נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-18 בליגה א׳ צפון הסתיים, מחזור בו טמרה מנצחת בחוץ את הרצליה ועולה לפלייאוף כמו גדולה הפועל כפר כנא מנחילה הפסד לטירה שלא משנה דבר, ורק כאוכב וריינה ממשיכות לנצח. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לצפות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-04-2021
  • 17:32

נבחרת הצפון:

 

שוער:

שרבל אדביה (הפועל כפר כנא)

שוערה של כפר כנא, היה פשוט במיטבו במשחק מול טירה, שמר על רשת נקייה ואפילו עצר פנדל בדקה ה-90. שיחק עם ביטחון וניהל את כל משחק קבוצתו מהחלק האחורי. 

 

שרבל אדביה, הביא ניצחון לקבוצתו על טירה. צילום: חגאג רחאל.

 

הגנה:

נביל עלי (הפועל כאוכב)

בלמה של כאוכב, היה מצויין מול באקה, עצר את התקפות היריבה, ניהל את משחק ההגנה של קבוצתו מהחלק האחורי, הביא הרבה מנהיגות ושלוש נקודות לקבוצתו לקראת הפלייאוף. 

 

ניסים אבו יונס (הפועל כפר כנא)

בלמה של כפר כנא היה מצוין מול טירה, שמר על שער נקי, מנע מחלוצי טירה לכבוש שיחק חכם ובעיקר ניהל את משחק קבוצתו נהדר מהחלק האחורי.

 

חמודי כיאל (רוב יחיפה)

מגנה השמאלי של רובי חיפה, עשה הגנה נהדר, תמך בחלק ההתקפי של קבוצתו, בישל מצבים מסוכנים לקבוצתו ורק חבל שחבריו לקבוצה לא ניצלו את זה לכבוש שערים. 

 

קישור:

עומר גרא (בני זלפה)

קשרה של זלפה, עשה עבודת הגנה מצוינת, חיסל את התקפות היריבה ואיים על שער היריבה לפחות 3 פעמים כולל פעמיים במשקוף. 

 

שאדי כבהא (בני ערערה)

קשרה של ערערה, הרשים מול רובי חיפה, והיה פעיל מאד במרכז המגרש, שבר התקפות של היריב וייצר מצבים לחבריו. היה בולט במשחק של קבוצתו .

 

נתי חגיאני (מכבי צור שלום)

הקשר כנף של צור שלום מצד שמאל הציג יכולת טובה מול מגדל כרום, כבש צמד ולא הפסיק לייצר מצבים לחבריו ולהטריד את הגנת מגדל כרום. נתי היה מצטיין המשחק, והביא את השלוש נקודות הכל כך חשובות לקבוצתו. 

 

נאסיר מגדוב (מכבי טמרה)

איזה חילוף גדול היה נאסיר השבוע! נכנס בפיגור למשחק מול הרצליה, כבש שער שיוויון ובישל את שער הניצחון. שחקן מוכשר עם אופי של ווינר שיכול להוביל את טמרה עד הסוף..

 

התקפה:

פראס גנאים (הפועל בועיינה)

חלוצה של בועיינה, היה מצויין מול פרדיס, הטריד את ההגנה של היריבה, עבד על המגרש וכבש שער ניצחון.

 

פארס מרזייח (בני זלפה)

החילוף המוצלח של חנא פרהוד כשהוציא את מיזר זועבי, החלוץ פארס שנכנס מחליף היה מצויין, הטריד את ההגנה של ריינה וכבש את שער הניצחון. הסדרת חינוך של חנא הצליח ובגדול.

 

באסל שעבן (מכבי צור שלום)

צמד שערים לחלוץ של צור שלום בניצחון הגדול שלהם על מגדל כרום. טיים על שער היריבה, הטריד רבות את ההגנה וגם כבש שערים שהביאו ניצחון ענק לקבוצתו. 

 

מוריס אוזן. משנה מקום משנה מזל...צילום: חגאג רחאל

 

מאמן המחזור: מוריס אוזן (הפועל כפר כנא)

לא סתם אומרים משנה מקום משנה מזל. מוריס פתח את העונה בטבריה, ולמרות שבנה קבוצה מאד חזקה משהו לא הסתדר. מוריס לקח אחריות ועזב לכפר כנא, ומאז ההצלחה מדברת בעד עצמה. מוריס לקח קבוצה תחתית, וכבר מוביל אותה לחלק העליון של הטבלה כשהוא ממחיל לקבוצה החזקה מטירה הפסד. שאפו למוריס על ניצחון ענק!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שרבל עצר פנדל הכדור בכלל פגע בקורה (חיים 12-04-2021, 22:14)
    אבו יונס היה חלש וגרם לפנדל
  2. באסל שעבאן החלוץ הכי חלש שדרך בצור שלום (אחמד 12-04-2021, 22:15)