ליגה א׳ צפון המחזור ה-17: לירן ביטון מארחת את סיוון כהן

המחזור ה-17 בפתח ומחכה לנו מחזור מסקרן במיוחד! גולת הכותרת של המחזור היא משחק העונה בין מכבי טמרה לבועיינה, משחק שיקבע את זהות העולה האחרונה לפלייאוף בליגה א׳ צפון. אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה, ולשם כך החלטתי לארח השבוע את סיון כהן, הלא היא אשתו של המאמן המוערך אמיר כהן. סיון היא הנדסאית ועובדת באינטל קריית גת ולזוג 3 ילדים. סיוון חושבת שהרצליה תעשה הפתעה ותנצח את טירה, ושטמרה תעפיל לפלייאוף. כל התחזית בפנים!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-04-2021
  • 11:19

עירוני טבריה- מג׳דל כרום:

לירן: קרב תחתית לוהט במיוחד!! מאז השינוי שנעשה על הקווים בטבריה הקבוצה נמצאת במגמת שיפור, חבלו שבעיר הכנרת נזכרו לעשות את השינוי מאוחר מדי כי לקבוצה יש סגל טוב, והיא יכלה להיות במקקום אחר בטבלה. עידן ויצמן מוביל את הקבוצה והיא מגיעה אחרי שתי מחזורים ללא הפסד, ונמצאת במקום שמוביל ישירות למשחקי המבחן ורוצה להתרחק משם. מנגד מג׳דל כרום נועלת הטבלה של ליגה א׳ צפון, שהוכיחה לא פעם שהיא יריבה עיקשת ומיקומה בטבלה לא משקף את היכולת של הקבוצה, ובכל זאת הקבוצה לא מתעוררת ונמצאת בסכנת ירידה ממשית. טבריה חייבת את הנקודות, ויהיה קשה מאוד לנצח אותה בבית. אני הולכת על טבריה. 

 

סיוון: טבריה לא הפסידה 2 משחקים ובבית שלהם הם צריכים לנצח.

 

מכבי צור שלום- הפועל כפר כנא:

לירן: משחק צמוד מאוד בין שתי הקבוצות שתופסות את המקום השישי והשביעי בטבלה, כשכפר כנא נמצאת מעל צור שלום בהפרש של נקודה אחת בלבד כך שהכל דינאמי. צור שלום ניצלה מהמקום השמיני שמוביל למשחקי המבחן, ומגיעה למשחק אחרי תיקו עם הרצליה. אך החבורה של חיים לוי חייבת להתעורר ולקחת נקודות אם היא רוצה להישאר בליגה. מנגד כפר כנא, מגיע אחרי שתי תוצאות תיקו ויודעת שאם היא לא תרשום ניצחון במשחק שכזה צור שלום תעבור אותה בטבלה. צפוי להיות משחק קשה עם הרבה לחימה, וכיאה למשחקים למשחקים מהסוג הזה אני צופה תיקו. 

 

סיון: משחק קשה מאוד אני הולכת עם צור שלום.

 

 

האם חיים לוי יוביל את צור שלום לניצחון (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

מכבי טמרה- הפועל בועיינה:

לירן: איזה משחק מצפה לנו במגרש בטמרה, שתי הקבוצות יודעות שעונה שלמה מתרכזת למשחק אחד ואחרי שטירה, כאוכב וריינה הבטיחו את מקומן בפלייאוף, המשחק הזה יבטיח את זהות העולה הרביעית והאחרונה. מצד אחד טמרה, אותה מוביל בהצלחה המאמן המוערך אמיר כהן, כיוונה מתחילת העונה לעלייה אך הדברים לא התחברו, ואני בטוחה שאם אמיר היה מגיע מוקדם יותר טמרה כבר הייתה מבטיחה את מקומה בפלייאוף. מנגד בועיינה, הפתעת העונה. הקבוצה שרק עלתה לליגה א׳ ורצתה להבטיח הישארות מוקדמת  ניצלה את משבר הקורונה כדי לככב בחלק העליון של הטבלה, ועושה את דרכה בצעדי ענק לפלייאוף. בעויינה יכולה לשחק על תיקו ואילו טמרה חייבת ניצחון. לפי דעתי במשחק הזה הניסיון יכריע, אמיר ידע להכין את שחקני טמרה בצורה קפדנית למשחק ויעבוד איתם טקטקית וזה מה שיוביל לניצחון של טמרה. 

 

סיון:  אני לא אובייקטיבית למשחק זה ומאוד רוצה שטמרה תנצח ותעשה צעד גדול לפליאוף העליון.

 

 

מ.ס טירה- הפועל הרצליה: 

לירן: הראש של שחקני טירה כבר מזמן בפלייאוף, והקבוצה הוכיחה כבר מזמן שהיא הקבוצה הטובה ביותר בליגה א׳ בשתי המחוזות. החבורה של סירוטקין עשתה תיקו במחזור הקודם עם בועיינה שנמצאת מתחתיה בטבלה, שחקני הקבוצה כבר מחכים שתסתיים את העונה כדי להתחיל מחדש את מאבק על עליית ליגה שלשמה הקבוצה נבנתה. מנגד הפועל הרצליה,מגיעה למשחק אחרי שתי תוצאת תיקו רצופות כשהיא תופסת את המקום החמישי בטבלה ויודעת שבמשחק כזה היא חייבת את הנקודות. ניחוש של המשחק יסתיים בתיקו.

 

סיון: טירה לא הפסידה העונה ואני חושבת שהראש של השחקנים כבר בפליאוף ,הפסד ראשון שלהם העונה וניצחון של הרצליה.

 

האם הרצליה תפתיע את טירה? (צילום: דן יידוב) 

 

 

צעירי טייבה- מ.ס דבוריה:

לירן: טייבה קבוצה מאוד מפתיעה העונה, היא תופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 18 נקודות, ומגיעה למשחק במומנטום לא טוב עם שתי מחזורים ללא ניצחון. מנגד דבוריה קבורה עמוק בתחתית הטבלה ונמצאת בסכנת ירידה ממשית. טייבה לא תפסיד במגרשה הביתי ותיקח את הנקודות על חשבונה של דבוריה החלשה. 

 

סיון: צעירי טייבה חייבים ניצחון כדי להישאר בליגה ובבית שלהם הם ינצחו

 

באקה אל גרבייה- בני זלפה:

לירן: החבורה האטרקטיבית של אלעד בראון לא כיוונה לעלייה העונה, ועושה עונה שקטה כדי להבטיח השיארות בליגה בעונה לא פשוטה שכזאת כשכל כך הרבה קבוצות מפתיעות. בזלפה אומנם החליפו מאמן, והחתימו את המאמן המוערך חנא פרהוד. אך במועדון לא מבינים שהמאמן הוא לא הבעיה, וליובל שטרית הצעיר והמוכשר לא היה עם מה לעבוד. גם חנא פרהוד לא מצליח לחצוב מים מן הסלע וזלפה נמצאת במקום שמוביל ישירות למשחקי המבחן ומועמדת לירידה. אומנם באקה הפסידה במחזור הקודם לריינה ואפשרה לה לקבל את על חשבונה את הכרטיס לפלייאוף, אבל במחזור הקרוב באקה במשחק ביתי תיקח את הנקודות ותנצח. 

 

סיון: לדעתי בגלל שהמשחק בבאקה אז עדיפות להם והם ינצחו כדי להבטיח הישארות בליגה

 
האם אלעד בראון וחבורתו ישאירו את הנקודות בבית? (צילום: מאור אלקסלסי)
 

הפועל מגדל העמק- בני ערערה:

לירן: איזה הפתעה מגדל העמק!! הקבוצה שפתחה בצורה מדשדשת את העונה ולא היה ברור לאן מועדות פניה בליגה, עושה את הבלתי יאומן עם מאמן צעיר לראשונה כמאמן בוגרים כשהיא נמצאת במקום השלישי בטבלה מתחת לכאוכב וריינה החזקות, ומגיע שאפו אדיר לעומרי ביטון! ערערה נמצאת במקום השביעי בהפרש של שתי נקודות מהקבוצות שנמצאות מעל הקו האדום, ומגיעה למשחק אחרי שני מחזורים ללא הפסד. למרות שמגדל העמק במומנום טוב יותר, וזהו משחקה הביתי לפי דעתי המשחק יסתיים בתיקו. 

 

סיון: לפי מה שאני רואה מגדל העמק בתקופה טובה , שמעתי לא פעם שהוא פירגן למאמן שם מנגד גם ערערה חייבים נקודות אני חושבת שיהיה תיקו.

 

 

רובי שפירא חיפה- הפועל כאוכב:

לירן: זו לא עונה מוצלחת עבור רובי שפירא שמדשדשת בליגה, ובכל זאת אני מאמינה שבזכות הרוח של המועדון, וקידום השחקנים הצעירים בשילוב כמה שחקנים מנוסים הקבוצה תישאר בליגה ותפיק מסקנות לקראת העונה הבאה. מנגד, עודד קוטר מאמנה של כואכב יפגוש את האקסית מעיר הפועלים, קבוצתו שהוכיחה השנה שהיא קבוצה צנועה ואיכותית לא הפסידה העונה בכלל, קוטר לא ירצה לרשום הפסד מול האקסית ולכן כאוכב תנצח את רובי שפירא. 

 

סיון: כאוכב לא הפסידה העונה וגם הפעם לא נראה לי שהיא תפסיד 

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית מחזור קרוב (מתי 04-04-2021, 18:14)
    ניתוח מקצועי יפה לכן