נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

משחקע המחזור בפלייאוף העליון והתחתון בליגה א' צפון סיפקו לנו לא מעט שערים יפים, דרמות ענק והכרעות. ריינה ניצחה את כאוכב בתוספת הזמן ופתחה את המאבק על הכרטיס ללאומית, טבריה ניצחה את הרצליה והתרחקה מהאיזור המסוכן וערערה גברה על זלפה בקרב התחתית הלוהט. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-04-2021
  • 13:22

שוער 

אלדר פשחצקי (הפועל בני ערערה)

שוערה הנהדר של ערערה, אלדר פשחצקי, הציג הופעה נהדרת במחזור האחרון מול בני זלפה כשרשם כמה הצלות יפות ושמר על רשת נקייה.

 

הגנה

 

עמיד קשוע (מ.ס טירה)

בלמה המצטיין של טירה, עמיד קשוע, היה יוצא מן הכלל ב0-0 מול מכבי טמרה. הצהובים לא הגיעו ליותר מידי מצבים ממשיים - הרבה בזכות תצוגה גדולה של קשוע. 

 

רומי דוידוב (עירוני טבריה)

הבלם הצעיר של טבריה, רומי דוידוב, כבש את השער השני במשחק לזכות הקבוצה ובכך עזר לה לנצח. מאז מונה עידן וויצמן למאמן הקבוצה, דוידוב זוכה לחולצת ההרכב, בשישי האחרון הוא החזיר על המגרש.

 

רומי דוידוב חגג שער חשוב (צילום : עודד חסין)

 

איהאב עויקר (הפועל בני ערערה)

הבלם נראה פשוט נהדר תחת עיסא נוג'ידאת, במחזור האחרון הוא הצטיין על כר הדשא כשכבש את השער הראשון לזכות הקבוצה ואף הציג יכולת טובה בחלק האחורי. יופי של משחק לעויקר.

 

איהאב עויקר הצטיין מול זלפה (צילום : חגאג רחאל)

 

נדב מוניס (מכבי טמרה)

לעצור את ההתקפה של טמרה זו משימה כמעט בלתי אפשרית, בשישי האחרון נדב מוניס והגנת טמרה שמרה על רשת נקייה מול ההתקפה הטובה בליגה. מוניס הציג משחק נהדר כשהפגין מנהיגות ויכולת טובה ושקטה.

 

נדב מוניס הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה (צילום : מחסאן נסאר)

 

קישור

 

עדן דהן (מכבי בני ריינה)

דהן, שהגיע ביום האחרון של חלון העברות, הציל את העונה של אדהם האדיה כשכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-91 מול הפועל כאוכב ונתן לקבוצתו ניצחון ראשון בפלייאוף.

 

עדן דהן הציל לריינה את העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

חן ראובן (הפועל באקה אל גרביה)

הקשר המשיך להפגין יכולת טובה על כר הדשא כששוב כבש ועזר לקבוצתו להבטיח עוד עונה בליגה א' . ראובן כבש העונה שישה שערי ליגה במדי באקה אל גרביה.

 

אופק יפרח (עירוני טבריה)

עוד משחק נהדר של אופק יפרח. הקשר נמצא בכושר פשוט מצוין במדים של טבריה שמתחילה להינות מפירותיו. במחזור האחרון הוא ניצל טעות בהגנה וכבש את השער הראשון לזכות הקבוצה.

 

הייתם חלבי (הפועל כפר כנא)

משחק גדול של הייתם חלבי שהמשיך להצטיין בשורות כפר כנא. הקשר כבש צמד גדול לרשת של מג'דל כרום בניצחון 4-0 על היריבה החלשה. חלבי כבש העונה שישה שערים והוא ללא ספק השחקן החשוב ביותר של כפר כנא.

 

הייתם חלבי בעונה מצוינת בכפר כנא (צילום : מחסאן נסאר)

 

התקפה

 

חסיב אבו רוקון (הפועל בני פרדיס)

חלוצה של פרדיס, חסיב אבו רוקון, רשם משחק ענק מול בועיינה החזקה כשהצטיין עם צמד שערים גדול. החלק הקדמי של פאיד חסון נראה חד במיוחד במשחק ומי שבלט מעל כולם הוא אבו רוקון שכבש העונה תשעה שערי ליגה.

 

חסיב אבו רוקון בעונה טובה מאוד (צילום : 

 

פיראס גנאים (הפועל בועיינה)

שחקנה החשוב ביותר של בועיינה, פיראס גנאים, הציל מעט מהכבוד של קבוצתו בהפסד לפרדיס כשכבש צמד שערים לקראת סוף המשחק. 

 

מאמני השבוע 

אדהם האדיה ועיסא נוג'ידאת (ריינה וערערה)

המאמן של ריינה, אדהם האדיה ניצח את כאוכב החזקה בצורה הכי דרמטית שיש והציל לעצמו את העונה, עיסא נוג'ידאת וערערה המשיכו את מסע הקסם לעבר הבטחת המקום בליגה גם בעונה הבאה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. גנאיים קבוצתו הפסידה (אסף 26-04-2021, 19:18)
    פרדיס נתנו לו להפקיע בכדי שיסיים מלך שערים עלק חלוץ
  2. אין התקפה לטמרה. !!! (יוסופ 26-04-2021, 19:44)
    מתחילת העונה אני כותב כהערה בונה...אין התקפה לטמרה... !!! רואים זאת לפי יחס השערים...הוותיקים בקבוצה בראשות נדב מוניס ומשה בן לולו המצויינים מחזיקים לבד את כל הקבוצה....מאמנים..שימו לב איך משפרים את ההתקפה...אחרת לא תעלו...חבל. סוף סוף התחלתם להתחבר...!!!