תחזית ליגה א׳ צפון: לירן ביטון מארחת את אבי מלכה

משחקי הפלייאוף העליון והתחתון כבר בפתח, והשבוע החלטתי לארח את אבי מלכה, אחד מהחלוצים הכי בכירים שרק משתבח עם השנים. הוא חורר לאורך הקריירה לא מעט רשתות ונחשב לאחד הגולרים הכי גדולים בצפון. אבי חושב שכאוכב תנצח את טמרה, ושכפר כנא תנצח את טבריה. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-04-2021
  • 19:44

פלייאוף עליון:

מ.ס טירה- בני ריינה:

לירן:איזה פלייאוף עליון מטורף הולך להיות לנו! מ.ס טירה עשתה עונה סדירה מטורפת תחת הובלתו של חיים סירוטקין, ועם השחקנים שהגיעו לשם העונה כשכל אחד מהם הוכיח שהוא החתמה מדוייקת ומניה בטוחה. מנגד ריינה, עשתה עבודה מצוינת ונלחמה עד שהגיעה לפלייאוף! אומנם טירה צברה יותר נקודות מכל הקבוצות, אך כל הנקודות מתאפסות ולכל קבוצה יש סיכוי שווה להצליח. אומנם טירה מגיע לפלייאוף אחרי שתי הפסדים רצופים, אבל היא הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף, ואין ספק שאלו הפסדים במשחקים לא חשובים. החבורה של סירוטקין תבוא עם כל הכוחות הנדרשים למשחק הזה וגם תנצח בו. 


אבי: שתי קבוצות חזקות שהיה צפוי שיעלו לפלייאוף מהבתים שלהם,שתיהם נבנו לעלית ליגה ועכשיו זה המאני טיים יהיה צמוד אבל טירה איכותית יותר והיא תנצח.

 

האם טירה תגבר על ריינה (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כאוכב- מכבי טמרה:
לירן: כאוכב היא הקבוצה היחידה שנשארה מושלמת העונה, וסיימה את העונה הסדירה ללא הפסדים. אין ספק שעודד קוטר סימן מטרות העונה וגם ידע להשיג אותם. מנגד, טמרה האחרונה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף, ואין ספק שיש שם צוות מקצועי מוביל בראשותו של שמעון הדרי, וכמובן אמיר כהן שהגיע ויחד איתו בא גם השינוי. על כר הדשא צפוי קרב לחימה אדיר, וכשכעת הנקודות מתאפסות מחדש לכל קבוצה יש סיכוי לנצח, אבל אני צופה שהמשחק הזה יסתיים בתיקו. 

 

אבי: טמרה הצליחו לקראת הסוף לעלות לפלייאוף על חשבון בועיינה ויש שם הרבה שחקנים טובים,בכאוכב יש הנהלה מצויינת שנותנת שקט וזה מביא הצלחה הם המעומדים שלי לעלות לליגה הלאומית והם ינצחו במשחק הזה.

 

פלייאוף תחתון:
בני פרדיס- מג׳דל כרום:

לירן: פרדיס מגיעה למפגש אחרי שתי מחזורים ללא ניצחון, ובכל זאת ראינו לא מעט איכויות מהקבוצה העונה שתרצה להבטיח הישארות וללכת לים והיא גם קרובה לשם. מנגד במג׳דל כרום צריך להתחיל להפנים את החזרה לליגה ב׳ בסיום העונה, לאור העובדה שהקבוצה קבורה בתחתית הטבלה עם 6 נקודות בלבד והיא כבר לא בשלב שהיא יכולה לצמצם את הפער. פרדיס תגיע למשחק לקחת נקודות ותנצח.


אבי: במגדל הלך השבוע המאמן ונראה לי שאין להם יותר מה לתת בליגה,בפרדיס יש צמד מאמנים מצויין והם ינצחו במשחק הזה.

 

הפועל כפר כנא- עירוני טבריה:

לירן: מוריס אוזן הולך לפגוש את האקסית מעיר הכנרת, אחרי שלא נחל שם הצלחה. ובכל זאת דווקא בכפר כנא אפקט המאמן עבד, ומוריס אוזן גם מביא תוצאות כשכעת כפר כנא עם 22 נקודות כמו פרדיס. מנגד, נוכחנו לראות למרות המיקום בטבלה יש לטבריה סגל איכותי שירצה להוכיח את זה למאמנם הקודם, וגם לצאת מהמקום שמוביל ישירות למשחקי המבחן. שתי הקבוצות ירצו לקחת נקודות ולדעתי המפגש יסתיים בתיקו.


אבי: כפר כנא זה מקום מיוחד ויש להם פינה חמה אצלי בלב,מוריס אוזן פוגש את האקסית ואני חושב שהוא ימשיך לנצח גם הפעם.

 

מוריס אוזן מתכונן למפגש עם האקסית (צילום: מאור אלקסלסי) 


הפועל הרצליה- מכבי צור שלום: 

לירן: מפגש בין שתי קבוצות שקרובות במיקומן טבלה, כשהרצליה בפער של ארבע נקודות מצור שלום. במחזור האחרון לעונה הסדירה הרצליה רשמה הפסד לטמרה שהייתה צריכה את הנקודות כדי לעלות ליגה, ובכל זאת ראינו על המגרש קבוצה צעירה ואיכותית ובעיקר רעבה אותה מוביל מומו ניסטל מהמאמנים הטובים בליגה. מנגד צור שלום, קבוצה לא יציבה שצריכה לעשות הכל כדי להישאר בליגה העונה, ואני מאמינה שהיא גם תישאר בזכות המאמן המצוין חיים לוי. שתי הקבוצות ירצו לקחת את הנקודות, ולדעתי הרצליה תנצח. 


אבי: הרצליה קבוצה צעירה שרק רוצה להישאר בליגה והיא תישאר,צור שלום בעונה ראשונה של האיחוד שלהם והם יהיו מרוצים מהישארות מוקדמת...צור שלום טובים יותר וינצחו. 


הפועל באקה גרבייה- מ.ס דבוריה: 

לירן: אלעד בראון עשה עם באקה עונה סדירה נהדרת, והיא אחת מהקבוצה הטובות שראינו בליגה א׳ צפון העונה. מנגד דבוריה בעונה סופר חלשה קבורה עמוק בתחתית הטבלה, אך עוד יכולה להתעורר בשלבי הפלייאוף מכיוון שבתחתית הבית הזה הטבלה מאוד צפופה. באקה הוכיחה לאורך כל העונה את האיכויות שלה על המגרש, ותרצה להבטיח הישארות מוקדמת וללכת לים, ולכן היא זו שתיקח את הנקודות.


אבי: דבוריה כנראה לא תצליח לשרוד בליגה, ובאקה חייבים את הניצחון בשביל השקט להמשך ולא להסתבך בתחתית באקה ינצחו.

 

האם אלעד בראון וחניכיו ירשמו ניצחון (צילום: חגאג ראחל) 

 

הפועל מגדל הענק- בני זלפה: 

לירן: במגדל העמק צריכים להחתים את עומרי ביטון לעונה נוספת, למרות שאחרי עונה כזאת אני בטוחה שעוד קבוצות מהליגה הצפונית יביעו הרבה עניין במאמן הצעיר בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים.  מנגד, זלפה קבוצה לא יציבה שעדין נמצאת בסכנה וממוקדמת במקום שמוביל ישירות למשחקי המבחן המסוכנים. מגדל העמק כבר בדרך להבטיח הישארות בליגה, ובכל זאת זלפה צריכה יותר ממנה את הנקודות אך לדעתי מגדל תנצח. 


אבי: מגדל סיימו את העונה ונשארו בליגה בזלפה חייבים ניצחון כדי לא להסתבך זלפה ינצחו

 

בני ערערה- הפועל רובי שפירא:

לירן:  שתי הקבוצות נפגשות שוב, אחרי שהמפגש ביניהן נעל את העונה הסדירה. שתיהן לא הציגו הרבה איכויות העונה, וראינו מהן בעיקר חוסר יציבות. שתי הקבוצות צמודות בטבלה כשערערה נמצאת בפער של נקודה אחת מרובי שפירא, ואילו ערערה מגיעה במומנטום טוב יותר למשחק הזה אחרי שלא הפסידה ארבעה מחזורים. שתי הקבוצות רוצות להבטיח הישארות ויבואו להילחם על המגרש ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו.


אבי: שתי קבוצות צעירות ולא יציבות,רובי שפירא זה מועדון שחייב להישאר בליגה ואני חושב שהם ינצחו במשחק הזה.

לירן ביטון מארחת את גדול חלוצי ליגה א צפון, אבי מלכה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (רונן מאילת 15-04-2021, 21:45)
    מוריס אוזן הוא האיש שיחתום סופית. את הירידה של עירוני טבריה לליגה ב כבר השבוע.אל תגידו לא אמרנו.
  2. רונן, הלכת רחוק. אני לא מאמין שטבריה תרד. (אוהד עירוני טבריה 16-04-2021, 10:03)
  3. מלאך (אין על לירן 16-04-2021, 10:43)
    מת עלייך !!