ניר עזריה חתם בטירה

פרסום ראשון: חלוצה המצויין של הפועל כפ"ס, ניר עזריה חתם בטירה באמצעות סוכנו משה גולדנברג. ניר שיחק בשנתיים האחרונות בטירה והיה מלך השערים שנתיים רצוף וכמעט והוביל את טירה אשתקד לליגה הלאומית. עבד טיטי:"ניר גולר אמיתי, בטוחים שיעזור לנו לעמוד במטרה". עזריה:"שמח לחזור הביתה, המטרה ברורה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2021
  • 08:44

מ.ס. טירה ממשיכה להתחזק ואמש המועדון החזק מליגה א צפון החתים את החלוץ הבכיר ניר עזריה. ניר נחשב לחלוץ מהטובים בליגה א ואשתקד היה מלך שערי הקבוצה עם 11 שערי ליגה והוביל את קבוצתו לפלייאוף עליון וכמעט עזר לה לעלות לליגה הלאומית.

 

ניר עזריה בתגובה:" שמח לחזור הביתה. טירה זה הרבה מעבר לקבוצת כדורגל. יש לנו קבוצה מצויינת ואני בטוח שנוכל לעמוד במטרה לשמה הביאו אותי". 

 

עבד טיטי, יו"ר טירה בתגובה: "ניר חלוץ מצויין. הוא יחזק את ההתקפה , חסר לנו אחד כזה ואני בטוח שהוא יעזור לנו להתמודד למעלה ותוך שבועיים שלושה כל הקבוצה תתחבר ונהיה קבוצה מאד חזקה. טירה תדבר חזק העונה".

 

משה גולדנברג, סוכנו של ניר עזריה:"ניר חלוץ מצויין. הוא מאד מחובר לטירה היה מלך שערים של המועדון שנתיים ברציפות,היו לו אופציות אחרות אבל העדיף לחזור איפה שטוב לו. אני בטוח שיעזור לה לעמוד במטרות שלה. מאחל לכולם בהצלחה". 

 

שיהיה בהצלחה!

ניר עזריה יחד עם סוכנו והנהלת טירה מיד לאחר החתימה על החוזה בטירה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. משה גולדנברג (רמי 20-09-2021, 13:19)
    אחד הסוכנים הישרים והטובים שיש לכדורגל להציע