"בטוח שהעניינים ברובי יסתדרו, המצב לא כזה גרוע כפי שמציירים אותו"

כך אמר חן ידען כוכבה של רובי חיפה, לאור הידיעות השונות על המצב הכלכלי של המועדון שידע ימים יפים יותר בעבר. ידען נחשב לשחקן מוכשר מאוד שהרבה מועדונים היו שמחים להחתים, אבל למרות המצב הוא בוחר להישאר ברובי ומוסיף: ״בטוח שהשבוע לא נצטרך לשבות והמצב יסתדר אני מאמין שרובי זה מקום מהטובים בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2022
  • 09:49

חן ידען, קשרה המצוין של רובי חיפה מוביל את המועדון העונה, אך הבעיות הכלכליות שקיימות במועדון לאחרונה עלולות לגרור את המועדון למקומות לא טובים.

 

חן התייחס למצב בקבוצה ואמר:"רובי זה מועדון נהדר, מועדון שכייף לשחק בשבילו ובשנים עברו היה מהמועדונים היותר מסודרים ולכן העדפתי לחתום העונה ברובי בגלל השם הטוב שיש לו, ועכשיו המצב קצת פחות טוב אבל אני בטוח שזה יסתדר כי המצב לא כזה גרוע כמו שבתקשורת מציירים. זה משהו שיפתר ובטוח שיפתר במהרה". 

 

חן, יום חמישי לא התאמנתם, השבוע תתאמנו או שוב תשבתו?
"השבוע אנחנו רוצים להתאמן ובע"ה יהיה פתרון השחקנים רוצים להיות ברובי ומאד רוצים שזה יפתר וזה הכי חשוב הרי מי שלא היה רוצה להישאר ברובי כבר מזמן היה מוצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו".

 

אתה שחקן מבוקש מאוד, יכול להיות שנראה אותך חותם במקום אחר?

״לא. אני שואף להישאר ברובי ומקווה שהכל יסתדר בצורה הטובה ביותר ושלא תבין קיבלתי הצעות, אבל אני מחכה להתפחות חיובית ברובי בטוח ומאמין שהכל יסתדר"

 

מה אתה חושב על הליגה העונה?
״טבריה מעל כל קבוצות הליגה למרות שעדיין לא התחבר לה, ואם להוציא את טבריה כולם שוות וכולם היו יכולות לעלות ליגה העונה. הליגה מאד שיוויונית.״

חן ידען, כוכבה של רובי חיפה. מאמין ובטוח שהעניינים ברובי יסתדרו על הצד הטוב ביותר. צילום: רחאל חגאג

הוסף תגובה
תגובות
  1. חן ידען לא רוצה להתקדם ? (חיפאי 02-01-2022, 11:21)
    תעבור לטבריה תחתום גם לעונה הבאה בלאומית תיתקדם. מגיע לך להתקדם.
  2. אשרי המאמין בהצלחה רבה (דוד 02-01-2022, 12:10)
  3. כל הכבוד (יועד 02-01-2022, 13:49)
    גם שחקן נהדר וגם אדם גדול
  4. ינואר בפתח (הגו'קר 02-01-2022, 22:45)
    עם אתה חכם תברח משם בגלל עננה פיננסית שרובצת על הפועל רובי שפירא חיפה ותחתום בעירוני נשר