מחזור 4 : נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הרביעי בליגה א' צפון הגיע לסיומו והוא סיפק לנו מבול של שערים ותוצאות דרמטיות. במוקד, טבריה וטירה להטו, כאוכב ורובי שפירא איכזבו, טמרה ניצחה בתוספת הזמן וטייבה והפועל כפר כנא נפרדו בתיקו מאופס. קבלו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 05-10-2021
  • 14:03

שוער

דוד בן לולו (פרדיס)

שוערה הצעיר של הפועל בני פרדיס, דוד בן לולו, נראה נפלא במחזורי הפתיחה של הליגה. השוער ממעט לספוג ומציג מידי שבוע יכולת איכותית ועקבית בין הקורות. במשחק האחרון מול רובי שפירא השוער שמר על רשת נקייה ורשם כמה הצלות מרשימות. בן לולו, ששימש אשתקד כשוערה השני של טירה, מצדיק את האמון שנתנו בו אנשי פרדיס. 

 

הגנה

עמיד קשוע (טירה)

עוד משחק טוב ושקט של אחד הבלמים הטובים ביותר בליגה א' צפון. עמיד קשוע והגנת טירה שמרו על רשת נקייה וניטרלו דיי בקלות את התקפת איכסאל.

 

עמיד קשוע עם עוד משחק נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

רועי ארז (מגדל העמק)

מגנה של מגדל העמק, רועי ארז, רשם משחק מעולה בניצחון של קבוצתו על הפועל כאוכב. המגן הציג יכולת נפלאה בשני צידי המגרש ואף רשם בישול מרהיב.

 

מואמן אגבריה (זלפה)

מגנה הימני של בני זלפה, מואמן אגבריה רשם משחק נפלא בניצחון על עירוני נשר. אגבריה היה פעיל מאוד באגף ומעולה בשני צידי המגרש ואף כבש את השער השני של קבוצתו.

 

איהם אבדאח (כפר כנא)

ההגנה של הפועל כפר כנא לא ספגה שער בשלושת המחזורים האחרונים ואחת הסיבות לכך היא התפקוד הנהדר של הבלם איהם אבדאח ששולט ברחבה ומסכל את התקפות היריבה באופן קבוע.

 

איהם אבדאח, ששיחק אשתקד בהפועל כאוכב, נראה נהדר במדים של כפר כנא (צילום : עלאא בדרנה)

 

קישור

אילון אלימלך (טבריה)

שחקן הרכש שהגיע הקיץ מא.א פאחם, אילון אלימלך, נראה נפלא בניצחון של קבוצתו על בני ערערה. אלימלך כבש את השער הראשון במשחק ורשם בישול נפלא לאופיר מזרחי. אין ספק שהאיכות של הקשר משפיעה על כל המשחק של טבריה.

 

אילון אלימלך עם עוד משחק נהדר (צילום : עודד חסין)

 

אחמד אעמר (טמרה)

הקשר ההתקפי, שהגיע הקיץ מליגה ב' כבש שער דרמטי בתוך תוספת הזמן והעניק למכבי טמרה שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.

 

נתי חג'אני (צור שלום)

חג'אני, בוגר מחלקת הנוער של בני יהודה, מציג יכולת מרשימה מפתיחת העונה. במחזור האחרון הקשר ההתקפי כבש שער נפלא שעזר לקבוצתו לצבור שלוש נקודות.

 

נתי חג'אני פתח את העונה בצורה נפלאה (צילום : מחסאן נסאר)

 

עמית מזרחי (מגדל העמק)

קשרה של מגדל העמק, עמית מזרחי, הראה עד כמה הוא מוכשר ואיכותי כשהציג יכולת נפלאה בניצחון על כאוכב. מזרחי שיחק אשתקד בליגה השלישית בספרד ונראה שגם בליגה השלישית בישראל הוא מציג יכולת טובה.

 

התקפה

ניר עזריה (טירה) - כוכב המחזור

איזה שחקן נפלא ניר עזריה. אחד החלוצים הטובים בליגה חזר לפני כמה שבועות לטירה לאחר תקופה קצרה בלאומית ובנתיים נראה שזה החלק שהיה חסר לטירה במצבת השחקנים. מלבד השלושער האדיר שהוא כבש בניצחון על איכסל, עזריה היה נייד מאוד ותרם בפעולות איכותיות.

 

האם ניר עזריה יכבוש גם העונה במספרים דו ספרתיים? (צילום : מחסאן נסאר)

 

אופיר מזרחי (טבריה)

אחד השחקנים הבכירים שנחתו בליגה בשנים האחרונות הראה ניצוצות בניצחון הגדול על בני ערערה כששחקן ההתקפה כבש שער נפלא ובישל לחברו מאיר כהן את השער הרביעי במשחק. אין ספק שאופיר מזרחי הוא שובר שיוויון בליגה.

 

אופיר מזרחי מתחיל להראות עד כמה הוא איכותי (צילום : עודד חסין)

 

מאמני המחזור - אמיר כהן (טבריה), עומרי ביטון (מגדל העמק), אדהם זועבי (פרדיס)

בדרך כלל פחות נהוג לבחור שלושה מאמנים אך קשה להתעלם מהעבודה של כל אחד מהם במחזור האחרון. אמיר כהן עם מאזן מושלם העונה בטבריה. המאמן הנפלא גיבש את סגל השחקנים הנוצץ שלו לכדי קבוצת כדורגל נהדר עם פוטנציאל עצום, עד כה נראה שאין קבוצה שיכולה להתחרות עם טבריה של כהן והדרי וזאת לאחר הניצחון הענק על ערערה. עומרי ביטון, שפתח את העונה בצורה לא טובה, הצליח להעיר את הקבוצה שלו עם ניצחון אדיר על אחת המועמדות לעלייה. אדהם זועבי מצליח להוביל את פרדיס עם תקציב נמוך  לפתיחת עונה מצוינת, בסוף השבוע הוא ניצח את רובי שפירא במשחק טקטי נהדר.

 

אמיר כהן עושה עד כה עבודה נפלאה בטבריה (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים לוי (רמי 05-10-2021, 19:46)
    איפה לא רשמתם את חיים לוי קל מאמן המחזור