משחק על 6 נקודות: טמרה גברה 0-1 על פרדיס

מכבי טמרה התעוררה לחיים תחת מאמנה החדש אמיר כהן, אירחה במחזור האחרון את פרדיס, ורשמה ניצחון 0-1 משער של מעומר קראקה (57). אחמד עוואד הורחק משורות פרדיס במחצית הראשונה והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. החבורה של אמיר כהן ניצלה את ההיתרון המספרי, ועושה את דרכה בצעדי ענק לפלייאוף.

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-03-2021
  • 08:31

המחזור האחרון הפגיש בין מכבי טמרה לבני פרדיס לקרב צמוד מאוד. החבורה של אמיר כהן, הגיע למשחק כשהיא ממוקמת במקום השני בטבלה עם 21 נקודות ולעומתה פרדיס עם 18 נקודות. טמרה הגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור האחרון על מגדל כרום ובמומנטום מצוין להשאיר את הנקודות בבית. מנגד, פרדיס מגיעה אחרי הפסד מאכזב לטירה. לשתי הקבוצות היה ברור ,ניצחון של פרדיס והם חזק במאבק על הפליאוף , ניצחון של טמרה ופרדיס יצאו מהמירוץ.
 

במשחק מול פרדיס כהן ביצע שינויים מהותיים בהרכב כאשר מוראד אבו ענזה הוסט לעמדת המגן הימני, והבלם וקפטן הקבוצה אבו דפוס ישב על הספסל ואת מקומו תפס הבלם הצעיר דניאל פידריך, שינוי שבסופו של דבר נרשם כמנצח במערך טמרה כאשר השניים עמדו בציפיות מהם. להרכב הקבוצה חזר החלוץ המוביל מועמאר קראקרה שגם ענד את סרט הקפטן, ובסופו של דבר גם  החזיר למאמנו עם שער ששווה 3 נקודות יקרות וצעד נוסף בדרף לפלייאוף.

 

עושה רושם שטמרה החתימה על הקווים מנייה בטוחה, והיא יוצאת לדרך חדשה בעידן אמיר כהן. השחקנים מעידים על אנרגיות חיוביות בחדר הלבשה מאז הגעתו ,ומספרים על ההכנות המרשימות של אמיר והעובדה שהוא כל הזמן עובד על הנעת כדור ומשחק הלחץ.

 

לסיכום: טמרה עם 3 נקודות ,פרדיס עם המחמאות על עונה מצויינת עד כה, ויהיה מעניין לראות את החיבור החיובי של כהן עם הקבוצה בהמשך המאבקים לקראת השגת המטרות של טמרה העונה. 

 

 

 

אמיר כהן והאני פייסל יו״ר טמרה (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון עד מתי? איך התעוררה לחיים ? הפסד במשחק הראשון (עיסה 22-03-2021, 09:07)
    מה עומד מאחורי זה?