סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני מארח את אדי שמחייב בטור התחזית לליגה א' צפון-מחזור 15

הפעם אני מארח את מאמן הנוער של נווה יוסף חיפה- אדי שמחייב. אדי עושה עבודה נפלאה וקבוצתו נמצאת במקום הראשון בליגת המשנה לנוער ומתחרה על העלייה לליגת העל לנוער.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-03-2021
  • 16:01

המקומות הראשונים בשני הבתים כבר תפוסים  ע"י טירה וכאוכב. לגבי המקום השני- הכל פתוח כאששר טמרה ובועיינה נלחמות בבית אחד ובבית השני ריינה עם הפסד מפתיע למגדל העמק-השאירה תקווה לדולקות אחריה.בבית א' בועיינה תשחק בחוץ מול צור שלום במשחק חשוב מאוד לשתיהן. בבית ב' יהיה קרב תחתית בין האחרונה ערערה לדבוריה שבמקום הלפני אחרון. משחק על שש נקודות! ריינה תשחק בחוץ מול רובי שירא במשחק קריטי לשתי הקבוצות-אחת בצמרת והשניה בתחתית.

 

המשחקים:

בית א':

מכבי צור שלום-הפועל בועיינה

שי אבני: צור שלום חזרה עם נצחון מטבריה ומאמינה שהיא יכולה לצאת מהמקום הלפני אחרון. בועיינה נאבקת מול טמרה על המקום השני בבית המוביל לפלייאוף העלייה ללאומית. משחק חשוב לשתי הקבוצות. יהיה צמוד.

הניחוש שלי:  תיקו. 

 

אדי שמחייב: בועיינה קבוצה טובה יותר ויש לה מטרה להיכנס לפלייאוף העליון. הניחוש שלי: הפועל בועיינה.

 

האם קבוצתו של חיים לוי תנצח במשחק? (צילום: מני בן ארי)

 

הפועל כפר כנא-הפועל הרצליה

שי אבני: כפר כנא רחוקה רק שתי נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן מול קבוצות ליגה ב'. הפועל הרצליה רחוקה רק שלוש נקודות. משחק חשוב לשתיהן. כפר כנא ייהנו מהביתיות. הניחוש שלי: הפועל כפר כנא.

 

אדי שמחייב: כפר כנא רוצה לברוח מהתחתית. הרצליה יודעת שאם היא מנצחת ישנו סיכוי קטן להגיע לפלייאוף. עם מאמן מנוסה כמו מומו ניסטל-אני הולך עם קבוצת החוץ.

הניחוש שלי: הפועל הרצליה.

 

מכבי טמרה- עירוני טבריה

שי אבני: טבריה בעונה לא טובה עם 12 נקודות מ-39 אפשריות וממוצע של שער למשחק. השבוע מונה עידן ויצמן למאמן במקום מוריס אוזן. טמרה במאבק על המקום השני מול בועיינה וחייבת לנצח את המשחק הזה. 

הניחוש שלי:  מכבי טמרה.

 

אדי שמחייב: טמרה קבוצה טובה בהרבה. טבריה בעונה נוראית.

הניחוש שלי: מכבי טמרה.

 

עידן ויצמן יאמן את טבריה וירשום בכורה על הקווים (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

הפועל פרדיס-איחוד מג'דל כרום

שי אבני: ההזדמנות האחרונה של מג'דל כרום להשאיר קצת תקווה להישארות בליגה. פרדיס בבית זה משחק קשה מדי. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אדי שמחייב: מבחינתי מג'דל כרום כבר ירדה. יהיה להם קשה מאוד להשיג את הנקודות במשחק חוץ מול פרדיס הרביעית בטבלה.

הניחוש שלי: הפועל פרדיס. 

 

בית ב':

מ.ס צעירי טייבה- הפועל כאוכב

שי אבני: כאוכב מעל הליגה שלהם. אם ישחקו בהרכב מלא-ינצחו גם בטייבה. הם הוכיחו כבר מול באקה שהם לא פוחדים ממשחקי חוץ קשים.

הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

 

אדי שמחייב: טייבה קבוצה לא צפויה שיכולה לנצח ולהפסיד מול כל קבוצה בליגה. כאוכב במומנטום מצוין וטובה בהרבה משאר הקבוצות בבית.

הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

 

 

מ.ס דבוריה-הפועל ערערה

שי אבני: שחקני דבוריה השביתו את האימון ביום ראשון מכיוון שלא קיבלו משכורות. הנהלת הקבוצה צריכה להצדיע לשחקנים על כל נקודה שהשיגו עד כה למרות הבעיות הכלכליות. ערערה הורידה הילוך דווקא אחרי שהיתה במומנטום טוב עם מינויו של עיסא נוג'דאת.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אדי שמחייב: קרב צמוד בין הלפני אחרונה לאחרונה. דבוריה תיקח את הנקודות.

הניחוש שלי: מ.ס דבוריה.

 

הפועל מגדל העמק-הפועל זלפה

שי אבני: מגדל העמק רחוקה רק 4 נקודות מריינה ועם משחק חסר. הנצחון על ריינה במחזור הקודם פתח את המאבק לכניסה לפלייאו העליון. זלפה רחוקה רק נקודה מהקו האדום.

הניחוש שלי: הפועל מגדל העמק.

 

אדי שמחייב: פערי הרמות גדולים. מגדל העמק טובה בהרבה.

הניחוש שלי: הפועל מגדל העמק.

 

האם מגדל העמק תמשיך במומנטום החיובי? (צילום: חגאג ראחל) 

 

מ.ס רובי שפירא חיפה-מכבי ריינה

שי אבני: ריינה נכנסה ללחץ לאחר ההפסד למגדל העמק וחייבת לנצח את המשחק מול רובי. רובי מבחינתה חייבת להשיג נקודות על מנת לברוח מהתחתית. איבוד נקודות של ריינה יפתח לגמרי את מאבק העלייה לפלייאוף.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אדי שמחייברובי קבוצה טובה אך לא יציבה שרוצה רק לצבור נקודות ולהתרחק מהתחתית. מנגד תגיע קבוצה מסודרת שמשלבת צעירים שאת חלקם אימנתי עם ותיקים בעלי נסיון ויודעת לחבר ביניהם. ריינה חייבים את הנקודות כדי להבטיח פלייאוף עליון.

הניחוש שלי: מכבי ריינה.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות