מאותתת לליגה: טמרה גברה 1-2 על טירה

המפגש בין טמרה לטירה סיפק לנו משחק מלא דרמה, שבסופו החבורה של פטריסיו סייג הייתה טובה יותר וגם ניצחה בצדק. טירה אומנם שלטה במשחק לפרקים, אבל טמרה הייתה מדוייקת מיותר, אחמד קאסום ואורי רביבו כבשו והעניקו לקבוצתם שלוש נקודות חשובות, סתיו זלאיט צימק. טמרה עולה למקום השני בעוד טירה יורדת למקום החמישי ומתרחקת מטבריה. פטריסיו סייג: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 08-11-2021
  • 00:13

מכבי טמרה גברה במחזור האחרון על מ.ס טירה במשחק דרמטי במיוחד שהתוצאתו תשפיע על המשך דרכן של שתי הקבוצות בליגה. טירה שלטה לפרקים במשחק והניעה כדור, אך טמרה הייתה מדוייקת יותר וגם באה על שכרה. אחמד קאסום העלה את טמרה ליתרון כבר בדקה העשרית למשחק והימם את טירה, אורי רביבו הכפיל בדקה ה-48. טירה מצידה כבש שער אחד עליו אחראי סתיו זליאט, שלא הספיק לקבוצה כדי להשאיר את הנקודות בבית.

 

אחמד קאסום פתח את הקדנציה השנייה שלנו בטמרה בצורה נפלאה (צילום : מחסאן נסאר)


בטמרה יכולים להיות מרוצים, הקבוצה ללא הפסדים מזה ארבעה מחזורים מתוכם שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת והיא סופגת רק שני שערים, מה שמוליך אותה בבטחה למקום השני בליגה, ומציב אותה זמנית במרחק שלוש נקודות מטבריה שנמצאת במקום הראשון.טירה, מנגד, ממשיכה את ההידרדרות שלה בשבועות האחרונים, והיא סופרת ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים, תוך כדי שהיא יורדת למקום החמישי ומתרחקת משמעותית מהצמרת.  

 

טירה פתחה את העונה בצורה לא מספקת (צילום : דדי ברק)


מאמן הקבוצה המנצחת, פטריסיו, סיכם את תחושותיו לאחר המשחק: "הרגשה מאוד טובה, אני מאוד מאושר בשביל השחקנים, אלו שחקנים שמתאמצים כל הזמן, ואני מאוד מאושר בשבילם"


המאמן גם הסביר את הסיבות ליכולת ההגנתית הטובה: "זו לא רק הגנה, אלו כולם, אנחנו קבוצה שבה כולם עושים הגנה, ידענו אחרי רובי שפירא שהגענו למשבר שלא רצינו לחזור עליו, בינתיים אנחנו עומדים בזה. אין פה סוד הצלחה או משהו זה רצון של כל הקבוצה, זה לא משהו שאפשר לשים עליו את האצבע. אנחנו יודעים שאנחנו טובים בחלק ההתקפי"

 

פטריסיו סייג : ''אנחנו לא חושבים על טבריה בכלל, אלא רק על עצמנו.'' (צילום : מאור אלקסלסי)


בנוגע למרחק מהמקום הראשון אמר מאמן טמרה: "אנחנו לא מסתכלים על טבריה מתחילת העונה, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, אנחנו מסתכלים על המשחק ביום ראשון מול מגדל העמק, שהם ממה שראיתי קבוצה מאוד טובה, אנחנו לא חושבים על טבריה בכלל, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו."

 

טמרה מרשימה מאוד מפתיחת העונה (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פטרסיו סייג מפתיע עים טמרה לא ספרו אותם אבל הם חזק למעלה. (משה 08-11-2021, 10:35)