תחזית ליגה א׳ צפון המחזור ה-18: לירן ביטון מארחת את עידן ויצמן

המחזור האחרון לעונה הסדירה הגיע, והשבוע בחרתי לארח את השחקן/מאמן עידן ויצמן, שנחשב לבלם מנוסה מאוד, ומכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב. עידן חזר העונה לקדנציה נוספת בשורות טבריה, ולאחר פיטוריו של המאמן מוריס אוזן הוא קיבל את המושכות כמאמן הקבוצה. מכאן נאחל לטבריה הרבה הצלחה והישארות בליגה! עידן חושב שזלפה תנצח את ריינה, ושכפר כנא תנצח את טירה. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-04-2021
  • 17:03

ונעבור למשחקים:

הפועל הרצליה- מכבי טמרה:
לירן: מפגש סופר חשוב עבור אמיר כהן וחבורתו, שכן ניצחון במשחק הזה מעניק לטמרה כרטיס כניסה לפלייאוף העליון!! אך מצפה להם מפגש לא פשוט מול החבורה העיקשת של מומו ניסטל, שמגיעה למפגש במצב רוח מרומם אחרי ניצחון על טירה החזקה. הרצליה לא תעשה לטמרה חיים קלים, ותרצה להשאיר את הנקודות בבית. אך אמיר כהן הוא מאמן של מאני טיים, ואין לי ספק שהוא יכין טקטית את קבוצה לנצח במשחק הזה.

 

עידן: טמרה אחרי נצחון במשחק העונה ועלייה למקום שמבטיח פלייאוףהרצליה אחרי שהנחילה לטירה את ההפסד הראשון שלה  העונה,ותמיד קשה לשחק במגרש בהרצליהטמרה לא תתן לזה לברוח בין הידייםטמרה ניצחון.

 

האם אמיר כהן וחניכיו יעלו לפלייאוף? (צילום: עבדאללה אזברגה) 

 

הפועל בועינה- בני פרדיס:

לירן: מפגש בין המקום השלישי לרביעי בטבלה, כשבועיינה בהפרש של ארבע נקודות מפרדיס.

בועיינה היא ללא ספק אחת מהפתעות העונה, ועדין יכולה להיות בתמונת הפלייאוף, זאת במידה וטמרה לא תנצח את הרצליה. מנגד, פרדיס תרצה לקחת נקודות ולדעתי המפגש יסתיים בתיקו.  

 

עידן: הפסידו במשחק החשוב לטמרה ופספסו הזדמנות לעשות עונה מפתיעהפרדיס הבטיחו את מקומם בליגה בועיינה תנצח ותחכה לבשורות מהרצליה.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס טירה:
לירן: כפר כנא תארח את טירה שמגיעה למשחק אחרי ההפסד הראשון שלה העונה להרצליה, ובכל זאת היא הייתה חסרה שחקנים חשובים כמו ראול גרשומוב, עידו גונן וויאם עמאשה שישובו לסגל במחזור הקרוב. מנגד, כפר כנא חייבת את הנקודות, ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי ניצחון על צור שלום. למרות זאת, ההפסד במחזור הקודם של טירה יגרום לקבוצה לרצות להגיע לפלייאוף בטעם מתוק, ועם ניצחון במחזור האחרון. אני מהמרת על טירה. 

 

עידן: מוריס אוזן במשחקו הראשון עם כפר כנא עשה נצחון גדול ומשמעותי בצור שלום, ויצטרך לנצל את זה שהראש של טירה כבר בפלייאוף . טירה מצידם אם היה אפשר לוותר על המשחק היו עושים זאת בשמחהכפר תנא תנצח.

 

 

האם טירה תתאושש מההפסד להרצליה? (צילום: עודד חסין) 

 

מג׳דל כרום- צור שלום:
לירן: קרב תחתית לוהט בין שתי הקבוצות שנועלות את טבלת הבית. מג׳דל כרום קבוצה מאכזבת מפתיחת העונה, מנגד החבורה של חיים לוי שמגיעה אחרי תבוסה מאכזבת לכפר כנא. שתי הקבוצות חולמות להישאר בליגה למרות מיקומן בטבלה, וירצו לקחת נקודות. אם צור שלום תנצח היא יכולה לברוח מהמקום שמוביל למבחנים ולעבור את טבריה שנמצאת במקום השביעי. מנגד נראה שמגדל כרום בדרך הבטוחה בחזרה לליגה ב׳. כיאה למשחקים מהסוג הזה הוא יסתיים בתיקו.

 

עידן: הזדמנות אחרונה של מג'דל כרום להתקרב לליגהצור שלום מבחינתה חייבת לנצח כדי לברוח מהמקום שמוביל למבחנים רגע לפני הפלייאוף. המשחק הוא ביתי עבור 2 הקבוצות. תיקו

 

מ.ס דבוריה - הפועל מגדל העמק:
לירן: דבוריה תארח את מגדל העמק למפגש מסקרן. מצד אחד דבוריה שנמצאת במקום השמיני בטבלה, שמוביל למשחקי המבחן ונמצאת בסכנת ירידה ממשית לאחר שחמישה מחזורים היא לא הצליחה לרשום ניצחון, והיא תרצה להשאיר את הנקודות בבית. מנגד, החבורה האטרקטיבית של עומרי ביטון, אומנם נמצאת במקום החמישי, אבל חייבת את הנקודות כדי לפתוח פער מהקבוצות שמתחתיה בטבלה ובכדי להגיע לחוף מבטחים. מגדל תרצה להתאושש מההפסד במחזור הקודם, והיא תעשה זאת על חשבונה של דבוריה.

 

עידן: דבוריה אחרי פספוס ענק במחזור הקודם כשכבר הובילו 3-1 והפסידו. מגדל העמק צריכה נצחון כדי להעביר פלייאוף שקט. דבוריה תנצח.

 

האם עומרי ביטון יוביל את חניכיו לניצחון? (צילום: חגאג ראחל) 

 

בני ערערה- רובי שפירא חיפה:
לירן: קרב צמוד מאוד בין שתי הקבוצות שתופסות את המקום השישי והשביעי כשערערה נמצאת בהפרש של נקודה אחת. ערערה מגיעה אחרי שתי ניצחונות רצופים, מנגד רובי מגיעה אחרי הפסד מאכזב לכאוכב.  שתי הקבוצות צריכות את הנקודות ויבואו להילחם על המגרש, ולדעתי המפגש יסתיים בתיקו.

 

עידן: משחק שווה ושקולערערה תבוא קצת יותר בטוחה בעצמה בגלל התוצאות האחרונות. ערערה תנצח.

 

הפועל כאוכב - באקה אל גרבייה:
לירן: כאוכב כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף אחרי עונה שקטה ונהדרת, מנגד החבורה האטרקטיבית של אלעד בראון שעושה עבודה מצוינת בבאקה, מגיעה אחרי ניצחון גדול על זלפה. באקה צריכה את הנקודות, אבל כאוכב תרצה להישאר מושלמת ולנעול את העונה הסדירה ללא הפסדים. ניצחון של כאוכב.

 

עידן: הראש של כאוכב בפלייאוףבקה עושה עונה נפלאה ומגיע שאפו גדול לאלעד בראון. תיקו

 

האם קבוצתו של עודד קוטר תישאר מושלמת? (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

בני זלפה- בני ריינה:
לירן: גם אחרי חילופי המאמנים זלפה ממשיכה לאכזב, וככל הנראה תמצא את עצמה בדרך הבטוחה לליגה ב׳. מנגד ריינה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף והראש שלה שם. זלפה חייבת את הנקודות, אבל היא תתקשה מול הסגל של ריינה שתרשום ניצחון ותקבור את זלפה עמוק בתחתית. 

 

עידן: משחק בין קבוצה שחייבת נקודות לבין קבוצה שמחכה לפלייאוף שיתחיל בשבוע הבא.מי שצריכה נקודות בדרך כלל לוקחת.זלפה תנצח

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחלת לדבר על מגדל העמק ( ויצמן 08-04-2021, 19:33)
    דבוריה תנצח את מגדל העמק אה ויצמן היית רוצה שזה יקרה נחכה למחר