רוח של שערים: טירה ניצחו 0:2 את הפועל כפר כנא

המשחק, שנדחה בעקבות מזג האויר הסוער, התרחש אתמול, וטירה הביאה את הסערה למגרש, כאשר שערים של אלירן שמש וניר עזריה הבטיחו לה את הניצחון, בעוד הפועל כפר, שקיוותה להידבק אל הצמרת, תמשיך להיאבק על מקומה. נועם שוהם: "עוד נהייה הרבה יותר טובים, כבודדים וכקבוצה". ניר עזריה: "אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר, אם נצליח אז למקום הראשון"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 19-01-2022
  • 15:15

מ.ס טירה רושמת עוד ניצחון, לאחר שאתמול (שלישי), היא מנצחת את הפעול כפר כנא, ורושמת ניצחון שני ברציפות, כאשר היא גם עולה אל המקום הרביעי ומחזקת את סיכוייה להעפיל לפלייאוף העלייה.

 

הניצחון הגיע גם הפעם הודות לרכש המרשים שהביאה טירה לאחרונה, כשמי שהבקיע את השער הראשון על סף הירידה להפסקה, היה אלירן שמש, שניראה שההגעה לטירה גורמת לו להציג את היכולת הנפלאה שלו, והוא לא היחידי שחוזר להיראות טוב, כשגם ניר עזריה עלה מהספסל וכבש בדקה ה-66, וזאת לאחר בצורת קלה, של יותר מחודשיים ללא שער.

 

מנגד הפועל כפר כנא לא מצליחה להמשיך את המומנטום החיובי לאחר התיקו המרשים מול הרצליה, והיא שוב מסיימת משחק ללא כיבושים, כאשר היה ניראה שהמגמה החלה להשתנות במשחקים האחרונים.

 

לאחר המשחק נועם שוהם, מאמן טירה, סיכם את התחושות: "ההרגשה אחרי ניצחון זה בעצם המהות של ספורט תחרותי, ווינרים צריכים להתמכר להרגשה הזאת."

 

בנוגע לרכש המוצלח של הקבוצה, ולאפשרות שימשיכו להתחזק אמר: "בחרנו והבאנו את שחקני הרכש שמתאימים לאופי שלי, ולדרישות שלי בתור מאמן, לא אפריד את שחקני הרכש מהשחקנים שנשארו לאחר שבאתי. באופן כללי אנחנו מתאמנים קשה, ואנחנו עוד בשלבים של חיבור המשחק הקבוצתי שלנו, הגנתית והתקפית, וזה צריך להיות הרבה יותר טוב."

 

לגבי משחק ההגנה, והעובדה ששמרו על רשת נקייה לאחר לא מעט משחקים, אמר המאמן: "כבר אמרתי שרשת נקייה זה עניין קבוצתי, זה משחק ההגנה שלנו שהשתפר, הלחץ שלנו על הכדור משתפר, אבל בהחלט עוד רחוק מהדרישות שלי. השחקנים עובדים קשה, ורוצים להשתפר וזה לזכותם, עוד נהייה הרבה יותר טובים כבודדים וכקבוצה, אל תשכחו שאני חודש וחצי בקבוצה ונעשים הרבה שינויים תוך כדי תנועה."

נועם שוהם: "כבר אמרתי שרשת נקייה זה עניין קבוצתי" (צילום: יח"צ)

 

כובש השער השני, ניר עזריה, שיתף בתחושותיו לאחר שחזר לכבוש: "הקלה גדולה, אני שמח שזה קרה, זה מרגיש מצוין, אין כמו לכבוש."

 

לגבי הרכש של הקבוצה אמר: "אני שמח שהגיעו כאלו שחקנים בכירים, זה מחזק את הקבוצה, הקבוצה נראית הרבה יותר טוב, ואין ספק שככל שיעבור הזמן ונתחבר, הקבוצה תראה עוד יותר טוב"

ניר עזריה: "אני שמח שהגיעו שחקנים כאלו בכירים" (צילום: מחסאן נאסר)

 

לגבי מטרות הקבוצה להמשך העונה אמר החלוץ: "לנצח כל משחק, אחד אחרי השני, ואנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר, אם נצליח למקום הראשון, אז לשם, ואם לא אז לפלייאוף ומשם לעליית ליגה"

 

שחקני טירה חוגגים (צילום: בר קלמנוביץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה (דוד 19-01-2022, 16:52)
    כבר בשישי טירה מפסידה בכאוכב