ניצחון בכורה: רובי גברה 0-3 על טמרה

המחזור החמישי בליגה א צפון, זימן לרובי שפירא ניצחון בכורה בליגה. החבורה של אלעד בראון גברה 0-3 על מכבי טמרה שנעלמה כמעט לגמרי, תוך כדיי שהיא מציגה יכולת משכנעת. אלעד בראון: "כולי תקווה שמפה אנחנו נצבור כמה שיותר נקודות". עמית תקתוק: "נוכל לעשות עוד דברים יפים העונה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 09-10-2021
  • 10:49

המחזור החמישי בליגה א׳ צפון זימן לנו מפגש מסקרן בית החבורה של אלעד בראון, שטרם רשמה ניצחון בליגה לבית מכבי טמרה שהגיעה למשחק במצב רוח מרומם ואחרי שני ניצחונות רצופים. 

 

המשחק נפתח בקצב גבוה ועם לא מעט הזדמנויות לשני הצדדים, עד שבדקה ה-16 היה זה משה גולן, שהעלה את המארחת להיתרון, לאחר רייבאונד מוצלח.

 

מרגע השער רובי שפירא השתלטה על המשחק, כאשר בדקה ה-26 עמית תקתוק מצא את הפינה הימנית התחתונה לאחר כדרור מוצלח, ומשם טמרה כמעט ולא נראתה על הדשא.

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה, ושתי הקבוצות איימו על השער, אבל לא השכילו לכבוש, עד שבדקה ה-88 מצא יובל אבידור את דור מלכה, שגלגל בקלות את הכדור לשער, וחתם את תוצאת המשחק.

 

החבורה של אלעד בראון הצליחה לרשום ניצחון בליגה לראשונה העונה זאת אחרי שרשמה ניצחון על עירוני יפיע בגביע, והציגה חיבור ויכולת טובה על המגרש. טמרה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

 

רובי שפירא סוף סוף הגיעה לעונה החדשה (צילום : יח''צ)


מאמן המנצחת, אלעד בראון, סיכם ואמר: "קודם כל תמיד כיף לנצח, זה ניצחון ליגה ראשון, חשוב לזכור שניצחנו השבוע גם בגביע, אני שמח שיש המשכיות מהגביע וזה בא לידי ביטוי גם בליגה"

 

אלעד בראון : ''שמש שיש המשכיות מהגביע'' (צילום : חגאג רחאל)


עוד הוסיף, על הסיבות בשינוי ביכולת: "עבודה קשה באימונים, רצון טוב של השחקנים ושינויים שלמדנו תוך כדיי תנועה"


לגבי המשך העונה אמר: "כל אחד רוצה לנצח, ובכל משחק אנחנו רוצים לצאת עם ההרגשה של אחריי ניצחון, כולי תקווה שמפה אנחנו נצבור כמה שיותר נקודות, ונעלה מעלה מעלה בטבלה משבוע לשבוע."


מצטיין המשחק, עמית תקתוק, אמר בסיום: "גול ראשון לעונה, אני שמח שזה הגיע ושעזרתי לקבוצה, ואני מקווה שמכאן נצא לדרך חדשה"

 

השחקן גם הוסיף ואמר: "אני חושב שאם נמשיך לעבוד קשה, להביא נצחונות לשחק יפה, נוכל לעשות עוד דברים יפים העונה, ולהמשיך לשחק כדורגל טוב"

רובי שפירא חגגה מול טמרה (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי קבוצה חזקה בהתאחדות אבי קאופמן דואג אליהם (אשכנזים חלשים 09-10-2021, 17:04)
    הקבוצה הכי חלשה והכי שחצנים בכדורגל בכלל, קבוצה מושחתת,בכיינים, מגעילים, אתם יורדים ליגה
  2. ניצחון ענק קבוצה ענקית מאמן ענק יישר כח (אשר 09-10-2021, 19:36)
  3. ניצחון ענק קבוצה ענקית מאמן ענק יישר כח (אשר 09-10-2021, 19:36)
  4. בהצלחה בהמשך מאמינים בכם (אשר 09-10-2021, 19:37)
  5. משחק (אוהד 09-10-2021, 19:42)
    טמרה קבוצה חלשה מאוד הגנה חלשה