסיים את העונה הזאת בטעם מתוק, וכדי לשמור על מקומה בפלייאוף. 

על רובי שפירא אין מה להגיד כבר, לכן ניצחון להרצליה. 

 

 

הפועל הרצליה תצטרך להסתדר ללא עידן דוד 

 

הפועל איכסל-הפועל בני פרדיס
שי אבני: ההזדמנות אחרונה של הפועל איכסל לצבור נקודות ולהיאבק על ההישארות בליגה. פרדיס פיספסה הזדמנות להתקרב לכאוכב במחזור הקודם ומגדל העמק עקפה אותה ונמצאת במקום למבחנים. שתי הקבוצות צריכות כאן ניצחון.הניחוש שלי: תיקו.
 

לירן: קרב תחתית לוהט בין שתי קבוצות שנלחמות על חייהן בליגה, ונמצאת במקום שממנו יורדים לליגה ב׳ שתי הקבוצות חייבות נקודות, ואני צופה חלוקת נקודות במשחק הזה. 


הפועל כפר כנא-מ.ס צעירי כפר כנא
שי אבני: דרבי! הפועל כפר כנא סוגרת עונה 17 בליגה א' ומולה תתייצב העולה החדשה שהפתיעה ונמצאת שתי נקודות מעליה. הפועל המקומית נפרדה ממאמנה מומו ניסטל ותהיה עם עוזר המאמן על הקווים. צעירי כפר כנא ירצו לנצח לאחר ההפסד למגדל העמק.
הניחוש שלי: מ.ס צעירי כפר כנא.
 

לירן: הדרבי של ליגה א׳ צפון! איזה משחק מסקרן צפוי להיות במפגש בכפר כנא, ואין ספק שמשחק כזה הוא על כבוד ולא רק על נקודות. צעירי כפר כנא נושפת בעורפן של קבוצות בדרך לפלייאוף, הפועל כפר כנא קבוצת ליגה טיפוסית שקרובה להבטיח הישארות , והיא תגיע למשחק הזה ללא המאמן מומו ניסטל שעבר למחוז הדרומי. הפועל המקומית יותר מנוסה בליגה, אבל צעירי כפר כנא באים עם רוח חדשה והם ירשמו ניצחון. 


עירוני טבריה-מ.ס צעירי טייבה
שי אבני: טבריה כבר מתכננת את חגיגות העלייה ובצדק. ליגה א' צפון גילתה חולשה רבה לעומת ליגה א' דרום בה שלוש קבוצות נלחמו על העלייה עד סוף העונה. טבריה היתה החזקה ביותר וגילתה אופי כאשר ניצחה לפחות ארבעה משחקים בתוספת הזמן.
הניחוש שלי: עירוני טבריה.
 

לירן: טבריה כבר רגל וחצי בליגה הלאומית ורק נשאר להכתיר את העולה רשמית. הקבוצה מוכיחה כל פעם מחדש שהיא ראויה לכל המחמאות והמועמדת המובהקת ביותר לעלייה כשהיא מצליחה לחזור למשחקים אחרי שהיא נקלעת לפיגור.מצפה לה מפגש לא פשוט מול חניכיו של יגאל אנטבי, שהוביל את הקבוצה מטייבה לעונה נהדרת. אני צופה ניצחון לטבריה ואפשר לפתוח רשמית את השמפניות.

 

טבריה רוצה לחגוג עליה (צילום: עודד חסין) 


מ.ס טירה-הפועל באקה אל גרבייה
שי אבני: באקה עשתה רצף תוצאות טובות שהשאירו אותה לעוד עונה בליגה. טירה יכולה לסיים גם במקום השני אבל זה לא ישנה את העובדה שהיא איכזבה בגדול כאשר לא היתה יריבה כלל לטבריה וקשה לי להאמין שהיא תצליח לעלות ליגה דרך הפלייאוף. לאוהדי טירה מגיעה קבוצה שתיאבק על העלייה.
הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

לירן: אסי אלימלך הגיע לבאקה והביא איתו רוח חדשה לקבוצה, ואין ספק שבזכותו באקה קבוצה אחרת. בטירה רוצים לשמור על המקום בפלייאוף, משם בטירה חולמים לעשות עלייה למרות שזה קשה מאוד. אני חושבת שבאקה לא תעשה חיים קלים לטירה, והמפגש יסתיים בחלוקת נקודות. 

 
הפועל בני ערערה-עירוני נשר
שי אבני: ערערה חייבת ניצחון כדי להשאיר סיכוי להישארות בליגה. נשר צריכה עוד ארבע נקודות להבטחת ההישארות בליגה. חלוקת נקודות.הניחוש שלי: תיקו.
 

לירן: אחרי העונה המאכזבת שערערה הציגה, אני לא רואה איך הקבוצה מצליחה להישאר בליגה וזאת למרות הניסיונות של הקבוצה במחזורים האחרונים להתעורר לחיים. נשר רשמה עונה נהדרת והציגה כדורגל חיובי ושחקנים צעירים ורעבים. נשר קרובה להישארות בליגה והיא גם זו שתנצח במשחק. 


הפועל מגדל העמק-מכבי צור שלום
שי אבני: מגדל העמק התקדמו למקום המוביל למשחקי המבחן לאחר הניצחון על צעירי כפר כנא. צור שלום צריכה עוד שלוש נקודות להבטחת ההישארות בליגה. חלוקת נקודות.
הניחוש שלי: תיקו.

 

לירן: ברוך סער הגיע למגדל העמק והביא איתו רוח חדשה למועדון, וגם התוצאות לא איחרו לבוא. מגדל העמק לקחה נקודות חשובות במחזור האחרון, ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי כדי להתרחק מהמקום שממנו הולכים למבחנים. צור שלום של אבי סבג קבוצה איכותית מאוד, תרצה להתאושש מההפסד לטירה. צור שלום קרובה למקום מבטחים, מגדל העמק צריכה יותר את הנקודות והיא זו שתנצח. 

 

האם ברוך סער יוביל את קבוצתו לניצחון נוסף? 

 

הפועל כאוכב-מכבי טמרה
שי אבני: טמרה יכולה להיכנס לפלייאוף העליון אך תתמודד מול הפועל כאוכב שצריכה את הנקודות. כאוכב צריכה ניצחון כדי להבטיח הישארות בליגה ואולי זו ימתיק את העונה הקשה שלה מקצועית וכלכלית.
הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

 

לירן: עיסא נוג'ידאת עזב את כאוכב שעדין לא הבטיחה סופית את מקומה בליגה, ומזה ארבעה מחזורים היא לא מצליחה לרשום ניצחון טמרה שרושמת עונה נהדרת רוצה להתברג בפלייאוף וצריכה להיות בפלייאוף, והיא חייבת לקח נקודות במחזורים הקרובים ולחכות למעידה של יריבותיה לפלייאוף. משחק מסקרן ולא פשוט, אבל אני הולכת על ניצחון לטמרה.

הוסף תגובה
תגובות