עדיין מושלמת: טבריה גברה על נשר 0-2

החבורה של אמיר כהן, הגיעה למגרש לא פשוט וביכולת לא מרשימה במיוחד רשמה ניצחון שלישי ברציפות. כפיר בן דוד שכובש מחזור שני ברציפות העלה את טבריה ליתרון, ואסי גומה כבש את השני. החבורה הצעירה מנשר תקווה לקחת נקודות המחזור הבא. לוינזון: ״ראשי המועדון יודעים שבלי חיזוק הולם הקבוצה לא תצליח לעמוד במטרות״, כהן: ״ניקח את הדברים הטובים, ואת הפחות נתקן״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-09-2021
  • 16:58

הקבוצה מעיר הכנרת התארחה אמש אצל הקבוצה הצעירה מנשר. כאשר המטרה של טבריה היא להמשיך את המומנטום החיובי משני המחזורים הקודמים, ואילו נשר חולמת לקחת נקודות ראשונות העונה. 

 

אוהדי טבריה שהגיעו למשחק (צילום: עודד חסין) 

 

שחקני טבריה בפתיחת המשחק (צילום: עודד חסין) 

 

 

שחקני נשר בפתיחה (צילום: עודד חסין) 

 

המחצית הראשונה הייתה מחצית משעממת ללא אירועים דרמטיים. מחצית לא טובה של טבריה שלא ידעה לפרוץ את המערך הטקטי הצפוף של נשר שהסתגרה מהפתיחה. טבריה נגררה למשחק לחוץ ולא ידעה להיות סבלנית.

 

טבריה התקשתה מול נשר שהסתגרה (צילום: עודד חסין) 

 

עם פתיחת המחצית השנייה אמיר כהן ערך חילופים יצאו אילן שאולסקי ואיילון אלימלך , נכנסו ליאור אסמרה ורן רול. בעקבות החילופים המשחק התחיל להיות קצבי וטבריה ישבה על נשר.

 

רן רול נכנס כחילוף ושינה את המשחק (צילום: עודד חסין) 

 

כעבור עשר דקות חילוף נוסף יצא ראול גרשומוב נכנס האס של טבריה כפיר בן דוד.מרגע החילופים המשחק התשנה לגמרי! לא חלפו 5 דקות ורן רול שנכנס כחילוף מגביה כדור לכפיר בן דוד שגם הוא נכנס כחילוף והוא מעלה את טבריה ליתרון 0-1 וכובש מחזור שלישי ברציפות.

 

 

כפיר בן דוד כובש ורץ לחגוג (צילום: עודד חסין) 

 

טבריה המשיכה ללחוץ ומחצית שניה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. עשר דקות לסיום התשעים היה זה אסי גומה שהבקיע את שערו השני העונה, והשני של הקבוצה במשחק. 

 

הכדור בפנים!! טבריה מכפילה (צילום: עודד חסין) 

 

אסי גומא כובש את שערו השני העונה (צילום: עודד חסין) 

 

טבריה המשיכה להחמיץ במחצית השניה, ונשר פיספסה מצב בטוח לצמק בדקה התשעים כאשר הכדור חלף על יד הקורה.

 

 

שחקני טבריה חוגגים בסיום (צילום: עודד חסין) 

 

טבריה רושמת ניצחון שלישי ברציפות מפתיחת העונה ועדין מושלמת, ואילו נשר שעדין ללא נקודות תנסה לקחת אותן במחזור הבא. 

 

אמיר כהן מרוצה בסיום (צילום: עודד חסין) 

 

אמיר כהן המאמן המנצח בתגובה: ״כל משחק בליגה הולך להיות יותר קשה מקודמו, ליגה מאוד קשה ועלינו להיות סבלניים, מחצית ראשונה השחקנים ניסו בכוח להכניס כדורים והיה עלינו להניע סבלני מצד לצד מה שלא עשינו. מבחינתי מחצית ראשונה גרועה.  מחצית שניה עשינו שינויים  שהניבו פירות מחצית שניה  טובה וניקח איתנו 3 נקודות ואת הדברים הטובים ואת הדברים הפחות טובים נמשיך לעבוד קשה ונתקן.״

 

עומר לוינזון מאמן נשר בתגובה: ״במשך 60 דקות עד השער היה לנו משחק טוב הצלחנו לבטל את האכויות של טבריה והיינו יותר מסוכנים לצערי מה שקורה לנו בשלושת המשחקים אנחנו מחלקים מתנות ובליגה הזאת אתה נענש כשאתה מחלק כאלו מתנות ולאחר השער אתה כבר מהמר וסביר שמול קבוצה כזו שאתה לא מבקיע הם גם ידעו לסיים את המשחק.טבריה קבוצה מצוינת מעל הרמה של הליגה עם צוות מצויין מאמין שיעמדו במטרה שלהם ..אנחנו כבר שלושה משחקים נראים טוב ומפסידים יש לנו כ17 שחקנים בסגל מגילאי 18-20 זאת במה מצויינת בשבילם אבל ראשי המועדון יודעים שבלי חיזוק הולם הקבוצה בליגה כמו שיש השנה לא תצליח לעמוד במטרות שלה.״

המנהל המקצועי שמעון הדרי חוגג עם השחקנים (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכתב (אלון מזרחי 25-09-2021, 17:47)
    מחזור שלישי רצוף שכפיר בן דוד מבקיע ולא שני כמו שכתבת
  2. קבוצת המליונים חייבים לרסק את כל הקבוצות בליגה (הדייג 25-09-2021, 18:59)