נבחרת המחזור ה-8 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השמיני בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו שערים מרהיבים ותוצאות דרמטיות. במוקד, טבריה הביסה את הפועל כפר כנא, טירה גברה על פרדיס, באקה היממה את רובי שפירא וכאוכב ובועיינה נפרדו בתיקו מאופס. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 03-11-2021
  • 08:13

שוער

דורון מיכאלי (צעירי כפר כנא)

השוער הצעיר, ששימש אשתקד כמחליף בהפועל נוף הגליל, רשם משחק מצוין בניצחון 0-1 על הפועל בני ערערה כששמר בפעם השלישית העונה על שער נקי.

 

הגנה 

ישראל ראש (טבריה)

מי שנחשב בעיני רבים כבלם הטוב בליגה, ישראל ראש, רשם משחק פנטסטי בניצחון 0-4 המוחץ על הפועל כפר כנא כששלט בכדורי הגובה וסיכל את ניסיונותיה של היריבה ליזום.

 

ישראל ראש מציג יכולת נפלאה בטבריה (צילום : עודד חסין)

 

עבד חמודה (בועיינה)

בלמה הצעיר של הפועל בועיינה, עבד חמודה, רשם עוד משחק נהדר בתיקו המאופס מול כאוכב. הבלם מציג מידי שבוע יכולת טכנית נהדרת ויהיה מאוד מעניין לראות אם הוא יצליח לעשות בשנים הקרובות את קפיצת המדרגה לרמות הגבוהות, בועיינה עם חמודה  שמרה העונה ב-50 אחוז ממשחקיה על שער נקי, נתון מרשים זה נקבע הרבה בזכות הבלם.

 

עבד חמודה רשם משחק יוצא מן הכלל מול כאוכב האיכותית (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד אבודפוס (טמרה)

הקפטן של מכבי טמרה, מוחמד אבודפוס, הרשים במיוחד בתיקו המאופס מול הפועל הרצליה כשהקשה על שחקני ההתקפה האיכותיים של היריבה ליזום והנהיג את החלק האחורי של הקבוצה.

 

מוחמד אבודפוס מנהיג את החלק האחורי של טמרה (צילום : מחסאן נסאר)

 

 

קישור

אילון אלימלך (טבריה)

אחת הסיבות המרכזיות להצלחה של עירוני טבריה היא אילון אלימלך. כמעט ואין משחק שהקשר לא כובש או מבשל. בנוסף הוא נותן המון איכות בקישור ודוחף את הקבוצה קדימה, לפחות כרגע, נראה שהוא השתלב בצורה יוצאת מן הכלל בקבוצה של אמיר כהן ושמעון הדרי. בסוף השבוע הוא כבש צמד שערים גדול בניצחון 0-4 על הפועל כפר כנא.

 

אילון אלימלך הינו אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה א' (צילום : עודד חסין)

 

סוהיל ארמלי (צעירי כפר כנא)

הקשר ההתקפי כבש משחק שלישי ברציפות ונתן לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מול בני ערערה, בכך הוא העלה את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. נראה שארמלי חזר לעצמו במדים של העולה החדשה.

 

סוהיל ארמלי,  שהגיע הקיץ משמשון כפר קאסם, מרשים מאוד בכפר כנא (צילום : מוחמד סמיר)

 

גל שלום (באקה)

הקשר רשם הופעה נפלאה במדים של באקה בניצחון המפתיע על רובי שפירא חיפה שנתן לקבוצה אוויר לנשימה. מלבד השער, גל שלום הציג יכולת איכותית שעזרה לקבוצה לשמור על התוצאה.

 

יגל פרץ (עירוני נשר)

הקשר הצעיר והמוכשר, יגל פרץ רשם צמד בישולים מרשים בניצחון 0-2 מול צור שלום שפתח לחלוטין את המצב בתחתית. במחזורים האחרונים נשר מראה שהיא כאן כדי להילחם עד הסוף, פרץ הצעיר מוסיף לקבוצה המון איכות.

 

גם במחזור הזה יגל פרץ היה נקודת האור בהתקפה של נשר (צילום : חגאג רחאל)

 

התקפה

ניר עזריה (טירה)

השחקן, שהיה מועמד אשתקד לחלוץ העונה בליגה א' צפון, פורע שטרות גם העונה כשכבש בסוף השבוע צמד גדול מול בני פרדיס שהעלה את מאזנו העונה לשישה שערי ליגה בשישה משחקים.

 

ניר עזריה חגג צמד שערים גדול מול פרדיס (צילום : מחסאן נסאר)

 

וסים בדארנה (איכסל)

החלוץ, שעד לפני שנתיים עוד שיחק בליגה ג', כבש את שערו השני בשלוש הופעות באיכסל ולפחות כרגע נראה שהוא נקודת האור המרכזית בקבוצה. במחזור האחרון הוא נתן לקבוצתו ניצחון מפתיע על צעירי טייבה.

 

ניר אברג'יל (טבריה)

מהרגע שהוא חזר לליגה, ניר אברג'יל מראה עד כמה הוא גדול. במחזור האחרון השחקן רשם שער ובישול בניצחון הגדול 4-0 על הפועל כפר כנא. אברג'יל כבש שלושה שערים בשני ההופעות האחרונות.

 

ניר אברג'יל מראה הרבה עוצמה מאז שהגיע לטבריה (צילום : עודד חסין)

 

סיפור השבוע

החמצת הפנדל בדקה ה-95.

בני ערערה יכלה לסחוט נקודה קריטית עמוק תוספת הזמן מול צעירי כפר כנא כשקיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים אך קפטן הקבוצה, וליד צידאוי פספס וערערה יצאה עם ידיים ריקות.

 

הפתעת השבוע 

הפועל איכסל, שהגיע למחזור האחרון לאחר ארבעה הפסדים רצופים, הפתיעה ובענק את צעירי טייבה כשניצחה 1-2 בחוץ ועלתה מעל הקו האדום. חוסאם אבו סלאח יקווה לייצר מומנטום במחזור הבא מול הפועל בועיינה בבית.

 

הפועל איכסל היא הפתעת השבוע בליגה א' צפון (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן השבוע 

אמיר כהן (עירוני טבריה)

המאמן הנפלא, אמיר כהן, מנצח מידי שבוע על הפרויקט האדיר של עירוני טבריה שעד כה, לאחר שמונה מחזורים ושלושה סיבובים בגביע עדיין אף קבוצה לא הצליחה לנצח אותה. אמיר כהן מציג כדורגל התקפי ואטקרטיבי כשמה שהכי בולט זה האווירה החיובית במועדון. בסוף השבוע האחרון טבריה הביסה את הפועל כפר כנא 0-4 ושמרה על פער של שש נקודות מהמקום השני. נראה שבדרך הזו כהן יבטיח את מקומה של טבריה בלאומית בשלב מוקדם.

 

אמיר כהן הוא מאמן המחזור בליגה א' צפון! (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות