נורת אזהרה : טירה הפסידה לכפר כנא

החבורה של חיים סירוטקין ועבד טיטי שהבטיחה בשלב מוקדם של העונה את המקום לפלייאוף, הפסידה בפעם השנייה ברציפות, הפעם לכפר כנא. שער ניצחון של הייתם חלבי נתן למוריס אוזן ניצחון שני ברציפות, טירה תצטרך להתעורר לקראת משחקי ההכרעה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 11-04-2021
  • 14:24

בשישי האחרון הפועל כפר קנא אירחה את מ.ס טירה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-18 בבית א'. האורחת הגיעה למפגש כשהיא משוחררת מלחצים וזאת בגלל שהבטיחה את מקומה בפלייאוף והמשחק שימש עבורה בעיקר הכנה לדבר האמיתי. מנגד, כפר כנא, שעברה זעזוע בעמדת המאמן, רצתה להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון שני ברציפות מול היריבה החזקה בבית.

 

בדקה ה-12 המארחת שלחה כדור ארוך לכיוון הייתם חלבי, השוער אסף רז יצא בצורה נהדרת מהשער וסיכל את ההזדמנות אך נפצע תוך כדי המהלך והוחלף. כרגע השוער נמצא בטיפולים והוא צפוי לחזור לאימונים ברביעי הקרוב. בהמשך טירה הגיעה לכמה חצאי מצבים אך חוסר דיוק מנע ממנה לעלות ראשונה על לוח התוצאות.

 

עמית מלכה במאבק על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

שאדי שעאבן מוסר קדימה (צילום : חגאג רחאל)

 

בדקה ה-40 כפר כנא שלחה כדור ארוך לכיוון הייתם חלבי שניצל טעות של אחד משחקני ההגנה ורץ כל הדרך על השער הראשון במשחק. 1-0 מפתיע לכפר כנא.

 

במחצית חיים סירוטקין ביצע שלושה חילופים, מי ששילם את המחיר הוא החלוץ הטוב בליגה, ניר עזריה, שהוחלף בשלב מוקדם. בחצי השני טירה החזיקה בכדור והניעה אותו בצורה יפה אך פעם אחר פעם היא נתקלה בהגנה עיקשת של כפר כנא שלא עשתה חיים קלים למוליכת הבית.

 

עסאם עיאשה חולף על פני אחמד סייד אחמד (צילום : חגאג רחאל)

 

חמש דקות לשריקה טירה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים אך מתנאל טדסה בעט לא טוב כשהכדור שלו נעצר רק במשקוף. בסיום, 1-0 לכפר כנא.

 

שרבל אדביה שמר על שער נקי (צילום : חגאג רחאל)

 

לסיכום : החבורה של מוריס אוזן יוצאת עם ידה על העליונה כשהיא רושמת ניצחון שני ברציפות שמרחיק אותה בצורה משמעותית מהאיזור המסוכן. מנגד, מ.ס טירה שרשמה עונה סדירה יוצאת מן הכלל, חווה משבר רגע לפני הרגע החשוב של העונה. החבורה של סירוטקין צברה נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים, אם בכוונתה לעלות לליגה הלאומית, היא חייבת להשתפר לקראת המחזור הראשון של הפלייאוף מול ריינה.

 

חיים סירוטקין רושם עונה נהדרת בטירה, זה יסיים בעליית ליגה? (צילום : חגאג רחאל)

 

מוריס אוזן עם מאזן מושלם בכפר כנא (צילום : חגאג רחאל)

 

הייתם חלבי בסיום : ''משחק מאוד חשוב עבורנו, הגענו ליישורת האחרונה וכל נקודה חשובה. ידענו שאנחנו הולכים לשחק מול הקבוצה הטובה בליגה, עשינו הכנה נהדרת ואני שמח שיצאנו עם הנקודות. אני מודה לוואסים עבאס על העבודה איתנו העונה ויחד עם זאת אני שמח על הניצחונות עם מוריס, הוא הצליח לאזן אותנו. הפלייאוף הולך להיות מאוד צפוף, צריך להמשיך בדרך שלנו ולנסות לנצח בכל משחק.''

 

שרבל אדביה חוגג ניצחון חשוב עם מוריס אוזן (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבה מיותרת (כתבה מיותרת 11-04-2021, 20:54)
    נו באמת . כאילו לא ידוע שטירה חושבת על הפלייאוף . ושיחקה בהילוך שני . ו/או נתנה את המשחק לכפר קנא .
  2. מוריס תתביש לך , הרסת אותנו (אורי 12-04-2021, 18:54)
    מוריס אוזן הרסת את טבריה, הפכת את הקבוצה לפח, אכפת לך רק לקחת משכורת, היית בא בלי חשק לאימונים ובורח לפני סיום האימון, חבל שטבריה זרקה אותך מאוחר, ובשיא החוצפה את עוד הולך לקבוצה שמתמודדת נגד הירידה כמונו, איזה בושה... איפה הכבוד לטבריה, מקווה שההנהלה למדה את הלקח, ולא תחזיר אותך בחיים.